Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Finns ju moderatorer som (halvt på skoj) misstänkts vara polis och helt flippat ur i paranoidt vansinne
Ingen speciell nämnd...
Hmm...
Jag var ju lite paranoid för ett tag sedan... och dessutom skojat om att jag jobbar för FBI, CIA m.m...
Nää, men som moderator för en del av drogforumen, så kan jag säga som så, att vi gör allt för att det inte ska förekomma droghandel på forumet. Inlägg där någon vill köpa eller sälja narkotika tas bort så fort de upptäcks, och användaren blir bannad direkt!
Jag postade också för ett par månader sedan, ett medelande i drogforumen, om att det inte får ske någon droghandel via PM. Detta får naturligtvis ses som en uppmaning. Ingen kan kontrollera vad som skrivs i PM:en. Men vi vill självklart inte att det ska förekomma olagligheter på forumet!
Folk knarkar ändå, oavsett tillgång till forum eller ej. Syftet med drogforumen är att folk ska kunna byta erfarenheter, fråga om doseringar, interaktioner, effekter eller andra frågor om diverse droger! Även om jag tyvärr själv har sett det, så är forumen absolut ingen uppmaning till folk att börja knarka!