• 1
  • 2
2016-04-09, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ser man på. En karl som vågar nysa lite i debatten, för omväxlings skull. Men att snacka är billigt (talk is cheap), så i praktiken vet jag att vi kvinnor kommer att dominera Sverige i åtminstone 50 år till.

Men omkr år 2060 så tror jag faktiskt att ni karlar är tillbaka vid makten igen. En aning mer solbrända sedan födelsen än dagens svenskar, dock.

Kanske, var inte för tvärsäker på det. Planerna är inte de bästa för dina solbrända sverige-krossare heller. Makteliten är inte ute efter vare sig att du skall vinna, jag skall vinna, vita män skall vinna, feminister skall vinna, musslorna skall vinna....Makteliten ( via makt-konstruktionen EU ) är ute efter att de själva skall vinna total kontroll! Och de vänder alla mot alla, splittrar, söndrar och förstör.
Det en gång enade unika folket i Sverige har varit starkt men skall göras svag av sådana som dig och muslimerna, för då kan powereliten styra oss ( troligen med sin EU-arme, där 60000 finns i beredskap, och som är en ganska bevarad hemlighet
).

Tänk efter? Varför tror du regeringen skulle vilja låta er få makten när de själv vill ha makten? Och minst av alla, varför skulle de vilja låta mussarna få makten ( även om de blir svår att bli av med )? De känner ju inte mussarna, de känner inte dig eller mig! Toppolitikerna vill aldrig lära känna muslimska männen. Verkar det som att någon toppolitiker bor eller någonsin kommer att bo i Rinkeby? Nej precis, dessa är till för vanliga svenskar. Så det enda du och feministerna gör är att hjälpa power-eliten att nå ett polisiärt samhälle. Ni gör ett bra jobb, men sedan när jobbet är gjort är ni längst ned i samhällspyramiden övergivna.

60 år säger du? Nej, ni feminister kommer att fasas ut långt tidigare. Det sker nog redan vi nästa skapade finanskris ( dollar-kollapsen ). Er inbilskhet kommer inte att ha någon betydelse. Du förstår inte hur bräckligt samhället är, hur lite ni kan om riktig överlevnad och strid. Ni feminister tänker inte på att ni är helt beroende av att samhället fungerar, att det finns vita män som beskyddar er när ni ropar efter hjälp.
Muslimska männen respekterar er ingenting, uppenbarligen inte. Men bakom ett falskt leende så döljer muslimska männen sin misogyna syn ( allt enligt Islam, som du troligen kan noll om ).

Ni hugger hål på den båt ( Svea ) som ni står på, och in strömmar det mörka vattnet. Men ni ser inte vad ni gör. Ni tar för givet det fantastiska som vårat folk byggt upp med mycket möda och innovativa förmågor i sekel. Ni tar allt för givet som om det vore en natur-konstant.
Gör inte det.
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-04-09 kl. 03:46.
Citera
2016-04-12, 14:40
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Tänk efter? Varför tror du regeringen skulle vilja låta er få makten när de själv vill ha makten? Och minst av alla, varför skulle de vilja låta mussarna få makten ( även om de blir svåra att bli av med )?

Tack för ditt PM, men jag svarar som alltid enbart i trådar. Visst hör jag en ungdomlig förtvivlan i din röst, och testosteronet flödar ju starkt genom genitalierna i din ålder. Men allt sådant går över med tiden.

Min kvalificerade gissning är ändå att jag som nordisk kvinna får en mildare behandling än vad nordiska karlar får när jihaddisterna tar över Sverige. Idealet vore väl att vara 1:e hustru i Kalifens harem. Då lär åtminstone inte jag lida av islamisternas maktövertagande.
Citera
2016-04-12, 14:53
Medlem
Feminismen är en del i kulturmarxismen. Denna ideologi som också kan beskrivas som anti-konservatism. Det går ut på att ändra allt i samhället så mycket och snabbt som möjligt.

Inget skall vara som det en gång var. Mansdominans skall ersättas med kvinnodominans. Kristendom skall ersättas med Islam. Homosexualitet skall bli normen, hetero skall bli avvikande. Tiggeri skall vara ett pittoreskt inslag i gatubilden i stället för att bekämpa fattigdomen. Vi skall hata våra egna landsmän och älska främlingar.

Men egentligen är allt bara ett påhitt för att förstöra den Europeiska kulturen.
Citera
2016-04-12, 14:57
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Tack för ditt PM, men jag svarar som alltid enbart i trådar. Visst hör jag en ungdomlig förtvivlan i din röst, och testosteronet flödar ju starkt genom genitalierna i din ålder. Men allt sådant går över med tiden.

Min kvalificerade gissning är ändå att jag som nordisk kvinna får en mildare behandling än vad nordiska karlar får när jihaddisterna tar över Sverige. Idealet vore väl att vara 1:e hustru i Kalifens harem. Då lär åtminstone inte jag lida av islamisternas maktövertagande.

Jag tror inte att 100 000 'Lara Logan'-fall ger samma slutsats.
Du tittar för mycket på Disney, min vän.
Citera
2016-04-12, 23:02
Bannlyst
Inbilska dumma feminister samt monster-egoistiska och fula muslimska män är radarparet i splittringen av världens bästa land, Sverige.
Det enda deras IQ klarar av, som elefanterna i porslinsbutiken.

Citat:

Visst tro det om du nu vill. Det gör det samma antar jag. Naturlig selektion nämnde Darwin en gång, eller hur? Vi svenskar får väl räkna med lite spill , fast det är bäst om vi Svenskar är så enade som möjligt mot den muslimska hären som egoistiskt vill utplåna oss Svenskar totalt.

