Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Får man ett kvitto på vilket abonnemang man köpt? Vad händer om ens reseller blir bannad? Har läst på rapids sida att en reseller hade blivit avstängd och det kom fram att de ettårsabonnemang han sålt till vissa var i verkligheten 6 månaders.

Du får ju kvitto på köpet du gjort om det är genom paypal typ, men att det stämmer med vad du har betalat för är ju en annan grej, på min mag box kan jag iallafall se hur lång tid jag har kvar på abonnemanget på account info... kan se på gse player också då jag kör multiroom konto. Jobbigt stt bli lurad dock, blev det för 6 år sedan när jag beställde en dreambox av något slag och 1 års kanaler för 3500kr, betalade med paysafe kort då, det vara ju nästan som om jag bad om att bli lurad.
Lycka till med ditt sökande

Kan bara Rekomendera iptvhost.me för tillfället, köpt 3 månader och fick 3 månader och funkar skit bra
2018-02-21, 18:51
Medlem
Kan man få en MAG box att direkt starta svenska kanaler? Utan att behöva trycka sig runt.
2018-02-21, 19:07
Medlem
Hej alla,

Använder Smart IPTV appen med linje från Giant. Funkar kanon. Dock har jag ett mindre problem. Har bockat ur en hel del länder samt VOD ur min bouquet list i dashboard och uppdaterat allt men vissa försvinner ändå inte när jag kickar igång appen sen igen.

Någon som har en lösning?
2018-02-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofm-
Kan man få en MAG box att direkt starta svenska kanaler? Utan att behöva trycka sig runt.

Den är ju kvar vi svenska kanalerna om du inte tar bort ström kabeln, den brukar va kvar där du lämnade den senast
2018-02-21, 19:53
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RchB
Den är ju kvar vi svenska kanalerna om du inte tar bort ström kabeln, den brukar va kvar där du lämnade den senast
Dock tycker jag att dom är väldigr varma under standby, eller iallafall min. Så jag drar ur strömmen.
2018-02-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Får man ett kvitto på vilket abonnemang man köpt? Vad händer om ens reseller blir bannad? Har läst på rapids sida att en reseller hade blivit avstängd och det kom fram att de ettårsabonnemang han sålt till vissa var i verkligheten 6 månaders.
om du kör portal läge ser du ju längden där i menyn under account info.
2018-02-21, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shizzledizzle85
Hej alla,

Använder Smart IPTV appen med linje från Giant. Funkar kanon. Dock har jag ett mindre problem. Har bockat ur en hel del länder samt VOD ur min bouquet list i dashboard och uppdaterat allt men vissa försvinner ändå inte när jag kickar igång appen sen igen.

Radera Cache från web läsaren,uppdatera Bouqetlist och lägg in länken sen igen på siptv funkade för mig .
Senast redigerad av thomsi 2018-02-21 kl. 21:49.
2018-02-21, 23:05
Medlem
NoNames84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzledizzle85
Hej alla,

Eller så kan du prova radera listan först, sen uppdatera bouquets och prova lägga in igen.
2018-02-21, 23:41
Medlem
Polar bear kan jag rekommendera! 149 kr månaden 😎
2018-02-22, 00:43
Medlem
har någon testat neuiptv??
2018-02-22, 01:18
Medlem
musttomtes avatar
Har bränt nästan 1 tib på IPTV Kingen, plus att jag inte kan mäta på jobbet då man kör bärbar dator där men man kan räkna 8 timmar per dag som det minst snurrar under kontorstid. Jobbar för det mesta på distans.

https://www.youtube.com/watch?v=n4khdzhoyck

1 Tib är rätt så mycket hehe!
2018-02-22, 08:43
Medlem
Sheriffen i Ryds avatar
Tog en 24h test på Pear IPTV, vette fan om de är reseller åt någon annan men på kvällstid så buffrade de flesta svenska kanalerna, fungerade bra på eftermiddagen dock. Kan ingen sammanställa en lista med vettiga leverantörer som klarar att leverera utan att det buffrar ? Ända kravet jag har är att Viasat Motor måste finnas i utbudet.
Senast redigerad av Sheriffen i Ryd 2018-02-22 kl. 08:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in