Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Ja det var inget klagomål. Jag trodde ämnet var uttömt men det lever ett tag till. Ja jag gillar skvaller. Har läst en hel del i denna tråd. Sist om att hon hade pepparkakor i butiken. Förra gången jag blev förvånad av butiken är när det var osthyvlar där också. Men mest intresserad är jag av hennes ekonomi. Den är konstig.
Rättat min kommentar till dig, råka blande ihop din kommentar med en annans kommentarer.
My är en ständig källa med nya ämnen att förundras över så det kommer inte att bli uttömt där på länge. Om hon inte plötsligt skulle sluta med att söka bekräftelse, sina överdrifter och rena påhitt som hon så gärna skriver om.
Håller med dig det mest spännande är hennes ekonomi och var och när hon ska landa. Klart hon får flytta hur ofta hon vill men nu utsätter hon sin son för det hon själv fick uppleveva under sin uppväxt och som hon ville undvika.
. Pojken blir väl 13 år i början av nästa år. Hur många flyttar han fått vara med om tom idag har jag tappat räkning på. Fler verkar komma.