2016-04-03, 14:27
Medlem
Hendraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skit. Varfr ska liksom vra svenska tjejer behva ndra sig fr ngra skit till mn frn vad som inte kan behrska sig?
Detta har inget med Sverige eller Svenskar att gra.
Detta r ett globalt problem dr ALLA kvinnor har ftt rtta sig efter mn. Oavsett religion, land eller hrkomsten. Problemet r allts MN (och alla roller/kulturer kring dem).
Sjukt patetiskt att anvnda din retorik d feminismen har slagits fr detta i rtioenden.

I detta specifika fall verkar det vara en Svensk ldre herre om vi ska tro polisrapporten.
Citera
2016-04-03, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrax
Detta har inget med Sverige eller Svenskar att gra.
Detta r ett globalt problem dr ALLA kvinnor har ftt rtta sig efter mn. Oavsett religion, land eller hrkomsten. Problemet r allts MN (och alla roller/kulturer kring dem).
Sjukt patetiskt att anvnda din retorik d feminismen har slagits fr detta i rtioenden.

I detta specifika fall verkar det vara en Svensk ldre herre om vi ska tro polisrapporten.
Finns ingenting som talar fr att det r en svensk ldre herre.
Citera
2016-04-03, 14:37
Medlem
Mannen r allts dokumenterat fdd 1965, s lnga utlggningar om ensamkommande flyktingbarn kan vi vl ta i andra trdar?
Citera
2016-04-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hrymr
Finns ingenting som talar fr att det r en svensk ldre herre.

Jo att han r fdd 65. De flesta flyktingar r i 15-30 rsldern.
Citera
2016-04-03, 15:21
Medlem
Stones avatar
Varfr behver det vara en invandrare? Den senaste ckelpellen var ju fan VD i en svensk bank. Tagga ner nu och invnta fakta istllet fr att gissa.
Citera
2016-04-03, 16:21
Medlem
Lost-Souls avatar
Reser ofta inom jobbet och kr igenom Vilhelmina d och d, exakt varje gng har det slagit mig hur mycket negrer som spatserar omkring i denna lilla by(ofta medellders mn). Vilhelmina mste ha tagit emot extremt mycket asylanter i frhllande till sin storlek.

Min gissning r sledes att GM r en nogger.
Citera
2016-04-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul

Min gissning r sledes att GM r en nogger.

Pratade med en kompis nu som sett diskutioner p fb att du troligen har rtt..
Citera
2016-04-03, 20:11
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hendrax
Sitter du p "polisrapporten" eller tror du inte att det kommer hit invandrare fdda 65 eller tidigare?

Klart det r en babbe som vanligt. Att ni inte bara ger upp
Citera
2016-04-03, 20:22
Medlem
BullensPilsners avatar
Enligt facbookinlgg frn en frlder r han utlnning.
Citera
2016-04-03, 20:34
Medlem
siljaeuropa94s avatar
nnu en rapefugee-verkar vara en tsunami av dessa hndelser i alla landets badhus.
Verkar som godhetsapostlarna i regeringen pskyndar utslussningen av skggbarn till simhallarna s beteendet de har med sig ska uppfattas som normalt av ursprungsbefolkningen.
Citera
2016-04-03, 20:42
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Enligt facbookinlgg frn en frlder r han utlnning.

Lnk?
Citera
2016-04-03, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadameR
Gott om svenska snorungar som fotar varandra ocks och lgger ut bilder bde hr och dr. Finns dom som inte vgar bada med skolan pga detta.

Jag har aldrig sett svenska pojkar med mobil i simhallen som smygfotar svenska flickor. De behver inte gra det, de fr se dem halvnakna tillrckligt ofta nd. Och ven om de inte hade ftt det hade skammen hindrat dem. Svenska pojkar lskar svenska flickor och vill inte gra dem illa. Men de leker med varandra och det r naturligt och ndvndigt.

Men du kallar vl alla pojkar i Sverige fr svenskar, eller hur? Dessa "svenska snorungarna" r frmodligen babbar, allts rasfrmlingar med bakgrund i ett frmmande land.

Nu r det ocks stor skillnad p om svenska barn fotar varandra och om frmmande sexturister kommer hit fr att dregla ver halvnakna svenska flickkroppar, fota dem i sexuellt syfte, tafsa om mjligt och kanske ven komma i lge till att vldta.

