Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-08, 19:05
  #229
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
kalsongduschande? Vad är det och varför spelar det någon roll?

Bottnar nog främst i dåligt självförtroende, samt att man kanske inte vill bli upphetsad/våldtagen.
Citera
2016-07-09, 00:14
  #230
Medlem
Självklart ska folk som kommer kommer från krigshärjade områden med nöd och svält ha en möjlighet att kunna träna upp sin kropp till att kunna utföra tunga arbeten i vårt land för att att rädda Sveriges framtid. Det kan faktiskt vara fysiskt krävande att staka ut vandringsleder eller utföra service på kontorsmaskiner. Tänka positivt och inte bara skälla på alla invandrare om allting och tycka att dom gör fel jämt e dumt ju!
Citera
2016-07-09, 10:01
  #231
Medlem
UndeadNinjas avatar
Precis som minst en person har skrivit så är dom ju barn och måste ha åldern inne, under 16 år brukar det iaf vara på de flesta gym.

Annars tjänar hemmen så stora pengar att de precis som på ett behandlingshem jag varit på hade, ha ett eget gym i källaren där 35-åriga barn kan träna.
Citera
2016-07-25, 01:11
  #232
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Finns i princip inga gym i Göteborg som går att träna på längre förutom SATS, undra varför...?

Exhale Gym?

Citat:
Ursprungligen postat av HunkAnsiktet
Hur är det med nordic wellnes?

Var på anläggningen i Backa, typ ingen blatte la tillbaka hantlarna utan släppte de i golvet och gick till nästa maskin.

Ja där var det många invandrare kan jag säga.
Citera
2016-07-25, 01:43
  #233
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar
Exhale Gym?



Var på anläggningen i Backa, typ ingen blatte la tillbaka hantlarna utan släppte de i golvet och gick till nästa maskin.

Ja där var det många invandrare kan jag säga.

Ja, Nordic Wellness i Backa är nog helvetet på jorden - om man vill träna utan babbar
Där råder KAOS!

Ett liknande kaos som STC lyckats förhindra =)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback