Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-02, 20:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Detta är flashback, vi är inne på en kändisskvallertråd om My Martens, som ofta själv refererar till flashback.
My vill vara en offentlig person, hon söker rubriker, vill vara med det coola gänget..bli bjuden på kändisjippon.
"Låt mig få driva min lilla blomsterbutik"" sa My nyligen.
Ja men så gör det då! Soffan, TV:n och bostadsmarknaden verkar locka mer.
Om hon slutar med sociala medier och ägnar sig enbart åt att driva sin lilla butik skulle hela den här tråden stanna av och hon skulle slippa stalkers och allt hon anser sig drabbad av. Men bortglömd är det sista narcissisten vill vara, hellre då martyr.
#mediakåt
Citera
2023-12-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Du hjälper till att hålla tråden igång. Eller tror du att du hjälper My eller har du något annat syfte? Gillar kanske skvaller då du ofta skriver här?

Ja det var inget klagomål. Jag trodde ämnet var uttömt men det lever ett tag till. Ja jag gillar skvaller. Har läst en hel del i denna tråd. Sist om att hon hade pepparkakor i butiken. Förra gången jag blev förvånad av butiken är när det var osthyvlar där också. Men mest intresserad är jag av hennes ekonomi. Den är konstig.
Citera
2023-12-02, 20:27
Medlem
Citat:
Hans band var bjudna till E-types bröllop som gäster och som band, men Jobas var inte med. Han höll mycket låg profil sen My drog till sig uppmärksamhet på liselotta i Göteborg.

Men gud det har jag missat, man ska fan inte ha semester. Såg att de varit gifta nu i ett år, det var lite goth över vinterbilden. Trodde de skulle få barn en antar att det är helt ute ur bilden nu. Jonas är nöjd med L. Och hon har ju hundarna.
Citera
2023-12-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Låt mig få driva min lilla blomsterbutik"" sa My nyligen.
Ja men så gör det då! Soffan, TV:n och bostadsmarknaden verkar locka mer.
Om hon slutar med sociala medier och ägnar sig enbart åt att driva sin lilla butik skulle hela den här tråden stanna av och hon skulle slippa stalkers och allt hon anser sig drabbad av. Men bortglömd är det sista narcissisten vill vara, hellre då martyr.
#mediakåt

Jag fattar inte hur hon har råd att äte ute så ofta, och de två butikerna om man kallar dem så har inga kunder att tala om. Och bytet av lägenhet och renoveringar, visst gjorde hon några sådana. Jag fattar det inte. Kan hon ha vunnit på lotta fem miljoner eller så som hon använder för att ha stagat upp ett sånt här liv?
Citera
2023-12-02, 20:32
Medlem
TPLs avatar
"Det här är det roligaste lillan vet🤣 Vi (Ludvig 😅 ) gav med oss idag, hon vann när vi lät henne leka med sitt koppel.... Nu är det bara börja om med tre veckor strikt träning att inte ha dragkamp med sitt eller Sveas koppel 🙈
Hon är i en sviiiin jobbig men charmig ålder ❤️
"

Finns det fortfarande nån som tycker att My duktig?
Hur jävla svårt ska det vara att få pli på hundarna? Charmigt?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2023-12-02, 20:34
Medlem
Citat:
My Martens säker uppmärksamhet och vill frottera sig med kändisar, samlar på tidningsklipp om sig själv, det har blivit enheldel genom åren. Lögnerna avlöser varandra, vartefter dom uppdagas, men hon kör på, allt för berömmelse.
Hon gör sig själv till åtlöje, förstör för sin mans karriär, skämmer ut sin son och behandlar följare och kunder som skit.
Hela hennes "karriär" är lögner.

