Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-06, 17:12
  #1
Medlem
Så vitt jag förstår så visas matcherna bara på CMORE, TV4 och SVT:

http://www.tvmatchen.nu/fotbolls-em-2016/

Eftersom jag inte har TV så ser det ut som den enda lösningen är CMORE men jag har läst så många klagomål om deras service att jag alls är säker på att jag vill ge dem mitt kredit kort.

Om jag tar chansen och ger dem mitt kort, kan jag vänta mig att det blir lätt att stänga av servisen utan att de försöker fortsätta att ta betalt ?

Tack på förhand.



-Sven
Citera
2016-06-06, 17:22
  #2
Medlem
TrampLOLs avatar
Köper Cmore till och från, skapa ett e-kort som bara är giltigt i en månad så kan ej mer pengar dras.
Citera
2016-06-06, 17:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrampLOL
Köper Cmore till och från, skapa ett e-kort som bara är giltigt i en månad så kan ej mer pengar dras.

Laggar inte Cmore som fan ? dom jag hört testat det säger att kvaliteten suger.
Citera
2016-06-06, 18:05
  #4
Medlem
TrampLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Laggar inte Cmore som fan ? dom jag hört testat det säger att kvaliteten suger.
Har inte haft några problem alls. Funkar bra på datorn, tv eller på surfplattan.
Citera
2016-06-07, 11:31
  #5
Medlem
patrik-wids avatar
Det finns andra alternativ än cmore om du vill se fotbolls-EM.

Matcherna som sänds av SVT kan du se gratis på SVT Play eller Magine TV.

Vad har du för bredbandsleverantör? Dat kan faktiskt hända att du har någon slags gratis playtjänst genom dem. Jag har Telia, och där får man Telia Play+, där bland annat alla SVT´s kanaler och TV4 är gratis.

Sedan kan man ju alltid se på utländska kanaler. I Storbritannien sänds EM på BBC och ITV. De kanalerna kan du se genom FilmOn (SD-kvalitet är gratis, HD-kvalitet måste du betala för). Du kan också få tillgång till BBC´s iPlayer och ITV´s kanaler genom en smart-dns tjänst En sådan kostar 30-40kr per månad, och man får oftast en veckas gratis "testa på" period. Jag använder själv Getflix, och där fungerar både BBC iPlayer och IVT´s kanaler utmärkt.
Citera
2016-06-07, 12:40
  #6
Medlem
patrik-wids avatar
Jag kom på att EM sänds ju också på norsk och dansk tv. Ett paket med norska eller danska kanaler kostar 29kr/månad på Magine TV. Har du inte varit kund tidigare så får du alla kanaler gratis den första veckan på Magine TV.
__________________
Senast redigerad av patrik-wid 2016-06-07 kl. 12:45.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback