Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-03, 17:06
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Är du efterbliven? Skulle Stockholm ligga i USA skulle det var 9:e största staden i landet.
Nej, snarare neråt plats 30 i USA om man jämför storstadsområde. Men det kanske duger för dig?

Men för att svara på TS fråga, låt se... varför inte Umeå?
Citera
2016-08-03, 17:09
Medlem
Rewindings avatar
Torsås
Citera
2016-08-03, 17:10
Medlem
SirKnasens avatar
Blå Häst - Det finns ingen anledning att åka till Finspång
Skön låttext
Citera
2016-08-03, 17:11
Medlem
Vidriga hålor som man besökt och inte glömmer är, Kristianstad Hedemora Borlänge Klippan Södertälje... Svårt att rangordna vidrigheten men Klippan vinner nog.
Hela Skåne är vidrigt...
Citera
2016-08-03, 17:16
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Pajala är ett riktigt pissluffarställe. Sveriges mest ungarstäta ställe och nu med en jävla massa nyanlända människor från icke skidåkande nationer.

Sen har vi Över Torne, fy fan, skulle hellre bo i Sibirien. Va in på ett Kinaställe när jag hade vägarna förbi. Dagens rätt: Ris med friterad kyckling och sötsursås. Ingen salladsbuffe`, inga bröd, ingen kaffe efter maten, helt jävla sjukt. Ända lunchstället som jag besökt som är sämre är Dockstabaren, men nu känner jag att jag går lite OT.
Citera
2016-08-03, 17:20
Medlem
Förvånad att ingen nämnt Lessebo än. Blir alltid deprimerad när jag åker igenom.
Citera
2016-08-03, 17:22
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytandekycklingen
Är du efterbliven? Skulle Stockholm ligga i USA skulle det var 9:e största staden i landet.

Skulle stockholm däremot ligga i Kina hade staden inte kvalat in på topp-300. Allt är som sagt relativt.
Senast redigerad av Malacoda 2016-08-03 kl. 17:41.
Citera
2016-08-03, 17:24
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nej, snarare neråt plats 30 i USA om man jämför storstadsområde. Men det kanske duger för dig?

Men för att svara på TS fråga, låt se... varför inte Umeå?

Nej, stockholm skulle hamna på runt plats 15 om man räknar folkmängd. I alla fall om man skall lita på statistik från 2015 http://factfinder.census.gov/faces/t...xhtml?src=bkmk
Citera
2016-08-03, 17:25
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Malmö! En förlorad och sjukt överskattad stad. Bara en massa negrer och blattar som skjuter varandra i bitar och säljer droger. Nej, sälj eller skänk skiten till Danmark - jag är tyvärr övertygad om att de ej skulle ta emot ens som gåva...
Citera
2016-08-03, 17:26
Medlem
silverkungens avatar
Kramfors är ingen höjdare. Fy fan vilket ställe.
Citera
2016-08-03, 17:28
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Filipstad måste vara den största skithålan i landet.

Nykroppa och Storfors är inga höjdare heller, precis. Depressionen är där ständigt närvarande! Tack, gode gud att jag hann därifrån i tid...
Citera
2016-08-03, 17:30
Medlem
Finspång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här