Citat:
Ursprungligen postat av
blablablubbla
Kan man fortfarande inte sortera spellistorna i Windows? Eller finns det nt bra stt att gra det? Helt vrdelst att det inte gr i Windows men i Android gr det hur bra som helst. Hur svrt kan det vara att infra samma sak i Windows?
Det r klart det gr.
Vad fr svar TS eftersker r nog inte hur man faktiskt sorterar spellistorna (artist, senast tillagd, lngd und so weiter...) utan snarare hur vi har vrat musiklyssnade uppbyggt s att sga, vissa slnger in allt de lyssnar p i en och samma spellista medan andra skapar flera olika med olika inriktingar. Kan vara allt frn olika genrer till specifika rtal, rtionden, skivbolag m.m.
Sjlv brjade jag med att lgga in allt jag lyssnade p i samma spellista men allt eftersom ren gick blev spellistan fr stor (de r limiterade till 10 000 om jag inte minns fel) i och med att jag utvecklade min musiksmak vldigt mycket. Har numera mnga olika spellistor som r uppdelade efter genre med undantag fr en som fortfarande har mycket olika musik, dock tycker jag att den fungerar ngorlunda bra trots allt. Kan hnda att jag delar upp lite mer i framtiden dock.