2005-11-30, 17:18
Bannlyst
Om man redigerar bort alla sexscenerna så får man ju en riktigt hygglig spelfilm. Jag tror jag ska ta mig an detta projekt. Nån som är intresserad av att ta del av resultatet?
Citera
2005-11-30, 18:13
Medlem
theDungs avatar
Har du sett alla andra komedier och inte har något bättre för dig så är det kanske, kanske en tanke...
Citera
2005-11-30, 18:19
Moderator
impieteers avatar
Det är faktiskt en tanke som, slagit mig, jag tycker Ridskolan är riktigt kul. Fats man behöver kanske "stumfilms-förklarande-text-rutor" mellan scenerna för att veta vad som händer, eftersom knulleriet trots allt för handlingen (nåja..) framåt.
Citera
2005-12-01, 03:48
Medlem
rank81s avatar
Jag trodde inte ens att det fanns folk som följde handlingen? Jag tycker att det är pinsamt att se allt utom själva knulleriet. Skådespelarinsatserna är så grymt jävla dåliga att jag skäms.
Citera
2005-12-01, 12:30
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Jag trodde inte ens att det fanns folk som följde handlingen? Jag tycker att det är pinsamt att se allt utom själva knulleriet. Skådespelarinsatserna är så grymt jävla dåliga att jag skäms.

Det är ju lite det som är hela poängen med humorn i filmen.
Citera
2005-12-03, 18:07
Medlem
Maskinistens avatar
Problemet sitter i att om du tar bort alla sexscener får du bara 5 minuter kvar.
Citera
2005-12-03, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskinisten
Problemet sitter i att om du tar bort alla sexscener får du bara 5 minuter kvar.
har du sätt ridskolan nångång? då borde du veta att det är för mycket andra scener i den.
t.ex när Dr. r Unk(otroligt namn btw) håller på med nån jävla häst.
Citera
2005-12-03, 23:45
Medlem
von Schmerzs avatar
Det kan åtminstone inte bli sämre än de normala komedier som produceras i Sverige idag
Citera
2020-09-01, 11:08
Medlem
Dille24s avatar
Varför hittade jag denna tråd 15 år senare? Jag har klippt ner ridskolan för att kunna visa den för min fru. Blev över en timme kvar. Har ännu inte visat den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in