2021-04-28, 09:43
Bannlyst
Tittar inte fast såg nyss ett litet klipp.

Pernilla är iallafall fortfarande den sexiga.
Citera
2021-04-28, 20:18
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Tittar inte fast såg nyss ett litet klipp.

Pernilla är iallafall fortfarande den sexiga.
Pernilla ser bra ut för sin ålder men jag får nog ändå säga att att hon passerat bäst före-datum. Frågar du mig tycker jag att Bianca är den i programmet som är den heta och sexiga tjejen.
Citera
2021-04-29, 21:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Frågar du mig tycker jag att Bianca är den i programmet som är den heta och sexiga tjejen.
Biancas löjeväckande barnkropp medels vaxad fitta tog ett kallbad iförd toppluva, omyndigheten hamnade på botten av sjön
Citera
2021-04-29, 21:49
Medlem
Citat:
Pernilla ser bra ut för sin ålder men jag får nog ändå säga att att hon passerat bäst före-datum. Frågar du mig tycker jag att Bianca är den i programmet som är den heta och sexiga tjejen.

Eller hennes assistent. Hon utstrålar pondus, intelligens och har järnkoll. Läste att hon blivit head huntad av företag för projektroller men hon vill plugga.
Citera
2021-04-30, 00:06
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Eller hennes assistent. Hon utstrålar pondus, intelligens och har järnkoll. Läste att hon blivit head huntad av företag för projektroller men hon vill plugga.
Jag förstår vad du menar. Biancas assistent verkar smart, med järnkoll och hon har en viss pondus. Sen är det en smaksak om man tycker att hon är snygg och attraktiv och för mig är hon inte så lockande. För smal och inte så snygg i mitt tycke men andra kan såklart tycka att hon har något. Bianca är mer min smak och hon har former och så ser hon klart bra ut också.
Citera
2021-04-30, 11:16
Medlem
Citat:
Jag förstår vad du menar. Biancas assistent verkar smart, med järnkoll och hon har en viss pondus. Sen är det en smaksak om man tycker att hon är snygg och attraktiv och för mig är hon inte så lockande. För smal och inte så snygg i mitt tycke men andra kan såklart tycka att hon har något. Bianca är mer min smak och hon har former och så ser hon klart bra ut också.

Ibland är utstrålning och pondus attraktivt i sig. Finns nog många män som flockas runt henne hellre än Bianca tack vare intellektuella skillnaden. Inte givande umgås med ngn helt utan allmänbildning. Biancas kille Philippe verkar klipsk inom sitt gebit män är lika handfallen som hon.
Citera
2021-04-30, 21:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Hej kroppsfiende, vad har Lovisa? sagt som skulle varit smart & intelligent?
Citera
2021-05-01, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hej kroppsfiende, vad har Lovisa? sagt som skulle varit smart & intelligent?

Hennes driv och smartness går läsa av i hur hon för sig. Inte alltid i vad hon säger. Sedan går det plocka slutsatser via info på annat håll än själva tv-serien.
Citera
2021-05-01, 14:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hennes driv och smartness går läsa av i hur hon för sig. Inte alltid i vad hon säger. Sedan går det plocka slutsatser via info på annat håll än själva tv-serien.
Och vad menar du exakt med att föra sig?

Smartness är inte samma sak som intelligens heller
Jag har uppfattat henne som lika ointelligent som Bianca baserat på deras konversation sinsemellan,
tycker du att jag är ute och cyklar där?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-01 kl. 14:44.
Citera
2021-05-01, 22:10
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vilken av Pernillas väninnor vill ni helst knulla? Emilias ansikte och den där gapskratterskas kropp kanske?

Dom är egentligen ganska påsättbara allihop, inkl Pernilla herself. Men ska det spännas på ordentligt, så satsar jag en slant på Jessica. Hon var ju miss Blekinge av en anledning. Biancas assistenter slinker också ner en Lördagskväll, men en uppsminkad och tajtdressad Bianca slår allt - Då är hon snyggast av dom alla !
Citera
2021-09-02, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
Idioterna fortsätter att inte lyssna på mig, dom kör en osammanhängande desperat preview i 5 minuter för att lyckas fånga intresset hos alla blåsta kvinnliga tittare

Jag mår fysiskt dåligt när fittan Bianca ska fortsätta & tvinga Pernilla att sluta hoarda saker bara
för att Bianca enbart kan leva sitt själlösa trend-liv i nuet

Nu kommer Christina Stollins demens här! ute & vandrar i Norrtälje barfota med GPS framför sig

Bianca har en nära relation till pappa, hon både vet hur han ser ut när han duschar och hon
tycker att hans tupe är sexig
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-02 kl. 20:35.
Citera
2021-09-16, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Nej Wahlgens ni har inte ADHD ni är bara lågintelligenta, vilket har vissa överlappande symtom.
Ni vill ha en diagnos för att det gör er unik inte för att ni behöver ADHD medicin?, vad är ADHD medicin undrar Bionca

1997 hade inte Sverige ännu inte berikats med 9 miljoner invånare Bionca

"Jag hade gittat om jag inte tyckt att du var soft" - svenska flickor 2021
Senast redigerad av Crapmagic 2021-09-16 kl. 20:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in