Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-27, 17:14
  #37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
http://www.expressen.se/kvallsposten...nappat-kvinna/


Det räcker nog inte att kalla dessa gossar för utsocknes?

De var tre stycken, en saknar adress i Sverige. Illegal invandrare som våldtar i grupp är inget nytt. Med all säkerhet kulturberikning som kvinnan utsatts för?
Citera
2016-03-27, 18:46
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Och ingen fast adress i Sverige...
Spelar du korkad eller???
Det slutar väl som i andra trådar, när allt finns svart på vitt och du inte längre kan försvara dessa drägg ja då försvinner du ur diskussionen med svansen mellan benen.

Kan du läsa? Den ene har ingen fast adress i Sverige, den andre vägrar uppge sin identitet. Jag försvarar inte våldtäktsmän och jag ingen aning vilka dessa MGM är. Jag påpekar bara att det finns svenskar utan fast adress i Sverige samt att vem som helst, även en svensk, kan vägra att uppge sin identitet.
Citera
2016-03-27, 19:24
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kan du läsa? Den ene har ingen fast adress i Sverige, den andre vägrar uppge sin identitet. Jag försvarar inte våldtäktsmän och jag ingen aning vilka dessa MGM är. Jag påpekar bara att det finns svenskar utan fast adress i Sverige samt att vem som helst, även en svensk, kan vägra att uppge sin identitet.
Ja och i Sverige har vi passregister och körkortregister...
Men som sagt kör ditt dravel tills det inte går mer och sen stick ifrån tråden, det är ju ett kännetecken för dej och några andra...
Patetiskt
Citera
2016-03-27, 19:49
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kan du läsa? Den ene har ingen fast adress i Sverige, den andre vägrar uppge sin identitet. Jag försvarar inte våldtäktsmän och jag ingen aning vilka dessa MGM är. Jag påpekar bara att det finns svenskar utan fast adress i Sverige samt att vem som helst, även en svensk, kan vägra att uppge sin identitet.
Det ska mycket till för att en infödd svensk ska falla emellan stolarna så kraftigt att dennes identitet är så svår att reda ut.

Det kommer visa sig att du är ute och cyklar, som vanligt.
Citera
2016-03-27, 20:13
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Det ska mycket till för att en infödd svensk ska falla emellan stolarna så kraftigt att dennes identitet är så svår att reda ut.

Det kommer visa sig att du är ute och cyklar, som vanligt.
Gick runt i Gallerian idag, och såg hemska gäng med Khazarer som stirrade på svenska flickors rumpor! Det är dessa som begår gängvåldtäkterna bl.a. Dessa har svenska staten tagit hit. De kallar sig barn, men ser helt vuxna ut. Vilken härlig berikning för Sverige och svenskorna, precis vad vi längtat efter under alla dessa kulturfattiga år!
Citera
2016-03-27, 20:29
  #42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kan du läsa? Den ene har ingen fast adress i Sverige, den andre vägrar uppge sin identitet. Jag försvarar inte våldtäktsmän och jag ingen aning vilka dessa MGM är. Jag påpekar bara att det finns svenskar utan fast adress i Sverige samt att vem som helst, även en svensk, kan vägra att uppge sin identitet.

Menar du att det är en svensk hemlös som varit med här. Varför skulle en svensk vägra uppge sin identitet?
Citera
2016-03-28, 09:04
  #43
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albypeter
Och ingen fast adress i Sverige...
Spelar du korkad eller???
Det slutar väl som i andra trådar, när allt finns svart på vitt och du inte längre kan försvara dessa drägg ja då försvinner du ur diskussionen med svansen mellan benen.


Den där har vare sig svans eller ryggrad.
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Taxx
De var tre stycken, en saknar adress i Sverige. Illegal invandrare som våldtar i grupp är inget nytt. Med all säkerhet kulturberikning som kvinnan utsatts för?

