Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 14:07
Medlem
TPLs avatar
Hon säger att hon varit sjuk och hemma med lunginflammation jättelänge och att det hon postat varit inspelat i förväg.
13/12 var hon på balkongen och såg hjullastarparaden passera, slet sig bara tillfälligt från TVn.
14/12 satt hon ute på balkongen med hundarna.
16/12 var hon ute och gick och var så andfådd att hon hade svårt att prata.
Så när exakt blev hon "sjuk"? Inga bilder från närakuten? Konstigt.

Hon har haft såna bekymmer med när och hur hon ska kunna slå in sonens julklappar utan att han ser det. Hon hade gott om tid när han varit i skolan för inte har hon väl varit ute och köpt klappar efter att hon blev dödssjuk i dubbelsidig lunginflammation.
Hon kommer inte att bli bättre förrän hon fått åka till Spanien på rehab. Hoppas hon orkar åka till Åre på skidresan dom alltid gör i januari... 🤭
Sjuk eller "sjuk"?

#lögnhals
Senast redigerad av TPL Igår kl. 14:11.
Citera
Igår, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon säger att hon varit sjuk och hemma med lunginflammation jättelänge och att det hon postat varit inspelat i förväg.
13/12 var hon på balkongen och såg hjullastarparaden passera, slet sig bara tillfälligt från TVn.
14/12 satt hon ute på balkongen med hundarna.
16/12 var hon ute och gick och var så andfådd att hon hade svårt att prata.
Så när exakt blev hon "sjuk"? Inga bilder från närakuten? Konstigt.

Hon har haft såna bekymmer med när och hur hon ska kunna slå in sonens julklappar utan att han ser det. Hon hade gott om tid när han varit i skolan för inte har hon väl varit ute och köpt klappar efter att hon blev dödssjuk i dubbelsidig lunginflammation.
Hon kommer inte att bli bättre förrän hon fått åka till Spanien på rehab. Hoppas hon orkar åka till Åre på skidresan dom alltid gör i januari... 🤭
Sjuk eller "sjuk"?

#lögnhals
"🙅🏼‍♀️ Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste. Inget jag kommunicerat på mina sociala medier direkt" ???
Hur kommunicerar hon det då menar hon?
Grabbarna tränar på duktigt i gymmet. Ingen med dubbelsidig lunginflammation tar sig till gymmet. Vem tränar de då undrar fortfarande? Är det hennes inhyrda som tar hand om dem? Alla hennes stammisar?
Citera
Igår, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
"🙅🏼‍♀️ Jag har ju varit hemma jättelänge nu – dubbelsidig lunginflammation, för er som inte visste. Inget jag kommunicerat på mina sociala medier direkt" ???
Hur kommunicerar hon det då menar hon?
Grabbarna tränar på duktigt i gymmet. Ingen med dubbelsidig lunginflammation tar sig till gymmet. Vem tränar de då undrar fortfarande? Är det hennes inhyrda som tar hand om dem? Alla hennes stammisar?

Hon om någon brukar väl gladeligen kommunicera på sina sociala medier vad gäller alla hennes sjukdomar. Det är ju knappt något annat.
Citera
Igår, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babazing
Hennes video för två dagar sedan visar återigen att hon bara halkar efter mer och mer. Hon pratar som en säljare som vill få kunder att göra snabba klipp, helt utan trovärdighet. Allt känns så otroligt daterat. Ser hon inte det själv? Hennes träningstips ser löjliga ut. Kanske Friskis och Svettis instruktör på seniorboende skulle passa henne men vanliga motionärer har garanterat högre krav.

Nu börjar det kännas desperat och jag gissar att hon kör ett ryck nu och inom sex månader är gymmet igenbommat då hon inte kommer kunna klara hyran där.

Haha! Vad jag skrattade åt det jag fetmarkerat. Tack för det
Citera
Igår, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hon om någon brukar väl gladeligen kommunicera på sina sociala medier vad gäller alla hennes sjukdomar. Det är ju knappt något annat.
Hon älskar ju att berätta om sina sjukdomar. Visserligen är hon Sveriges sjukaste ”coach”, men nog ska hon väl kunna slå in julklappar till sonen. Eller har hon skadat armarna då hon kastade omkring kettlebellen?
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon älskar ju att berätta om sina sjukdomar. Visserligen är hon Sveriges sjukaste ”coach”, men nog ska hon väl kunna slå in julklappar till sonen. Eller har hon skadat armarna då hon kastade omkring kettlebellen?
Nu är MYtomanen igång igen Offerkoftan på som fö Tooket Book stickat Nu är det sjukdomar och följdsjukdomar och psykiska sjukdomar och sjukdomar och sjuuuk….
Citera
Igår, 19:04
Medlem
Det är ju fantastiskt roligt när hon försöker få klinkers på IG och säger ”jag har några få platser kvar så det är först till kvarn”

Alla vet ju att hon har inga klinkers 😀
Citera
Igår, 19:40
Medlem
Hennes övningar får mig att tänka på Sällskaps resan 1
Sun Trips gymnastik övningar.🙂
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är ju fantastiskt roligt när hon försöker få klinkers på IG och säger ”jag har några få platser kvar så det är först till kvarn”

Alla vet ju att hon har inga klinkers 😀
Men alltså - ät jag dum i huvudet? Jag försöker kommentera på bloggen men det är bara ”dela på X osv..”
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Men alltså - ät jag dum i huvudet? Jag försöker kommentera på bloggen men det är bara ”dela på X osv..”
Hon har väl stängt ner för kommentarer, vill helt enkelt inte ha några eftersom alla ser igenom henne och hennes lögner 😅
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.

Sveriges sjukaste coach 2024 dööör av garv 🤣🤣 får även bilden av en My som knädippar utan armar!

Tack för den Tova. det blir ett tillägg till osnutens kommentar längst ner i rutan!
Senast redigerad av Pianotangent Igår kl. 21:44.
Citera
Igår, 22:47
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hennes övningar får mig att tänka på Sällskaps resan 1
Sun Trips gymnastik övningar.🙂
Ja, jag skulle nog mer kalla hennes ”fredagsfys” för uppvärmning. Om jag skulle anlita en PT så skulle jag välja nån som ser vältränad ut, typ Olga Rönnberg, Jessica W eller liknande. My har inga synliga muskler alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in