Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-21, 22:16
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Grängesberg. Herregud....

En halvautomatisk bensinstation med ojämnt blinkande lysrör som träder fram då någon har krossat skylten.
En raksträcka med en nedlagd möbelaffär, en sorgsen brun föreningslokal och i övrigt var tredje butik en begravningsbyrå, tre st, innan sista butiken på gatan. Den slitna Coop.

Hämtat ur en Roy Andersssonfilm.

Mjaa långt ifrån lika illa som Lesjöfors.
Citera
2018-12-26, 22:06
Medlem
Skutskär, Tierp och Söderfors är alla värst! De har alla nämnts flest gånger (har inte orkat räkna)
Citera
2018-12-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Huddungeby är i allt väsentligt en riktig byhåla, men likväl inte i närheten så hemsk som Heby kommuns skithåla nummer ett: Tärnsjö.

Ett white trash-tillhåll med omfattande missbruksproblematik som är ökänt i hela Sverige för sina myggplågor som har varit central i att driva bort merparten av den driftiga och vettiga delen av traktens befolkning, samt förhindrar en inflyttning av produktiva individer som denna gudsförgätna plats så väl är i starkt behov utav.

Ligger därtill i en ensligt belägen del av norra Uppland som angränsar till Gästrikland och Västmanland. En timmes bilresa eller nära en och halv timmes resa med kollektiva färdmedel in till residensstaden Uppsala...

Det skulle gått snabbare med buss till Gävle
Citera
2018-12-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brixemarker
Västervik är ju vackrast (enligt mig)!
I Södertälje är det större risk att du är inom det kriminella näringslivet än som tennisspelare!
Växjö så är det hockey som gäller!

Undrar varför Västervik aldrig blivit nämnt i denna tråd tidigare. Sveriges vackraste stad!
Man förstår varför Hasse Aro håller på med kriminologi, han är från Södertälje
I Växjö är det köpa spelare som gäller!
Citera
2018-12-28, 01:30
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brixemarker
Det skulle gått snabbare med buss till Gävle
Förr i tiden så gick det tåg mellan Sala och Gävle, och då intog Tärnsjö en central plats på järnvägssträckan och blomstrade därav. Men dessa fornstora dagar är borta sedan länge. Om järnvägstrafiken hade bestått så hade kanske inte Tärnsjö varit som en svensk version av någon skithåla i filmen Den Sista Färden i dagsläget, men det är inte säkert. Titta bara på det "levande" stationssamhället Tierp...
Citera
2018-12-28, 02:04
Medlem
Åtvidaberg, Skänninge och Väderstad.

Behöver jag motivera ens?
Citera
2018-12-28, 02:06
Medlem
Stockholm.
Bor mer eller mindre bara inflyttade bönder i Stockholm innerstad
Citera
2018-12-28, 02:08
Bannlyst
Kramfors är nog den största skithålan jag bott i, fullt med behandlingshem och invandrarboenden.
Flen är också ett riktigt skitställe.
Citera
2018-12-30, 01:59
Medlem
Alessia.Osvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
Sala kommun är också en jävla skitkommun där inga vettiga människor bor.

Vet inte hur man ska beskriva det men som ett stort wasteland där ingen bryr sig om nått , alla känner alla och där du känner ju mig mentaliteten verkar härska , där det är svårt att bli accepterad i gänget vilket är jäkligt fult gjort att skapa sånt fokus på en person som man inte känner och som man väljer att frysa ut istället för att bjuda in när det inte finns några andra folk i området än "gänget" som snackar skit om en typ. Kort och gott folk är dummare på landsbygden , det är mitt perspektiv på det hela.

Jag vet bara en från Sala. Johanna heter hon och hon är sån.

Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Ingen som ännu nämnt hålan som Gud glömde, Hyltebruk, på gränsen mellan Halland och Småland.

För det första ett stort jävla pappersbruk som tar upp halva samhället i storlek (hörde någonstans att det tydligen är Europas största pappersbruk), och som sprider en äcklig odör över hela samhället. Lukten tar sig t.o.m. in i bostäder. Trevligt när folk ska sitta och äta.

Ett av de mest kulturberikade mindre samhällen i Sverige, snart 50% är väl invandrare, Sossarnas ungdomsförbund i kommunen består av nästan bara negrer och blattar. Folket här är riktiga skitsnackare som inte drar sig för att prata ner sina egna vänner och släktingar. Lössläppta, falska och oärliga människor, Det sups och knarkas så in i helvete så att det nästan ses som norm snarare än undantag att man ska vara alkis eller narkoman.

Husen är låga så det ser ut som en stad i miniatyr. Har inte sett en stad i Sverige eller by som har den sortens hus som de har i Hylte centrum (Storgatan). Godstågen som ständigt rullar till och från bruket för ett jävla liv.

Låter inte direkt fisförnämt, kanske nåt för dom som ogillar nykterister?

Det de är stora på i Hyltebruk är tidningspapper.

Citat:
Ursprungligen postat av Raycroft

Ja, det bör du helst göra.
Citera
2019-01-04, 20:40
Medlem
JabbatheHut360s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raycroft

Motala glömde du med. Gamla stan finns ett bostadsområde som heter.
Miljonprogrammet byggt nån gång på 70 talet om jag inte minns fel.
Består idag enbart av blattar och äldre kärringar/gubbar 70->. Och sedan heter bostadsområdet gamla stan? Kom igen.

Mjölby glömde du även. Vad ska man säga? Utan E4an hade Mjölby garanterat varit bland de högst upp på Sveriges värsta stad.
Citera
2019-01-04, 20:59
Medlem
Oxelösund är ganska deprimerande. Allt kretsar kring hamnen och stålverket, ligger en fin hinna av kol på precis allt i stan. Alla går runt och ser deprimerade ut, mycket missbruk och mycket blattar också.

Vagnhärad är en riktig skithåla. Mycket hillbillys och kriminellt rövarpack. Vagnhärad består av åkrar och en järnväg typ.

Korpilombolo är urtypen av en skithåla. Bor väl cirka 400pers där. Lite hus, en ica, en pizzeria, omgivet av träsk.
Citera
2019-01-04, 21:09
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaleGribble
Vagnhärad är en riktig skithåla. Mycket hillbillys och kriminellt rövarpack. Vagnhärad består av åkrar och en järnväg typ.
Vad livnär sig Vagnhärads kriminella rövarpack på, om det ser så som du beskriver? Blev nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in