2017-04-16, 16:59
Medlem
Bara för mig cmore sport , hockey eller fotboll inte funkar? Viasat golf ligger också nere
2017-04-16, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Bara för mig cmore sport , hockey eller fotboll inte funkar? Viasat golf ligger också nere
Funkar här.
C More Sport HD som t.ex. den ligger på mellan ca 8-15mbit här just nu då det är rörlig bild.
2017-04-16, 18:25
Medlem
RoffesGrannesHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerTooth
Viasat Motor har krånglat under hela F1-racet för mig med Camdserver
2017-04-16, 18:46
Medlem
Cents4s avatar
Camdserver har tyvärr varit usel idag. Cmore kanalerna har buffrat hela dagen.
2017-04-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Men man klickar väl på den länken i webbläsaren för att ladda ner en fil?
Som du sedan använder.
Har du provat? När folk vill använda VLC så brukar de få ändelsen &Type=m3u_plus&output=ts

Det finns ju länkar till enigma maskiner också, dreamboxar kanske? Dessa har speciella länkar med nånting enigma i slutet.
2017-04-17, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Camdserver har tyvärr varit usel idag. Cmore kanalerna har buffrat hela dagen.
funka klockrent för mig
2017-04-17, 11:25
Medlem
Är det bara jag som har problem med EPG? Använder den som en här i tråden har länkat för Camdserver.
2017-04-17, 12:22
Medlem
Hej, jag har följt diskussionen här en liten tid och har lite svårt att bestämma mig för vilken tjänst man ska välja?
Camd server,
iptvking,
king-iptv,
rapidtv (här hittar jag varken priser & kanallistor, ännu mindre hur man köper via deras forum. hur gör man hos dem?)

Finns det andra bra leverantörer som ni kan rekommendera?

För min del är det vanliga svenska kanaler (tittar inte på sport) + ryska kanaler som är intressanta.
2017-04-17, 14:18
Medlem
Rapid fokuserar numera mer på försäljare än att sälja själva.
Så det är bara och hitta valfri försäljare där med bäst pris.
Då man reggar sig på forumet så brukar man bli spammad från resellers.
2017-04-17, 14:29
Medlem
Skall byta från dreambox till IP-TV
Säljaren vill ha betalt månadsvis,kvartalsvis eller årsvis vilket blir billigast. Känner nu att betala årsvis kan vara lite dumt ifall det strular. Vad säger ni som haft er IP-TV ett tag. Betalar 900 för boxen då jag tidigare var kund till dom och 1400kr om året för tv-kanalerna. Är detta ett bra pris?
2017-04-17, 15:07
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powerop
Hej, jag har följt diskussionen här en liten tid och har lite svårt att bestämma mig för vilken tjänst man ska välja?
Camd server,
iptvking,
king-iptv,
rapidtv (här hittar jag varken priser & kanallistor, ännu mindre hur man köper via deras forum. hur gör man hos dem?)

Finns det andra bra leverantörer som ni kan rekommendera?

För min del är det vanliga svenska kanaler (tittar inte på sport) + ryska kanaler som är intressanta.

Jag förlängde mitt abb med rapid för några dagar sen, det här är dom priser som jag fick av boyette, skicka ett PM till han, han är oftast online.

my prices:
1 month = 12,50 Euro
2 months = 22,50 Euro
3 months = 30 Euro
6 months = 45 Euro.
9 months = 65 Euro
12 months = 80 Euro
2017-04-17, 16:04
Medlem
Jag har nu jämfört Rapid Tv med Camdserver.

Camdserver funkade bra tills för typ 3 veckor sedan och sedan har det buffrat hela tiden. Jag har varit i kontakt med deras customer service via Skype. Jag klagade för några dagar sedan att det buffrade på ett vänligt sätt och idag när jag skulle klaga igen så blockerade de mig och sa att jag har en usel uppkoppling (Har helt sjukt bra uppkoppling, router, tv osv). De påstod att det ska lösas om en vecka och att jag ska ha tålamod. Jag bad om att minst förlänga mitt abonnemang några dagar (För att se om de hade något servicemind öht) pga allt strul men det ville dom absolut inte göra.

Har nu jämfört mot Rapid som är mycket stabilare, har varit med om enstaka buffrande men inget som är värt att nämna, de har ju även samma kanaler men c more premium hd och viasat film o premiere hd saknas men det kan man nog leva med.

För 80 Euro får man alltså mer än Camdserver för 130 euro. Camdserver kanske får iordning på sina servrar men de har hemsk service så tummen ner från min sida, tur att man provade dem en månad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in