Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-01, 19:40
Medlem
Hej, köpte nyss sims 4 från oneplay och fick problem direkt... då jag skulle installera det så gick det bara att installera på polska, Ryska eller portugisiska. Jag har försökt i regedit men då jag ska starta det står det bara att spelet inte kan startas på det språket för att det inte är installerat eller något liknande. Det stod tydligt och klart på oneplays hemsida att det skulle finnas både på svenska och engelska. Kan man ladda ner något språk paket och installera eller går det att fixa på något annat sätt?
Citera
2016-03-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazzze1
Hej, köpte nyss sims 4 från oneplay och fick problem direkt... då jag skulle installera det så gick det bara att installera på polska, Ryska eller portugisiska. Jag har försökt i regedit men då jag ska starta det står det bara att spelet inte kan startas på det språket för att det inte är installerat eller något liknande. Det stod tydligt och klart på oneplays hemsida att det skulle finnas både på svenska och engelska. Kan man ladda ner något språk paket och installera eller går det att fixa på något annat sätt?

Google my friend... Sök på typ "Sims 4 language pack" eller liknande...
Citera
2016-03-01, 19:50
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zazzze1
Det dom gör är att dom köper in spel från Ryssland då det är mycket billigare. Då brukar dom vara regionsblockerade.

Står det att Svenska ska finnas med så kontakta dom och kräv det.
Citera
2016-03-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Google my friend... Sök på typ "Sims 4 language pack" eller liknande...

Jag har sökt på Google men jag hittar inte ett svar som täcket mina problem. Inte heller någon trovärdig nedladdning av language pack
Citera
2016-03-01, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Det dom gör är att dom köper in spel från Ryssland då det är mycket billigare. Då brukar dom vara regionsblockerade.

Står det att Svenska ska finnas med så kontakta dom och kräv det.

Jo jag förstår det.
Jag mailade oneplay men kommet inte gå svar innan imorgon och har en ledig kväll just ikväll så är väldigt sugen på att spela just ikväll.
Citera
2016-03-01, 20:10
Medlem
Ils avatar
Gör ett återköp och kontakta supporten och säg att dom sålt fel spel till dig.
Om du vill spela nu på en gång så strunta i allting och ladda ner piratversion och kör på bara.
Senast redigerad av Il 2016-03-01 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in