Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-03-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Har oxå camdserver själva beställningen och aktiveringen gick fort

Men nu när det blev strul och man skulle byta m3u länken tycker jag att dom kunnat informerat fortare, la ner för mig vid 20:30 igår då jag mejlade dom och fick svar idag 14:52

Borde bara ta någon timme att skicka iväg ett mejl samt att dom kunnat informerat på hemsidan ordentligt nu fick man leta på deras hemsida för att få info som dom typ lagt längst ner på sidan

Annars är jag mycket nöjd med camdserver har laggat enstaka gång under några sekunder under de 2 veckorna jag haft nu

Jag fick svar på kvällen av dom snabbt!
Strulet var att de blev av med sin dns + hade en tillfällig dns adress. runt midnatt så var den nya klar.. tycker det var snabbt gjort av dom.

Jag är oxå väldigt nöjd med dom. har haft dom 2 månader och enstaka lagg har det varit enbart... då kör jag bara i vanlig adsl
2017-03-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presa-C
Nä iptv. okej

Jag har http://king-iptv.net/ (inte kungarna) och det laggar för mig, har dock Banhof så vet inte om problemet sitter där?

En annan har camdserver telia 30mbit och det gick inte ens att se på, dock har det fungerat hela dagen fram till strax före 7 för han (första dagen)

Någon som har en aning om vad som är fel?

Jag har camdserver & telia 30mbit. hos mig flyter det på jättefint.har haft det så i 2månader utan strul. Kör på kodi & pc
2017-03-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presa-C
Nä iptv. okej

Jag har http://king-iptv.net/ (inte kungarna) och det laggar för mig, har dock Banhof så vet inte om problemet sitter där?

En annan har camdserver telia 30mbit och det gick inte ens att se på, dock har det fungerat hela dagen fram till strax före 7 för han (första dagen)

Någon som har en aning om vad som är fel?

Ok..Banhof har man ju läst om kanske inte går ihop med iptv.
Kör du kabel eller wifi?
Nu har jag kollat flera timmar på 24h provet och det har funkat 100% perfekt.
Funderar allvarligt på teckna abb med iptvking även fast det är lite dyrare.
Som sagt..var inställd på småproblem. Textning saknas här o där..annars inga problem alls.
2017-03-29, 21:08
Medlem
Frös till ett par gånger nu på Rapid på Cmore sport för första gången på länge. Verkar dock fungera fint igen så de var förhoppningsvis inget.
2017-03-29, 21:51
Medlem
Varför måste man ha en box om det är IPTV?
2017-03-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denmanstorsigpa
Vem har sagt det???
2017-03-29, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Har ett problem kör med en h96 pro androidbox kör med camdserver nu när jag ändra i länken får jag upp detta på tv:n

https://www.pixeltopic.com/image/nelndjdoxswdwy/

Någon med samma problem?
Är det Iptv extreme som strular?

Prova en bättre spelare likt Perfect Player 👍🏽
2017-03-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denmanstorsigpa

Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Vem har sagt det???
😀Du kan köra Iptv på smartTv samsung, LG och Sony. Eller på datorn med VLC eller Kodi. Fler kanske kan fylla på listan över sätt att se Iptv utan Box. Du ska inte tro på allt folk säger 😝
2017-03-29, 22:44
Medlem
För er som har svårt att nå Camdserver så adda dem på Skype. Får svar på de frågor jag ställt inom 5min 👍🏽
Har även jag bara gott att säga om Camdserver som "utomstående"
Väldigt få lagg på mina snart 3 veckor. Kör med fiber & wi-fi
2017-03-29, 22:47
Medlem
Machiavellys avatar
Den här frågan kanske har ställts tusen gånger, men hur upplever ni kvalitetén? Mina HD kanaler på IPTV är faktiskt ganska bra men det är inte direkt den bästa kvalitén ändå. Är det inte HD är det sådär kvalité. Hur är det hos er?

Sen undrar jag även om man kan fixa svensk undertext? Alla kanaler har inte svensk undertext, utan bara vissa. Går det att lösa på något sätt?

Mvh
2017-03-29, 22:53
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Den här frågan kanske har ställts tusen gånger, men hur upplever ni kvalitetén? Mina HD kanaler på IPTV är faktiskt ganska bra men det är inte direkt den bästa kvalitén ändå. Är det inte HD är det sådär kvalité. Hur är det hos er?

Sen undrar jag även om man kan fixa svensk undertext? Alla kanaler har inte svensk undertext, utan bara vissa. Går det att lösa på något sätt?

Mvh
Du kan få så att texttv agerar undertext. Vad har du för box?
2017-03-29, 22:56
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Du kan få så att texttv agerar undertext. Vad har du för box?
Hur då? Med kodi?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in