Om man redigerar bort alla sexscenerna så får man ju en riktigt hygglig spelfilm. Jag tror jag ska ta mig an detta projekt. Nån som är intresserad av att ta del av resultatet?
Det är faktiskt en tanke som, slagit mig, jag tycker Ridskolan är riktigt kul. Fats man behöver kanske "stumfilms-förklarande-text-rutor" mellan scenerna för att veta vad som händer, eftersom knulleriet trots allt för handlingen (nåja..) framåt.
Jag trodde inte ens att det fanns folk som följde handlingen? Jag tycker att det är pinsamt att se allt utom själva knulleriet. Skådespelarinsatserna är så grymt jävla dåliga att jag skäms.
Jag trodde inte ens att det fanns folk som följde handlingen? Jag tycker att det är pinsamt att se allt utom själva knulleriet. Skådespelarinsatserna är så grymt jävla dåliga att jag skäms.
Det är ju lite det som är hela poängen med humorn i filmen.
Problemet sitter i att om du tar bort alla sexscener får du bara 5 minuter kvar.
har du sätt ridskolan nångång? då borde du veta att det är för mycket andra scener i den.
t.ex när Dr. r Unk(otroligt namn btw) håller på med nån jävla häst.
Varför hittade jag denna tråd 15 år senare? Jag har klippt ner ridskolan för att kunna visa den för min fru. Blev över en timme kvar. Har ännu inte visat den
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!