Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-29, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jobas själv använder ju sitt konto mest för reklam för BE. Mytomanen har ju flera gånger kapat hans konto och lagt ut sitt strunt. Förmodligen denna bilden också. Den passar inte in och låten i bakgrunden borde vara ”Jag ljuger så bra” med Nanne Grönwald.
Ja den bilden man har av jobas stämmer inte alltid med det som han delar, så då känns det som att My sitter vid spakarna
Citera
2024-12-29, 16:33
Medlem
Citat:
Jobas själv använder ju sitt konto mest för reklam för BE. Mytomanen har ju flera gånger kapat hans konto och lagt ut sitt strunt. Förmodligen denna bilden också. Den passar inte in och låten i bakgrunden borde vara ”Jag ljuger så bra” med Nanne Grönwald.

Haha My(toman) poserar för att minsann visa upp sig stolt smal(are) med hjälp av… ja vad kan det tänkas vara…? 😆

Haha 🌵

När skulle My(toman) återkomma om nån sorts pladder om Ozempic tro?
Jag gissar bara: Aldrig!
Citera
2024-12-30, 00:16
Medlem
TPLs avatar
Nya ord i Mys ordlista: kockfix och fötat. Säkert flera konstiga ord jag missat.
I storyn med "Malin, 50".

"Det är fri startavgift värde 995:- för er som signar upp innan 31/12"

Hon verkar mer än desperat nu.

"Sen blir du kontakter"
Senast redigerad av TPL 2024-12-30 kl. 00:20.
Citera
2024-12-30, 01:22
Medlem
Är inte ungefär samma belopp på de större gymmen med större träningsattiraljer, välutbildad personal och rymliga omklädningrum med dusch och bastu?
Vilka möjligheter väljer människor när det gäller att förbättra sitt livsmönster som psykisk-mental-fysisk
balans i sitt liv?
En individ som har har en lokal som inte är större än toaletten på ett gym med en föga trovärdig person i ett labilt psyke, fysik och förvirrad som de flesta upplever?
Eller ett gym som de flesta omtalar positivt med rejäla lokaler med olika redskap, välutbildad personal och möjligheter till att duscha efteråt?
Själv skulle jag välja sistnämnda. Vad skulle ni själva välja angående träna sig i form, psykiskt och fysiskt?
Citera
2024-12-30, 02:29
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Är inte ungefär samma belopp på de större gymmen med större träningsattiraljer, välutbildad personal och rymliga omklädningrum med dusch och bastu?
Vilka möjligheter väljer människor när det gäller att förbättra sitt livsmönster som psykisk-mental-fysisk
balans i sitt liv?
En individ som har har en lokal som inte är större än toaletten på ett gym med en föga trovärdig person i ett labilt psyke, fysik och förvirrad som de flesta upplever?
Eller ett gym som de flesta omtalar positivt med rejäla lokaler med olika redskap, välutbildad personal och möjligheter till att duscha efteråt?
Själv skulle jag välja sistnämnda. Vad skulle ni själva välja angående träna sig i form, psykiskt och fysiskt?

Mic Drop på detta.
Citera
2024-12-30, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
balans i sitt liv?

👏👏👏👏👏👏👏
Citera
2024-12-30, 11:27
Medlem
SmalFetLagoms avatar
För några månader sedan visste jag inte vem MM var... Hade aldrig hört talas om henne och undrat varför hon alltid var högst upp i kändisskvaller...

Har nu läst ett gäng sidor och kollat lite på IG och maken till energitjuv får man ju leta efter...

Dessa självgoda och självupptagna influencers är nutidens arsenik i digital tappning och hon förtjänar varken uppmärksamhet, sympati eller intresse.

Det är lika ödsligt mellan öronen och i träningslokalen som i Sahara-öknen...

Hon når ju inte ens upp till "Töm & Glöm"...
Senast redigerad av SmalFetLagom 2024-12-30 kl. 11:45.
Citera
2024-12-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmalFetLagom
För några månader sedan visste jag inte vem MM var... Hade aldrig hört talas om henne och undrat varför hon alltid var högst upp i kändisskvaller...

Har nu läst ett gäng sidor och kollat lite på IG och maken till energitjuv får man ju leta efter...

Dessa självgoda och självupptagna influencers är nutidens arsenik i digital tappning och hon förtjänar varken uppmärksamhet, sympati eller intresse.

Det är lika ödsligt mellan öronen och i träningslokalen som i Sahara-öknen...

Hon når ju inte ens upp till "Töm & Glöm"...
Du har helt rätt i vad du kommit fram till. Men har man följt denna människa länge blir det ett beroende man gärna vill se slutet på. Och vad hon hittar på innan dess. Sorgligt men sant 😔
Citera
2024-12-30, 16:14
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Du har helt rätt i vad du kommit fram till. Men har man följt denna människa länge blir det ett beroende man gärna vill se slutet på. Och vad hon hittar på innan dess. Sorgligt men sant 😔

Tur att vi är olika!

När jag förstod vilken sopa och energitjuv MM är insåg direkt att denna pinsamma människa inte ska förekomma i mitt liv framöver.

Hon får ju den uppmärksamheten hon vill ha och behöver eftersom det finns människor som engagerar / kommenterar henne, men jag insåg ganska snabbt att hon är totalt oduglig.och ointressant.

Två inlägg fick energitjuven - men inget mer...!!
Citera
2024-12-30, 18:18
Medlem
My har hittat en ny kompis och äntligen får vi se en klinkers…hon ger allt på motionscykeln
Citera
2024-12-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEVO
My har hittat en ny kompis och äntligen får vi se en klinkers…hon ger allt på motionscykeln

Aha! Är det en ny eller Ter.ce?😄
Citera
2024-12-30, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AEVO
Det är ingen klinkers utan en statist som ställer upp så Mytomanen får en bild. Terece och hennes hennes make är mer vän med dr Albyl och Jobas. Mytomanen bjöd gänget på ponts julbord. Kan vara som tack för bilden. Ingen jag skulle vilja ha några affärer ihop med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in