• 9
  • 10
2024-02-03, 12:03
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEyeRapist
De kommer tillbaka fr tv datum i mars med Maria W Horn som ppningsakt, utifall att ngon missat det. Malm 3/3 (Plan B) och Gbg 4/3 (Trdgr'n).

Inget stockholm
Citera
2024-02-04, 01:01
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
De kommer tillbaka fr tv datum i mars med Maria W Horn som ppningsakt, utifall att ngon missat det. Malm 3/3 (Plan B) och Gbg 4/3 (Trdgr'n).

Citat:
Ursprungligen postat av bullbulle
Inget stockholm

Fr hoppas att det lggs till ngot datum i Stockholm; jag har sjlv inte hunnit med att se Swans nnu men det knns lite vl lngt att resa till GBG/Malm. Jag tror ven att Maria W Horn kan passa vldigt bra som ppningsakt fr Swans -- hon ppnade fr Sunn O))) i hstas, och fr mig som inte visste vem hon var sedan innan var det en positiv verraskning. Dronemusik med syntar genom en massa pedaler, med en ljudvolum tillbrlig ett band som Swans.
Citera
2024-09-12, 13:24
Medlem
Att g och se Swans r bland det strsta man kan gra! Ngon som har kpt nya live albumet?
Citera
2024-09-12, 18:52
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jponken
Att g och se Swans r bland det strsta man kan gra! Ngon som har kpt nya live albumet?

Hann inte f in en bestllning p LPn. De har kvar nt paket nr jag kolla imorse men d skulle det bli typ 2700 med frakt, det r saftigt. Swans gr sig inte s bra p LP nr de inte fr plats med en lng lt p en sida tyvrr.

Sjlv?
Citera
2024-09-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullbulle
Hann inte f in en bestllning p LPn. De har kvar nt paket nr jag kolla imorse men d skulle det bli typ 2700 med frakt, det r saftigt. Swans gr sig inte s bra p LP nr de inte fr plats med en lng lt p en sida tyvrr.

Sjlv?

Inte jag heller tyvrr, men baserat p dess bestndsdelar av livematerialet frn det gngna ret tycker jag det lter riktigt lovande och r nyfiken.
Citera
2024-09-15, 09:31
Moderator
zanteras avatar
Missade tyvrr chansen att kpa den. Har alltid lyckats missa deras liveskivor av ngon anledning, de tycks alltid dyka upp nr man haft flera andra utgifter samma mnad. Man undrar dock hur lnge de klarar att hlla p, de har levererat bra skivor lnge nu och det r ju ingen enkel musik heller.
Citera
2024-09-16, 23:38
Medlem
mohnomishes avatar
Tyvrr kom nyheten att Roli Mosimann gtt bort i en lder av 68 r. Lungkrftan tog honom. Roli trummade ju med tidiga Swans och parade sen ihop sig med Foetus i projektet Wiseblood, innan han brjade producera andra artister istllet.

Jag undrar om det fanns en gammal beef mellan honom och Gira? Jag fick den misstanken nr han var i princip den enda ex-medlemmen som inte lt sig intervjuas fr Swans-biografin hrom ret.
Citera
2024-11-18, 16:03
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Missade tyvrr chansen att kpa den. Har alltid lyckats missa deras liveskivor av ngon anledning, de tycks alltid dyka upp nr man haft flera andra utgifter samma mnad. Man undrar dock hur lnge de klarar att hlla p, de har levererat bra skivor lnge nu och det r ju ingen enkel musik heller.
Det verkar som en era nu r p vg att g med sitt slut med frdigstllandet av nsta skiva. Med titeln Birthing och frvntat slpp i brjan av nsta r r budet att den skivan och efterfljande turn blir den sista "big sound"-skivan.

Citera
2024-11-19, 13:04
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Det verkar som en era nu r p vg att g med sitt slut med frdigstllandet av nsta skiva. Med titeln Birthing och frvntat slpp i brjan av nsta r r budet att den skivan och efterfljande turn blir den sista "big sound"-skivan.

Intressant, tack fr inlgget. Fr se vad det betyder. Kan inte sga att jag vill hra massa gitarrballader eller liknande.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in