• 1
  • 2
2005-11-21, 13:34
Medlem
CokeRushs avatar
Haha Aja nu är det redan Försent i allafall! Börjar strx jobba och har fortfarande inte Varit hungrig lr sovit något =/ Visst visst det va skoj men inte värt att Ligga
2 dagar efter och stirra i taket utan att att ha fått en blund !
Citera
2005-11-21, 14:50
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeRush
Haha Aja nu är det redan Försent i allafall! Börjar strx jobba och har fortfarande inte Varit hungrig lr sovit något =/ Visst visst det va skoj men inte värt att Ligga
2 dagar efter och stirra i taket utan att att ha fått en blund !

Det blir lätt sådär dom första gångerna..
Att du inte är hungrig är förståerligt men det spelar ingen roll du ska ändå
bokstavligt trycka ner något.
En macka med fil tex.. eller bara fil, när du väl har fått ner något och
magen börjar komma igång så kommer du känna dig trött direkt.
Citera
2005-11-22, 02:14
Medlem
CokeRushs avatar
Då va man hemma igen då och låt mig säga att dagen har varit Snurrig! Ena stunden känner man sig som i land of the living deead, Orkar knappt släppa fötterna efter sig, Sen känner man sig som Hjulben =) upp och ner! Har puffat en del i dag för att slappna av lite.. Fint när chefen inte jobbar *S*
det löste sig bra med maten också .. funkar bättre att trycka ner nått när alla andra äter man sitter där och ser glad ut med ögonen vid-öppna och puppiller stora som vattenmeloner! Rapporterar in senare
Citera
2005-11-24, 19:16
Medlem
DaimBags avatar
rätta mej om jag har fel, men jag har fått för mej att om man röker när man ska sova efter tjack så blir det bara värre än om man bara äter och dricker vatten..
Citera
2005-11-24, 22:07
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaimBag
rätta mej om jag har fel, men jag har fått för mej att om man röker när man ska sova efter tjack så blir det bara värre än om man bara äter och dricker vatten..

Äta och dricka vatten ska man alltid göra..
Saken med att röka brass för att somna på tjack är att om du fortfarande är lite
för påtänd så är det inte säkert brasset biter på sömnen och du förblir vaken med
en massa fucked up tankar och ofta syn och hörsel hallucinationer.

Men vad menar du med "värre" ?
Att det blir svårare att sova eller att man mår sämre än vad man gjorde innan?
Citera
2005-11-24, 23:48
Medlem
DaimBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Äta och dricka vatten ska man alltid göra..
Saken med att röka brass för att somna på tjack är att om du fortfarande är lite
för påtänd så är det inte säkert brasset biter på sömnen och du förblir vaken med
en massa fucked up tankar och ofta syn och hörsel hallucinationer.

Men vad menar du med "värre" ?
Att det blir svårare att sova eller att man mår sämre än vad man gjorde innan?
att rökat skuter på tjacket så att man blir piggare än vad man va innan!
typ som en pindre påtening, så e det för min del iaf!
Citera
2005-11-25, 00:02
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaimBag
att rökat skuter på tjacket så att man blir piggare än vad man va innan!
typ som en pindre påtening, så e det för min del iaf!

Jag röker aldrig brass till Amfetamin, röka är inte min bag om man säger så -
men visst kan jag relatera till det du skriver men se till att vänta ut tröttheten
så att du inte röker när du fortfarande är uppe i varv.. och sen se till att få i dig någon föda innan så ska du se att sömnen slår till.
Citera
2005-11-25, 06:24
Medlem
BigFatCones avatar
om man kör fre-lör-sön så tycker jag att det är helt underbart att röka på söndagen.. och då inte för att sova utan för att slira loss lite till..

sist jag gjorde det så kunde jag fortfarande föra en vettig(nåja) konversation med dom som hade rökt men inte med dom som hade passat..
Citera
2005-12-09, 04:03
Medlem
IASockertopps avatar
Tillägg

Personligen vill jag tillägga ångestattacker, panikångest, syn och/eller hörselhallisar och till slut efter för långt använande tuppjuck.
/IA

Citat:
Ursprungligen postat av DrDoktor
Om du tog sista linan på söndagens morgon så borde du ju kunna sova hyggligt snart.
Tyvärr tror jag att du kan glömma det där med att jobba i morgon ( måndag alltså) . Även om du lyckas sova i 3-4 timmar innan jobbet, så kommer du antagligen att ha pupiller stora som tefat, och vara helt paj. Personligen skulle ja vara alldeles för nojig för att någon skulle se hur det var ställt.

Eftersom det var första gången du tog tjack så kanske det kanvara på sinplats att tala om att en tjackavtändning kan vara riktigt jobbig, man kan bli illamående svettig, skakig o stel.
Dock behöver det ju inte bli så för dig, som förstagångare har du oddsen på din sida.

generella tips för att återhämta sig; drick vatten. rök cannabis. ät mat.
sov, om du kan. rök mer cannabis. skit i benzo, det är bara problematiskt.
Citera
2005-12-09, 04:06
Medlem
IASockertopps avatar
Vet o Vet

Vet och vet. Du somnar ju när du somnar. Kan tillägga att bara att ligga ner och blunda ger en jäkla avkoppling. Men bör ju absolut inte ersätta riktig sömn. Lägg ner det hela totalt tycker jag!

Citat:
Mmm men när vet man att man kan somna då?? lr när det e dax ?? om jag säger så?? när jag ligger i sängen så kryper det i benen och i armarna och Pulsen stiger ?? sen till en annan sak som jag la mäske till! Min polare lirade cs i 26 timmar Och nu säger han att det inte går att spela mer för det känns som att spelet går i slomotion ?? Känner ni igen ?? han e Pissed off!! Och Hur tror ni man klarar jobbet i morgon om man bara ligger stilla resten av tiden börjar inte förens kl 15:15 men ska jobba Till kl 02!! =/

Kan tilläga att ingen av oss kan har ätit lr känner för att äta har försökt med lite nudlar men det va som att tugga modellera
Citera
2005-12-09, 04:09
Medlem
IASockertopps avatar
mat

Själv brukade jag sätta mig framför nått intresant på tv:n så jag koncentrera mig på det istället för maten. Då är det lättare att äta.

Citat:
Då va man hemma igen då och låt mig säga att dagen har varit Snurrig! Ena stunden känner man sig som i land of the living deead, Orkar knappt släppa fötterna efter sig, Sen känner man sig som Hjulben =) upp och ner! Har puffat en del i dag för att slappna av lite.. Fint när chefen inte jobbar *S*
det löste sig bra med maten också .. funkar bättre att trycka ner nått när alla andra äter man sitter där och ser glad ut med ögonen vid-öppna och puppiller stora som vattenmeloner! Rapporterar in senare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in