Citat:
Ursprungligen postat av
manfred85
Sala kommun är också en jävla skitkommun där inga vettiga människor bor.
Vet inte hur man ska beskriva det men som ett stort wasteland där ingen bryr sig om nått , alla känner alla och där du känner ju mig mentaliteten verkar härska , där det är svårt att bli accepterad i gänget vilket är jäkligt fult gjort att skapa sånt fokus på en person som man inte känner och som man väljer att frysa ut istället för att bjuda in när det inte finns några andra folk i området än "gänget" som snackar skit om en typ. Kort och gott folk är dummare på landsbygden , det är mitt perspektiv på det hela.
Jag vet bara en från Sala. Johanna heter hon och hon är sån.
Citat:
Ursprungligen postat av
HasseBanan
Ingen som ännu nämnt hålan som Gud glömde, Hyltebruk, på gränsen mellan Halland och Småland.
För det första ett stort jävla pappersbruk som tar upp halva samhället i storlek (hörde någonstans att det tydligen är Europas största pappersbruk), och som sprider en äcklig odör över hela samhället. Lukten tar sig t.o.m. in i bostäder. Trevligt när folk ska sitta och äta.
Ett av de mest kulturberikade mindre samhällen i Sverige, snart 50% är väl invandrare, Sossarnas ungdomsförbund i kommunen består av nästan bara negrer och blattar. Folket här är riktiga skitsnackare som inte drar sig för att prata ner sina egna vänner och släktingar. Lössläppta, falska och oärliga människor, Det sups och knarkas så in i helvete så att det nästan ses som norm snarare än undantag att man ska vara alkis eller narkoman.
Husen är låga så det ser ut som en stad i miniatyr. Har inte sett en stad i Sverige eller by som har den sortens hus som de har i Hylte centrum (Storgatan). Godstågen som ständigt rullar till och från bruket för ett jävla liv.
Låter inte direkt fisförnämt, kanske nåt för dom som ogillar nykterister?
Det de är stora på i Hyltebruk är tidningspapper.
Citat:
Ursprungligen postat av
Raycroft
Åtvidaberg, Skänninge och Väderstad.
Behöver jag motivera ens?
Ja, det bör du helst göra.