Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-03-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taptap
Allt detta kan man köpa på aliexpress för ca 900kr inkl box, har själv köpt det från ali. Grattis för överpriset.

900kr från aliexpress? det var billigt, jag kontaktade infomir tillverkaren i ukraina som tillverkar dessa boxar det var lite andra priser. läste på nätet också att mag boxarna har många kinesiska kopior som inte kan buffra lika bra, men har faktiskt ingen aning. funkar de för dig så perfekt =)
2016-03-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Tar nog inte lång tid innan detta är nedsläckt. Boxen skickas "från egen depå i Karlskrona", då finns det någon att hänga i Sverige även om servern finns utomlands.

Dessutom konstig prisbild. Boxen kostar tydligen 2000:- sen kostar ett års abonnemang 900kr medans ett 6 mån abonnemang kostar 400:- Det tyder på att det är amatörer inblandade. Ytterligare en anledning att hålla sig borta.

du fick mig att bli lite orolig där ett tag, du har nog uppfattat de fel, boxen kostar 1400kr, och 1 års abonnemang 1500kr. resten av paketen räknar du ut de så kostar boxen alltid 1400kr.
2016-03-16, 20:35
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan man se på iptv via kodo, utan någon box?
2016-03-21, 16:11
Medlem
Nån som har testat detta än?
2016-03-28, 21:42
Medlem
godboys avatar
Hm. Hade inte givit dessa killar mina kortuppgifter.

Detta kommer inte funka i längden.
2016-04-11, 18:43
Medlem
godboys avatar
Eftersom ingen bekräftar ordentligt i tråden att detta funkar så tror jag ej på det.
2016-04-21, 21:53
Medlem
Zebbans avatar
Jag har köpt från aliexpress för cirka en månad sen har funkat bra kostar 150kr för 3månader om man kör PC med vlc eller Android. Dom är lite sega på att svara men du kan fråga efter ett 24timmars test konto dock inte HD på svenska kanalerna
2016-04-27, 21:12
Medlem
Funkar det bra de här? funderar på en sån 12 timmars test http://iptvking.me/index.php?route=p...&product_id=53 då kör man direkt på sin smart tv istället för och köpa sig en box först
2016-04-28, 20:21
Medlem
morkfromorks avatar
Många med få inlägg som tydligen är intresserade av tjänsten, inget skumt alls

Någon etablerad i forumet som provat?
2016-04-28, 21:26
Medlem
Bluff!

Om det där är på riktig varför finns ingen motsvarande betaltjänst där du kan se på samma kanaler från din dator utan att behöva någon box? Kan den där boxen ta emot kanalerna via nätet så finns det ingen tekniskt begränsning att låta en dator få tillgång till kanalerna. De flesta datorer har HDMI utgång som man kan koppla till TV:n De som säljer såna box hade kunnat tjänat mer på att sälja kanalerna till folk med datorer utan att behöva krångla med en box!
2016-05-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taptap
Allt detta kan man köpa på aliexpress för ca 900kr inkl box, har själv köpt det från ali. Grattis för överpriset.

De som dom säljer på aliexpress är inte i närheten av detta kan jag lova. Nu har dom öven fått in de mesta i 3d och full hd. två polare har köpt även nu, de nya uppdaterade boxarna ÄGER. varenda jävla kanal finns med
2016-05-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Bluff!

Om det där är på riktig varför finns ingen motsvarande betaltjänst där du kan se på samma kanaler från din dator utan att behöva någon box? Kan den där boxen ta emot kanalerna via nätet så finns det ingen tekniskt begränsning att låta en dator få tillgång till kanalerna. De flesta datorer har HDMI utgång som man kan koppla till TV:n De som säljer såna box hade kunnat tjänat mer på att sälja kanalerna till folk med datorer utan att behöva krångla med en box!

fick i deras nyhetsbrev att det går att göra nu, fick mailet för tre dagar sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in