Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2016-02-24, 19:43
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
De hr smtjejerna lever p uppmrksamhet, krnkthet och drama. Om Hela Hlsingland skriver att Larsson r dum som anvnder antibiotika mot acne ser Larsson det som en ppning fr mer drama och uppmrksamhet, kanske ringer Aftonblaskan och frgar hur krnkt hon r, kanske fr hon rent av vara med i TV4 som krnkt offer.

Min pong r att Larsson och hennes gelikar inte bara tycker om utan r beroende av den hr sortens uppmrksamhet.

Och till de som pratar om uthngning av privatpersoner, Larsson och hennes gelikar r offentliga personer som sjlva valt att exponera sig och lever av den exponeringen. Det r inte Nisse i Hkarngen direkt.
Citera
2016-02-24, 20:29
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
De hr smtjejerna lever p uppmrksamhet, krnkthet och drama. Om Hela Hlsingland skriver att Larsson r dum som anvnder antibiotika mot acne ser Larsson det som en ppning fr mer drama och uppmrksamhet, kanske ringer Aftonblaskan och frgar hur krnkt hon r, kanske fr hon rent av vara med i TV4 som krnkt offer.

Min pong r att Larsson och hennes gelikar inte bara tycker om utan r beroende av den hr sortens uppmrksamhet.

Och till de som pratar om uthngning av privatpersoner, Larsson och hennes gelikar r offentliga personer som sjlva valt att exponera sig och lever av den exponeringen. Det r inte Nisse i Hkarngen direkt.

+1

Utmrkt sammanfattat. USA har Paris Hilton och tvillingarna Olsen - och skerligen en del modebloggande kids och starlets som vi inte hrt s mycket om, hr hemma har vi Zara Larsson och Kenza. Samma narcissism. samma sjlvexponeringslust(a), samma starka knsla av entitlement.
Citera
2016-02-24, 20:48
Medlem
bezmenovs avatar
Vad r det fr lkare som fortfarande skriver ut antibiotika mot acne Jvla syltrygg som inte kan st upp emot sin patient bara fr att hennes ego kan ses frn mnen.
Citera
2016-02-25, 11:14
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bezmenov
Vad r det fr lkare som fortfarande skriver ut antibiotika mot acne Jvla syltrygg som inte kan st upp emot sin patient bara fr att hennes ego kan ses frn mnen.

Man kan kpa antibiotika som denna receptfritt utanfr landet :/

Iaf, senaste nytt om Blondinbella:

"Hon vrdades under grdagskvllen och r nnu kvar p sjukhuset.
Morfin, underskning och konstaterade att de var en cysta som hade spruckit och det gr ont om det rinner blod i magen. Den hll p att frsvinna av sig sjlv men fick stanna ver natten fr observation och prover, skriver hon."

Hur str det till med tarmfloran egentligen ack ack ack..

(Vill inte lnka till avfallsbladet)
Citera
2016-02-26, 17:55
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Ja herre i jvlar vilken bottenls dypl av stinkande avfring.

S tycker jag man kan sammanfatta det hela, frn botten till toppen. Det r extremt mycket enklare att hitta vad som r idiotiskt, n att hitta vad som r rimligt.
Citera
2016-02-26, 17:58
Medlem
Ankdammsmans avatar
Fantastisk humor. Zara Larsson (och alla hennes epigoner) har offentliga sikter om allt och alla, men man fr inte tycka till om hennes antibiotikaanvndning?

Hycklerska, ditt namn r Zara.
Citera
2016-02-27, 21:32
Medlem
Kashis avatar
Nyheten dk upp i mitt facebookflde:
S nu har hon ftt backup frn en serietecknare vars namn jag ej minns nu.

Hr r bilden: http://i.imgur.com/G3Sl01G.jpg
edit: hela bilden: http://i.imgur.com/tnc4qEg.jpg

Min kommentar:
r det inte hot frn krnvapen, WW eller galna republikaner s r det allts inget hot vrt att diskutera om?
Antibiotikaresistens r typ nsta p listan... men det r lugnt shh ses det talar vi inte om.

edit: Bra pong, gr dock inte Zaras anvndning mindre problematisk att stta det i kontrast med andra vrre saker.

Senast redigerad av Kashi 2016-02-27 kl. 22:18.
Citera
2016-02-27, 21:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Vem som skall ta antibiotika eller inte skall avgras av lkare. - Inte av journalister. Det r allts lkaren som fr en pungspark av den allvetande journalisten, - inte bloggerskan. Om bloggerskan likt frbannat blir knslodeppad av detta s r det ju ngot hon fr ta upp med sin ev psykolog.

+1.

Zara valde att ta upp detta som av mnga skulle kallas grzon till fr privata grejer men det r hennes grej och jag ser inget fel i att hon skriver om acne eller r personlig. Lkare r snla med antibiotika men i det hr fallet ansg hon att Zaras acne behver sdan behandling.

Jag kikade in p Zaras blogg och det jag reagerade p var den halvsmygiga HBO-reklamen dr hon hyllade "Girls". Hade hon bara krafsat ned lite snabbt att hon glor p den nr hon har tid s hade jag inte brytt mig men nu avslutades allt med "I samarbete med HBO Nordic". Vad fr man om man fnaskar fr dem?
Senast redigerad av Ratad 2016-02-27 kl. 21:54.
Citera
2016-02-27, 21:55
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
+1.

Zara valde att ta upp detta som av mnga skulle kallas grzon till fr privata grejer men det r hennes grej och jag ser inget fel i att hon skriver om acne eller r personlig. Lkare r snla med antibiotika men i det hr fallet ansg hon att Zaras acne behver sdan behandling.

Jag kikade in p Zaras blogg och det jag reagerade p var den halvsmygiga HBO-reklamen dr hon hyllade "Girls". Hade hon bara krafsat med lite snabbt att hon glor p den nr hon har tid s hade jag inte brytt mig men nu avslutades allt med "I samarbete med HBO Nordic". Vad fr man om man fnaskar fr dem?

Har det framgtt Zara faktiskt ftt tetracyclin utskrivet av en lkare?
Lter som att hon kr p eget bevg.

Citat:
att hennes ffnga har ftt henne att ta medicin, trots att hon vet att det r dligt fr henne.
S jag gjorde nstan vad som helst fr att f bort det. Men det tar ju ngra veckor innan man ser.

Vad som helst, typ bestlla online frn utomlands eller kpa p en resa?
Blir grna motbevisad.
Lkare r sklart utbildade att vrdera.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här