Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IseeU
Vilka är resten? IPTV King lär ligga nere också eftersom de köper från Rapid.

Som dem skriver på sin sida låter det som att uptvking har sin egen tjänst
2017-02-12, 11:07
Medlem
http://www.rapidtvnews.com/201702104...#axzz4YSMsV6pX

Kan de va detta so är problemet gubbar
2017-02-12, 11:11
Medlem
VIKTIGT VIKTIG VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT

En brand har ödelagt halva vårt datacenter. Det är söndag nu och vi kan ej hitta någon som kan hjälpa oss med detta, men det kan vara så att det tar lite tid.

Vilken jävla soppa de blivit av detta nu, nu blir de sömnlösa nätter tills detta är ordnat

Det är ju inte bara vårt datacenter, utan xtreamcodez, vilket har påverkat andra leverantör ser jag nu också.

SÅ SNÄLLA SKRIV NU INTE ATT KANALERNA INTE FUNGERAR VI VET OM DET JAG LÄMNAR BESKED SÅ FORT JAG FÅR NÅGOT ATT SKRIVA OM

DET BLIR ATT TA FRAM ERA SKOGS TV KANALER

Så stod det på iptv kings forum sida

TEAMET BEKLAGAR DETTA!
2017-02-12, 11:16
Medlem
IseeUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonka
http://www.rapidtvnews.com/201702104...#axzz4YSMsV6pX

Kan de va detta so är problemet gubbar

Ajajaj hoppas inte det.
2017-02-12, 11:41
Medlem
Kul! precis fått hem ny box och andra grejer så vaknar man till detta RIP

Ligger camdserver nere också? Kan nån länka paketet så man får alla svenska kanaler genom iptv?
2017-02-12, 11:42
Medlem
Phat.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Kul! precis fått hem ny box och andra grejer så vaknar man till detta RIP

Ligger camdserver nere också? Kan nån länka paketet så man får alla svenska kanaler genom iptv?

Ja, jag är också intresserad av att veta ifall Camdserver är nere? Funderat på att byta till dom
2017-02-12, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonka
VIKTIGT VIKTIG VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT

En brand har ödelagt halva vårt datacenter. Det är söndag nu och vi kan ej hitta någon som kan hjälpa oss med detta, men det kan vara så att det tar lite tid.

Vilken jävla soppa de blivit av detta nu, nu blir de sömnlösa nätter tills detta är ordnat

Det är ju inte bara vårt datacenter, utan xtreamcodez, vilket har påverkat andra leverantör ser jag nu också.

SÅ SNÄLLA SKRIV NU INTE ATT KANALERNA INTE FUNGERAR VI VET OM DET JAG LÄMNAR BESKED SÅ FORT JAG FÅR NÅGOT ATT SKRIVA OM

DET BLIR ATT TA FRAM ERA SKOGS TV KANALER

Så stod det på iptv kings forum sida

TEAMET BEKLAGAR DETTA!

Bullshit, från deras sida dvs. Dom är bara en återförsäljare av rapidiptv, iptvking har alltså ingenting som är "deras".

Säkert bara tillfälliga fel... men vi får se.
2017-02-12, 11:58
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Bullshit, från deras sida dvs. Dom är bara en återförsäljare av rapidiptv, iptvking har alltså ingenting som är "deras".

Säkert bara tillfälliga fel... men vi får se.

Exakt. IPTVKing är inget annat än en dyrare version av Rapid. Och gå inte på skitsnack om att dom lägger ut de svenska kanalerna osv osv.
Min gissning är att man växte för snabbt de sista månaderna och att man övergav båten. Supporten och hur allt sköttes har stagnerat fort. Tur att man redan hade migrerat till annan tjänst.
2017-02-12, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Exakt. IPTVKing är inget annat än en dyrare version av Rapid. Och gå inte på skitsnack om att dom lägger ut de svenska kanalerna osv osv.
Min gissning är att man växte för snabbt de sista månaderna och att man övergav båten. Supporten och hur allt sköttes har stagnerat fort. Tur att man redan hade migrerat till annan tjänst.

Vilken annan tjänst har du?
2017-02-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Vilken annan tjänst har du?
Gärna också intresserad av att veta.

Själv testade jag en månad av Camdserver som många här rekommenderade men tycker att kvaliteten är sämre samt att många svenska HD-kanaler fattas.
2017-02-12, 12:23
Medlem
Så det finns ingen anledning till att välja IPTV King över Rapid? Använder King i nuläget men om det är så pass så byter jag när kanalpaketet går ut.
2017-02-12, 12:37
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phat.T
Ja, jag är också intresserad av att veta ifall Camdserver är nere? Funderat på att byta till dom

Uppe och fungerar som det ska, min kära Camdserver.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in