Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-31, 20:49
Medlem
redhotchilis avatar
Några frågor om camdserver

1. Vilket paket ska man köpa för att få in Viasat och SKY Sports? Lite vilsen på deras sida så länka gärna.

2. Kan man se kanalerna via app i Samsung SmartTV?
2017-01-31, 20:57
Medlem
Heureuxs avatar
[Bförsöker][/b] kolla på fotboll genom detta just nu. Det är som att kolla på diabilder. Helt hopplöst...

250/100 å sladden e i...
2017-01-31, 23:00
Medlem
druttaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Några frågor om camdserver

1. Vilket paket ska man köpa för att få in Viasat och SKY Sports? Lite vilsen på deras sida så länka gärna.

2. Kan man se kanalerna via app i Samsung SmartTV?

1)Finns endast ett paket,det är endast längden 1,3,6 eller 12 mån du väljer på.Combopaket är för typ om du vill ha ett abbo för Dreamboxen och ett för Sammyn tex.Meddela att det är till en Samsung Smart

2)Ladda ner appen Smart IPTV appen till Samsungen.Gå in på
Läs instruktioner ,ta reda på MAC address pula och fixa,googla.Läs denna tråden bla. så löser du det.
2017-01-31, 23:16
Medlem
druttaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friglolit
Ni som använder camdserver, jag har en MAG256 ( ej använd ) liggandes, läste någonstans att detta skulle fungera att använda.

Nu till min fråga till er eliter här.
1. Vad ska jag välja för abonnemang på (camdserver.com) Önskar alla HD svenska kanaler.
2. När jag ska beställa frågor dem om MGCAMD eller CCCAM, Vad ska man välja och vad är de?
3. Fungerar det sen bara att man får någon form av kod som jag slår in i min MAG256?
Finns de någon guide?

Säkert jätte dåliga frågor men är helt ny i detta, och jag har googlat på de mesta utan att hitta något.

ps. som jag förstår verkar camdserver fungera bäst just nu, med Cmore Live/hockey etc. Har ni bättre alternativ så får ni gärna skriva de. Har även en samsung smart TV.
Stort tack för svar <3

1. Du skall beställa IPTV paket valfri längd i månader,du har beställt Elite eller Premium dom är för Dreambox tex.Gör om gör rätt.

3. Du får en serveradress tillbaka av dom när allt är klart.Leta på YouTube,där finns bra beskrivningar om hur du får igång en MAG 250/254/256
2017-02-01, 00:18
Medlem
redhotchilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druttaner
1)Finns endast ett paket,det är endast längden 1,3,6 eller 12 mån du väljer på.Combopaket är för typ om du vill ha ett abbo för Dreamboxen och ett för Sammyn tex.Meddela att det är till en Samsung Smart

2)Ladda ner appen Smart IPTV appen till Samsungen.Gå in på
Läs instruktioner ,ta reda på MAC address pula och fixa,googla.Läs denna tråden bla. så löser du det.

Grymt. Tack 👍

Är bara intresserad utav dom svenska och vissa engelska (sport) kanaler. Finns det något smidigare sätt att ställa in detta utan att behöva editera m3u-filen?
2017-02-01, 01:27
Medlem
Harry Hs avatar
Ni som kör med Apple tv 4 och Gse smart iptv, det finns 2 sådana appar i app store , en som är gratis och en som kostar 50 kr , vilken ska man använda?
2017-02-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylie.J
Lämna ut information om kunder? Till vem och om vad?

Inte direkt olagligt att köpa en multimediabox...
Läs inlägget och kolla upp länken innan du citerar. Det man betalar för är ett års iptvabbonnemang inklusive multimediabox.

Tidigare i tråden nojjar folk över att betala med kort inom EU där foto på ID skall finnas med.
2017-02-01, 11:28
Medlem
druttaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Grymt. Tack 👍

Är bara intresserad utav dom svenska och vissa engelska (sport) kanaler. Finns det något smidigare sätt att ställa in detta utan att behöva editera m3u-filen?

Om du kör på Samsung SmartTV kan du markera dom kanaler du vill se med *Favoriter,som då blir en speciell lista.
Samma med MAG:en tror jag.
2017-02-01, 17:32
Medlem
Tja!

Någon som haft problem när ni ska köpa smart iptv appen?
Varken kort eller paypal fungerar för mig.
2017-02-01, 17:37
Medlem
Har IP-TV king fått rätt på textning till kanaler?
Dom lova ha det fixat till idag.
2017-02-01, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trucker.00
Har IP-TV king fått rätt på textning till kanaler?
Dom lova ha det fixat till idag.
Vilken kanal funkar inte text på för dej då ?
2017-02-01, 19:00
Medlem
Har precis fått igång Camdserver. Funkar helt klart över förväntan! Blir att köpa en Mag eller Tvip och ett längre abonnemang efter denna månad (köpte 1).

Fick dock ett meddelande från supporten idag.
De planerar att starta en Engelsk/Nordisk IP-TV sida då intresset var stort i Norden.
Om det fanns folk som var intresserade av att designa och översätta den sidan så skulle man kontakta dem via formuläret på sidan.
Nej! Jag jobbar inte eller är sponsrad av dem, men bra om tjänsten kan leva vidare för oss i Sverige.

Det var allt som stod i meddelandet, och jag antar att fler fått samma meddelande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in