Citat:
Ursprungligen postat av
syserror
Helt fel, då spelbolag har extrem koll. För det första accepterar dom inte överföringar från 3d part utan måste vara från konto i deras namn. Och sedan om du betalat från ett konto i ett land du inte bor i eller är medborgare i blir det varning signal direkt.
Sedan alla som gör stora insättningar blir även extra granskade ska du vet, om dom inte har någon historik att personen spelat i flera år hos dom med större summor.
Sedan är ofta policy att dom bara vill betala ut till samma konto du betalade in från.
Nu var det ju inte fråga om tredje part. TS pratade ju om payoneer, vilket mig veterligen inte är ett anonymt kort utan har personens riktiga namn på framsidan. Sen skulle ju personen spela något år för pengarna, sedan byta till ett svenskt konto i samma namn. Sätter man in lite pengar därifrån också, fortsätter spela i något år utan att ta ut en krona, då borde det väl inte höjas så många röda flagg? Om inte annat, vad ska bolagen göra? Är det olagligt att sätta in mycket pengar? Är det olagligt att byta konto efter ett år? Köper att det kanske ser konstigt ut, men det är ju inga DIREKTA olagligheter vi pratar om.
Som sagt, kan ha fel så rätta mig gärna. Vill också lära mig.