Citat:
Samt pedofiler...

I svenska folket r pedofiler oerhrt sllsynta. Men bland araber r de mycket vanliga. Om en arab inte fr sex med sin fru p ett tag vldtar han grna pojkar eller flickor, i bland ven djur! Det hnde p ett badhus i sterrike fr inte lnge sedan. Offret var d en sterrikisk pojke.

Citat:
Nr jag var smflicka blev bde jag och syrran tafsade p mer n en gng - av svenska farbrder.

S sger alla feminister: Att de har blivit vldtagna och sextrakasserade mnga gnger av svenska mn. Men er verklighetsbild stmmer inte verens med normala svenskars erfarenhet. Inte med statistiken heller. Varfr polisanmler ni inte alla dessa pstdda vergrepp? Rdda fr falsk tillvitelse och frtal? Vi vet ju att ni feminister frsker kriminalisera normalt sexuellt beteende och normalisera sexualbrott och perversioner.

Jag var barn i Sverige fre frmlingsinvasionen och hrde aldrig om ngot fall av tafsande. Det var inte ett problem i det rasrena Sverige. P 70- och 80-talet gick vra flickor och kvinnor topplsa omkring p stranden, eller lg i stadsparken, i G-string och ingen tafsade eller var obehagligt nrgende.

Citat:
Inse ngon gng att minsta gemensamma nmnaren fr dom som begr sna hr brott r att dom r av manligt kn!

Det r en marxistisk tvngstanke. Ni vill inte medge rasskillnader, och d terstr endast kn och social klass som frklaringsfaktorer. Er ideologi frbjuder er att se verkligheten som den r. Sexuella nrmanden mellan svenska kvinnor och mn r naturliga och ndvndiga fr att svenska folket ska frmera sig och verleva. Nr rasfrmmande mn trnger sig p svenska kvinnor r det en krigshandling i ett raskrig. Krig innebr ofta massvldtkt av fiendens kvinnor. Det r det som nu sker i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av andersnilllson
Det mste vara svrt att som flykting komma till ett nytt land dr alla svenska tjejer klr sig s utmanande. Visserligen var det p ett badhus men jag tror nd problemen skulle frsvinna om tjejerna erbjuds baddrkter som sitter mer lst, samt badmssa som skyler hret.

Om det r fr svrt kan de lta bli att komma till Sverige eller lta bli att beska svenska badhus. Vi ska inte anpassa oss efter babbarna; de fr anpassa sig efter oss eller dra t helvete! Det r givetvis vansinne att slppa in dem i landet och slppa in dem i svenska badhus. Om jag fick bestmma skulle jag vrka ut alla babbar ur landet och frvara dem i koncentrationslger tills de kan skickas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Vad r det som sger att vstvrldens extrema avklddhet vid offentliga bad r det rtta? r det inte mjligt att kompromissa? Om ngon gick p restaurang i bikini skulle du antagligen ta anstt. Men inte i simhallen. Varfr r vi s inkonsekventa?

I Sverige gller svensk sed. Vi gr det som vi vill ha det och tar inte hnsyn till frmlingar. Frmlingar som inte passar in ska ut ur landet! Detta r vrt land, svenskt land! Inga muslimer eller babbar i vra simhallar eller p vra gator!

Och nej, jag tar inte anstt om ngon gr p restaurang i bikini. P uterestauranger om sommarn var det vanligt att svenska tjejer kom i bikini. De gick omkring mitt i Stockholm i bikini om sommarn. Det var innan frmlingsinvasionen skt fart. P den tiden fanns det barer dr svenska tjejer kom topplsa om kvllen eller i en genomskinlig topp utan BH s man sg tuttarna. Frckt och vldigt upphetsande, men ingen tafsade. Vi kunde ha ett erotiskt samhlle p den tiden och vi njt

Citat:
Ursprungligen postat av andersnilllson
Skit till mn? Det r mnniskor som flyr fr sina liv. r du rasist?!

Det r unga friska mn som har deserterat, rymlingar, brottslingar, terrorister, knarkkurirer, bedragare, parasiter, soldater i en invasionshr, vldsmn. De borde avrttas allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in