Citat:
Ursprungligen postat av
ironm
Jag köpte deras paket för 2500:- och det fungerar fint. Fjärrkontrollen fungerar precis lika bra som vilken fjärrkontroll som helst och interfacet är helt OK. Minuset som jag ser det är att man endast kan favoritmarkera kanaler, så det går liksom inte skapa flera olika favoritlistor utan endast välja att "visa endast favoriter" så att övriga kanaler döljs i listorna. Men det fungerar helt OK för mig. Ett annat minus är att amerikanska kanalerna fungerar rätt kasst, men det har inget med boxen att göra, det är det utbudet med RapidTV (iptvking säljer deras utbud).
Okej, jag testade som sagt iptvkings igår, och deras kanaler fungerade ju fint, förutom viasat kanalerna som var pisskvalitet, idag testade jag ett 12h konto hos king iptv, och då körde jag via smartiptv appen på tvn, tyckte det funkade mycket bättre och smidigare än xbmc på appletvn, plus att viasatkanalerna var grym kvalitet på. Sen hade dom nog ett större utbud än vad rapidtv (iptvking) hade även om fler kanaler inte fungerade direkt, så frågan är vilket man ska ta. Kommer nog skita i boxen, min kontroll till tvn löste ju det problemet.
Vad tycker ni? vilka är störst och "seriösast", rapidtv eller?