Citat:
Ursprungligen postat av
MrJoker4
Ni svenskar är ett gäng konstiga varelser. Ni är ett gäng isolerade cyniska xenofobiska hatare. Det finns ingen jämställdhet här. Ni alla är rasister och ta det från en flykting som har bott här i mer än 10 år. Jag kommer att aldrig accepteras av er men orka bry sig. Det är som det är. Ni svenskar hatar mig och hur jag ser ut men ni älskar att framstå som icke-rasister och väldigt toleranta. Ni använder den imagen till era egna intressen. Ni är så jävla two-faced. Jag har ingen aning om varför ni öppnar dörren till oss flyktingar för att sedan stänga dörren igen när vi väl bor här. När jag säger stänga som pratar jag om arbetsmarknaden och det sociala livet. Ni är dåligast i hela världen på integration.
Du har vissa poänger men är ju inte ett dugg bättre själv eftersom du generaliserar på liknande sätt. Du har träffat på fel svenskar helt enkelt.
Tänker efter nu, vilka svenskar är det som ser alla invandrare som småbarn som inte bör ha samma skyldigheter som "vanliga människor", som behandlar alla invandrare exakt likadant oavsett om h*n är en fundamentalist med uteliggarskägg, eller en icke-religiös civilingenjör med skjorta och slips... som tycker att invandrare inte kan kritiseras bara på grund av h*n är invandrare, och invandrare per automatik är som små barn som inte kan tänka själva och därmed behöver försvaras av vuxna och godhjärtade svenskar.... som kallar alla invandrare som inte passar in i deras mall för hur invandrare ska bete sig för "husblattar" och liknande... och som tycker att judehat och likande är helt ok så länge det utförs av invandrare eftersom man inte kan ställa krav på dom???
Citat:
Ursprungligen postat av
MrJoker4
Soc pengar? Här har vi den riktiga svennen. Vi ser den riktiga svennen när hon/han närmar sig flashback. Din äckliga rasse. Vi kämpar för att kunna få en chans och smälta in med er. Men vi får stängd dörr. Kvittar om vi har en bra utbildning eller det perfekta cv:et. Många av er stänger dörren på oss, ni hatar och ogillar oss. Det kommer att resultera i kaos
Framtiden ser inte så ljus ut för er
Jag lovar dig att rätt många faktiskt skulle ge dig en chans, om du verkligen försöker smälta in och anpassa dig till västerländska värderingar. Och vadå "kommer att resultera i kaos", det är redan kaos i en jävla massa förorter.