Du gissar och tror så mycket fel så det är inte klok.

Jihadisterna kommer inte att ta över något. Jag skrev ju att det som de miljoner oönskade mussarna skall göra är att ge skäl att införa ett polisiärt styre genom krig, massvåldtäkter och terrorism, det blir alltså likt diktaturen i Kina, där våran yttrandefrihet och mänskliga rättigheter tas bort.
I en sådan värld full av diktatur betyder det att du kanske inte kan skriva som nu, du kan i inte tänka fritt eftersom det kan avslöja dig och straffa dig, sådant underutvecklar människor enormt ( enligt E. Snowden ) och glädjen tas bort för livet. Regimen kommer att kontrollera allt, och om du inte gilla det, vad gör du då?
Redan nu så åker all information till NSAs super-spioncenter i Bluffdale, där den lagras för evigt och profilen kring dig byggs helt automatiskt via program. Profilen blir bara större och större och mera precis för varje tangentryckning som görs av dig ( och alla runt hela världen för den delen ). Det är den maktelite jag tänker på. NSA och övriga västvärldens underrättelsetjänster som FRA i Sverige är bara springpojkar till den egentliga makteliten ( Bank-sionsterna, rika och toppolitiker som samlas i Bilderbergmöten ).
Men du funderar aldrig på varför makteliten försöker skaffa information om varje människa på hela jorden, eller hur? Information är av högsta möjliga strategiska betydelse och det är lika med makt över alla.
Det är ju därför vi har en svetsare med max IQ 60 som statsminister , där precis alla inklusive dig skulle överglänsa puckot. Det är troligen ingen slump att de mest mutbara och mest snuskiga idioterna styr världen officiellt, då kan ju "någon annan" ( makteliten ) med lätthet styra inofficiellt genom utpressning och korruption samt hot.

De typer ( miljoner oönskade mussar ) som du och dina sekt-kompis vill ta hit i eran oförstånd vet vad diktatur är, och det ser man i deras ansikte, de vet inte vad mänskliga rättigheter och frihet är. En stympad själ finns ingen protes för.
Tyvärr i sin ultra-egoism kommer muslimska männen att försöka dag som natt att ta allting som är vårat Svenska, så de kommer att försöka förstöra allting våra folk byggt upp och som är unikt ( globalt sett ) för det svenska.

Dessa Mega-Muslimer blir nog bra att bygga tyranni på eftersom de kommer inte alls att kämpa ett dugg som många svenska män kommer att göra för våran fortsatta frihet och mänskliga rättigheter, dessa muslimer är helt värdelösa varenda en av dem och går hellre och drönar i säng och smutsar ner våra Judas-Svenskar.

Förresten, vad menar du med "Då lär åtminstone inte jag lida av islamisternas maktövertagande"? Inte har du väl just avslöja dig som en muslimsk feminist med en avatar taget på en Nordeuropé?
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-04-12 kl. 23:13.
Citera
2016-04-15, 13:31
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tors-hammare
Då lär åtminstone inte jag lida av islamisternas maktövertagande[/i]"? Inte har du väl just avslöja dig som en muslimsk feminist med en avatar taget på en Nordeuropé?

Om du läser noga, så önskar jag mig den ödmjuka ställningen som 1:e hustru i Kalifens harem - OM - nu Kalifatet verkligen vinner striden om Sverige. Då får jag lyxmat varje dag och dyra kläder lär också pröjsas av kalifen.

Om däremot Sverige klarar sig undan kalifatet kör jag på som vanligt och dominerar karlar i vanlg svensk ordning.
Citera
2016-04-15, 16:16
Medlem
Pansarveckets avatar
Tror du är en av de första som säljs... Bättre begagnad och definitivt i befintligt skick och runt hörnet-garanti.
Citera
2016-04-16, 00:26
Bannlyst
Ja, feministerna splittrar unika Sverige, men en dag så har de endast repet att se fram emot.

Feministerna skall betala med högsta priset när de förråder Sveriges unika vita och vackra folk och land.

Citat:
Om du läser noga, så önskar jag mig den ödmjuka ställningen som 1:e hustru i Kalifens harem - OM - nu Kalifatet verkligen vinner striden om Sverige. Då får jag lyxmat varje dag och dyra kläder lär också pröjsas av kalifen.

Om däremot Sverige klarar sig undan kalifatet kör jag på som vanligt och dominerar karlar i vanlg svensk ordning.

Det är inget svar på frågan, om du är en blatte eller inte. Men i vilket fall så är det din version av hur framtiden ser ut för dig. Dröm och glöm!!!

Min version är att du slutar som en fet ful-brun flata till extra madrass som tjänar en krokig brun knatte-banan. Jag ser er två som de missanpassade misantroperna boendes i en skabbig etta i en av alla no go zon med skadedjursinsekter som enda husdjur, och det matchar bra den fula lilla krokige vännen du envisas med att släpa runt på.
Ni hankar er vidare på statens matkuponger och tuggar khat från Baluchistan tills ni kilar vidare vid si så där 35, inte mer. Dumskallarna som inte fattade att resa till Baluchistan utan ville göra om unika Sverige till ett nytt ful-brunt skit-hål.

Du kan inte dominera män, hur skulle du kunna göra det, och i så fall med vadå? Drömmar? Vad för någonting!!!? Ingenting som vanligt. Eller hur??
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-04-16 kl. 00:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in