Jag har en äldre hdmi tv utan smart funktioner, det enda den har är en Netflix kanal, men inga menyer eller så.
Du kan använda dig av en Raspberry pie 3 eller en android box typ siptv box 410, 412 eller en mag box
du kan även köra från datorn via VLC eller Kodi du hittar guider på deras sida.
Jag har läst lite i tråden och ser att det finns väldigt många alternativ.
Jag söker nu tips på vilken sida som är bäst och mest prisvärd.
Vill gärna att C MORE ska finnas med, och jag vill kolla enbart via datorn då jag inte äger nån tv. Har 250mb/s så ska inte vara några problem.
Testade även iptvking och verkar fungera bra, men känns lite dyrt?
Tips mottages tacksamt!
Mvh
Prova streamalliptv samma som iptvking fast billigare
Jag har läst lite i tråden och ser att det finns väldigt många alternativ.
Jag söker nu tips på vilken sida som är bäst och mest prisvärd.
Vill gärna att C MORE ska finnas med, och jag vill kolla enbart via datorn då jag inte äger nån tv. Har 250mb/s så ska inte vara några problem.
Testade även iptvking och verkar fungera bra, men känns lite dyrt?
Tips mottages tacksamt!
Mvh
Hej all här på forumet
Tänkte bara meddela att geniptv försöker efterlikna rapid men det är dem inte utan
dem är bara falska och lurar personer så akta er för dem.
bara en varning som ni bör lyssna på. speciellt akta er för en som kallas Cuvillier.
Senast redigerad av Brunte27 2017-05-26 kl. 23:10.
På något sätt så har geniptv kommit över Rapids databas eller register och skickar ut mail om
att rapid have changed brand name to genii iptv
men detta är bara falsk information så akta er för geniptv
ni hittar rapid på iptv.community och alla återförsäljare där.
Hej all här på forumet
Tänkte bara meddela att geniptv försöker efterlikna rapid men det är dem inte utan
dem är bara falska och lurar personer så akta er för dem.
bara en varning som ni bör lyssna på. speciellt akta er för en som kallas Cuvillier.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!