Ja jag förstår att ni inte gillar det och att hon gör en massa saker på fel sätt, det är säkert sant men jag frågar bara vänligt eftersom jag inte förstår skillnaden på det ni gör och detta nedan:

”Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det My Martens gjort sig skyldig till är förtal. Hon försvarar sitt tilltag på facebook och vet bäst. Det spelar ingen som helst roll om det är offentliga domar som omnämns, se på 3bba Bus*h. My har hängt ut en person till allmän beskådning, som en klandervärd person. Spridningen är enorm, eftersom hon använder sig av sina sociala medier. Googla förtal, så ser du själv.”
Citera
2023-12-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det var inget klagomål. Jag trodde ämnet var uttömt men det lever ett tag till. Ja jag gillar skvaller. Har läst en hel del i denna tråd. Sist om att hon hade pepparkakor i butiken. Förra gången jag blev förvånad av butiken är när det var osthyvlar där också. Men mest intresserad är jag av hennes ekonomi. Den är konstig.
Rättat min kommentar till dig, råka blande ihop din kommentar med en annans kommentarer.

My är en ständig källa med nya ämnen att förundras över så det kommer inte att bli uttömt där på länge. Om hon inte plötsligt skulle sluta med att söka bekräftelse, sina överdrifter och rena påhitt som hon så gärna skriver om.

Håller med dig det mest spännande är hennes ekonomi och var och när hon ska landa. Klart hon får flytta hur ofta hon vill men nu utsätter hon sin son för det hon själv fick uppleveva under sin uppväxt och som hon ville undvika.

. Pojken blir väl 13 år i början av nästa år. Hur många flyttar han fått vara med om tom idag har jag tappat räkning på. Fler verkar komma.
Citera
2023-12-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Rättat min kommentar till dig, råka blande ihop din kommentar med en annans kommentarer.

My är en ständig källa med nya ämnen att förundras över så det kommer inte att bli uttömt där på länge. Om hon inte plötsligt skulle sluta med att söka bekräftelse, sina överdrifter och rena påhitt som hon så gärna skriver om.

Håller med dig det mest spännande är hennes ekonomi och var och när hon ska landa. Klart hon får flytta hur ofta hon vill men nu utsätter hon sin son för det hon själv fick uppleveva under sin uppväxt och som hon ville undvika.

. Pojken blir väl 13 år i början av nästa år. Hur många flyttar han fått vara med om tom idag har jag tappat räkning på. Fler verkar komma.

Ha ha jag vet, jag tänkte bara just det ämnet och för någon timma i allafall. Den här tråden är alltid het, man hittar alltid något att förundras över och när man vill. Det är en toppentråd. Kvinnan är ju helt uppenbart ett unikum. Fucking mad bara.
Citera
2023-12-02, 20:59
Medlem
Kvällens bästa!
Tagen på bar gärning och polisanmäld S.E - Färjestaden!
Karma is da' shit! 😏
Btw - jag kan fixa orkidéer om My inte kan 👍
Citera
2023-12-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha jag vet, jag tänkte bara just det ämnet och för någon timma i allafall. Den här tråden är alltid het, man hittar alltid något att förundras över och när man vill. Det är en toppentråd. Kvinnan är ju helt uppenbart ett unikum. Fucking mad bara.
Jo finns inte så mycket mera att säga i ämnet förtal/ polisanmälan. Inget mera kommer hända där.
Citera
2023-12-02, 21:25
Medlem
O så ena hunden… Ååååå så gulligt när hon håller på med kopplet.
Erkänn istället att du inte har ett dugg pli på någon av hundarna
Citera
2023-12-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Ja jag förstår att ni inte gillar det och att hon gör en massa saker på fel sätt, det är säkert sant men jag frågar bara vänligt eftersom jag inte förstår skillnaden på det ni gör och detta nedan:

”Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det My Martens gjort sig skyldig till är förtal. Hon försvarar sitt tilltag på facebook och vet bäst. Det spelar ingen som helst roll om det är offentliga domar som omnämns, se på 3bba Bus*h. My har hängt ut en person till allmän beskådning, som en klandervärd person. Spridningen är enorm, eftersom hon använder sig av sina sociala medier. Googla förtal, så ser du själv.”
Vi har granskat Mys egna berättelser och upptäckt att hon ljuger om det mesta. Det är inget förtal att reagera på när någon ljuger. Våran granskning av hennes berättelser kommer att fortsätta. Vi säger inte ett ont ord om någon som har rent mjöl i påsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in