Sannolikheten för det är mycket hög, nästan hundraprocentig. Det som gör mig lite fundersam är det där med bil? Illegala invandrare brukar väl inte ha sådana?
Citera
2016-03-28, 09:24
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Gick runt i Gallerian idag, och såg hemska gäng med Khazarer som stirrade på svenska flickors rumpor! Det är dessa som begår gängvåldtäkterna bl.a. Dessa har svenska staten tagit hit. De kallar sig barn, men ser helt vuxna ut. Vilken härlig berikning för Sverige och svenskorna, precis vad vi längtat efter under alla dessa kulturfattiga år!
Ja det är verkligen något för Feministikt Initiativ (FI), att lägga fram i sitt valmanifest inför 2018. Fram för mer kulturberikning och skott i muffen med tillhörande könssjukdom.
Citera
2016-03-28, 09:27
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Den där har vare sig svans eller ryggrad.


Sannolikheten för det är mycket hög, nästan hundraprocentig. Det som gör mig lite fundersam är det där med bil? Illegala invandrare brukar väl inte ha sådana?
De kanske kan sno bilar precis som asylberättigade kan.
Citera
2016-03-28, 11:20
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Menar du att det är en svensk hemlös som varit med här. Varför skulle en svensk vägra uppge sin identitet?

De finns två MGM: en som saknar fast adress i Sverige och en som vägrar att uppge sin identitet. Jag har inte påstått att någon av dem skulle vara svensk. Däremot menar jag att den MGM som saknar fast adress i Sverige mycket väl kan vara svensk. Han kan vara en hemlös eller en utflyttad svensk. Den MGM som vägrar uppge sin identitet kan också vara svensk. Han kan även vara en invandrare med fast adress i Sverige. Det framgår ingenstans att denna MGM skulle sakna fast adress i Sverige. Det vet polisen inte eftersom han vägrar uppge sin identitet. Körkortsregister och alla svenska register är inte till någon hjälp om MGM vägrar uppge sin identitet och om han inte har äkta identitetshandlingar (exempelvis körkort) på sig. Hade han haft sådana handlingar - även utländska - så skulle polisen känna till hans identitet. Det är förstår möjligt att han har sådana handlingar (exempelvis ett pass eller körkort ) att polisen känner till hans identitet även han själv vägrar uppge den. Men i så fall förstår jag inte varför polisen uttalar sig så kryptiskt.
Citera
2016-03-28, 13:47
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
De finns två MGM: en som saknar fast adress i Sverige och en som vägrar att uppge sin identitet. Jag har inte påstått att någon av dem skulle vara svensk. Däremot menar jag att den MGM som saknar fast adress i Sverige mycket väl kan vara svensk. Han kan vara en hemlös eller en utflyttad svensk. Den MGM som vägrar uppge sin identitet kan också vara svensk. Han kan även vara en invandrare med fast adress i Sverige. Det framgår ingenstans att denna MGM skulle sakna fast adress i Sverige. Det vet polisen inte eftersom han vägrar uppge sin identitet. Körkortsregister och alla svenska register är inte till någon hjälp om MGM vägrar uppge sin identitet och om han inte har äkta identitetshandlingar (exempelvis körkort) på sig. Hade han haft sådana handlingar - även utländska - så skulle polisen känna till hans identitet. Det är förstår möjligt att han har sådana handlingar (exempelvis ett pass eller körkort ) att polisen känner till hans identitet även han själv vägrar uppge den. Men i så fall förstår jag inte varför polisen uttalar sig så kryptiskt.

Lägg ner. Du är bara patetisk med ditt dravel.
Vi väntar väl några dagar tills vi har svart på vitt så får du börja försvara nysvenskar/invandrare i andra trådar istället. Det är just såna som du som är problemet i Sverige, även när ni är överbevisade så ska ni försöka skylla det på någon annan än nysvensken/invandraren. Tror du att vi kommer kunna komma åt problemen vi har med integrationen (eller snarare den icke integration) vi har om man alltid ska blunda för problemen?? Fast du vill kanske ha det samhälle vi håller på att få?
Citera
2016-03-29, 20:30
  #48
Medlem
spoilers avatar
Vi är alla lika chockade.

"Häktningsframställan som eXponerat tagit del av från Malmö tingsrätt visar följande:

En av de misstänkta heter Tareq i förnamn och är född år 1993. Han är statslös och i behov av tolk på arabiska.

Även den ”okända” gärningsmannen (utan identitet) är i behov av tolk på arabiska."

http://www.exponerat.net/tva-utomeur...-och-valdtakt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in