Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-07-10, 22:12
Medlem
diskodiks avatar
Mediekritik.nu har blivit ruskigt tamt. Det som brukade vara ett bra och intressant forum har frvandlats till ngot vldigt trkigt... Det r s lgt i tak att man inte ens kan st upp dr - man mste st p kn om man ens ska kunna yttra sig om ngot...

mnen som frsvinner, inlgg i debatter som frsvinner...

Ngon mer som rkat ut fr detta?
Citera
2003-07-10, 22:28
Medlem
N, jag har slutat g in dr. t helvete fr mycket tjafs helt enkelt. Eftersom journalisterna i stort sett har slutat svara p kritik (pga tjafset enligt mig) borde dom lgga ned det i dess nuvarande form. Ta en ordentlig funderare p vad som gick snett och starta upp p nytt. Jag har skrivit det p annan plats hr ngonstans Det verkar som all publicerad kritik mynnar ut i brk om Israel/Palestina.
Citera
2003-07-21, 00:50
Medlem
Therons avatar
Nja, det verkar ha tagit fart igen med en ansvarig utgivare om whiplash (knd frn Kalla Fakta) som blixtsnabbt verkar ha svarat med.

Jag ska rkna minutrarna T Alsbro, 20 jul 22:59
tills detta blir borttaget.

http://www.mediekritik.nu/?660
Citera
2003-07-22, 00:10
Medlem
Therons avatar
Diskodik hade fullstndigt rtt, mnet r tydligen borttaget nu. Men jag hann g in p websidan som pstods utbyta tips om vilka lkare som fixar bra intyg.
Citera
2003-07-23, 23:17
Medlem
Gerras avatar
[color=red][size=9][BUMP][/size][/color]
Citera
2003-07-23, 23:57
Medlem
Gtt Gerra! Att fixa s att de nyaste trdarna hamnar lngst fram

ven om det kanske inte var s mycket arbete i det.
Citera
2010-12-07, 18:00
Medlem
moodys avatar
BUMP...

Finns det ngot liknande i Sverige nu? Mediekritik.nu r ju knappt uppdaterad. I Storbritannien finns Media Lens & MediaWise. Finns det liknande i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in