Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-05, 18:45
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schibban
Kramfors är nog den största skithålan jag bott i, fullt med behandlingshem och invandrarboenden.
Flen är också ett riktigt skitställe.

Skriver under på Kramfors, orten andas djup depression och arkitekturen är direkt horribel. Synd i övrigt eftersom naturlandskapet omkring är iögonfallande vackert.
Citera
2019-01-05, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Vad livnär sig Vagnhärads kriminella rövarpack på, om det ser så som du beskriver? Blev nyfiken.
Alla är såklart inte rövarpack, men det händer mycket skit i och omkring vagnhärad. Samhället är väl också lite av en hub då det ligger precis invid e4 och med närhet till nyköping/gnesta/trosa/sthlm så säkerligen passerar det mycket utomstående rövare också.

Vet faktiskt inte vad folk jobbar med. Kan tänka mig att många pendlar och jobbar nån annanstans.
Citera
2019-01-06, 00:42
Medlem
SuicideSams avatar
Stockholm: Du kan inte gå någonstans utan att se en massa jävla äckliga dagdrivare (läs: flyktingar) som sitter eller går omkring helt planlöst. Eller så är det en massa jävla stressade människor som glor i sin jävla mobil hela vägen till kontoret och inte ser vart de går någonstans. Hela staden känns fejk och man kan inte lita på någon där.

Ska du ta en taxi som tjej så måste du räkna med att du kan bli våldtagen. Tar du taxi som kille så kan du räkna med att du kommer få betala mer än vad som är överens. Det är kö till ta mig fan allting. Du kan inte ens gå på toaletten utan att du måste stå och vänta tillsammans med 30 andra bajsnödiga idioter. Ska du åka tunnelbana så får du stå upp hela resan för alla sätter sig ytterst, sen blockerar folk dig så det blir ett jävla elände att kunna ta den där ensamma fönsterplatsen ingen vill ha, för då sitter de för nära en annan okänd människa (läs: robot).

Går du ut på en normal krog som utifrån sin fasad verkar inbjudande så möts du av det fossila på insidan. Massa jävla fyllon som bråkar om spelmaskinerna. Högljudda stamgäster som ska berätta om sina ex. Någon jävla värdelös, helt irrelevant jävla fotbollsmatch på TV eller en "kvällsbio" på kanal 10. Ingen går det att prata med; killarna är oftast helt jävla brända och tjejerna är oftast totalt ointressanta. Ingen bryr sig om någon. Staden är ett jävla ruttet äpple som vägrar tyna bort i evigheten och förblir något jävla monument för det dystra, kalla, dekadenta, kriminella och verklighetsfrånvarande.

En ytlig stad som borde sprängas långt åt helvete eller skänkas bort till Afrika tillsammans med dess invånare så att övriga Sverige kan kanske börja leva igen.
Citera
2019-01-07, 02:47
Medlem
Mitch-Moons avatar
Åkersberga, som utan tvekan är världens största Obs-klass, är inte värt ett besök. Täby kan ni med fördel också hoppa över då det är ett jävla vitingträsk av rang som befolkas uteslutande av genuint vidriga och elaka moderatkräk.
Citera
2019-01-07, 04:20
Medlem
Strongmanx2s avatar
Skulle vilja säga att Husum är en riktig skithåla och jag hade tyvärr oturen att få bo där under 4mån när jag muckade innan jag hittade annan bostad i södra delen av Sverige.

Finns absolut inte ett skit, 75% av invånarna jobbar vid hamnen och resten är arbetslösa som gärna äter sina utskrivna mediciner och blandar med alkohol.
Citera
2019-01-07, 04:21
Medlem
MrGreyspoon13s avatar
Smygehuk.. Jag menar, nog för att det är känt men vad katten finns det att göra här???
Citera
2019-01-07, 05:45
Medlem
Tycker du det är något fel på kärringar o gubbar på 70 plus?Du kommer också dit en dag om inte alternativet till att åldras hinner ifatt dig
Citera
2019-01-07, 05:49
Medlem
Gamleby. En sån där hemsk liten äcklig håla ute på vischan där det inte händer någonting. Känns väldigt inavlat rent allmänt och därtill det så finns det ovanligt många utlänningar på en sån liten ort där av någon anledning, de har också någon konstig kristen sekt på orten, väldigt stor andel missbrukare bor där samt förstås den ökända gambianimportörskan Maire bor också där. Riktigt vidrigt.
Citera
2019-01-07, 09:03
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciggenaren
Gamleby. En sån där hemsk liten äcklig håla ute på vischan där det inte händer någonting. Känns väldigt inavlat rent allmänt och därtill det så finns det ovanligt många utlänningar på en sån liten ort där av någon anledning, de har också någon konstig kristen sekt på orten, väldigt stor andel missbrukare bor där samt förstås den ökända gambianimportörskan Maire bor också där. Riktigt vidrigt.

Kan bara bekräfta din bild då jag bott i Gamleby större delen av min uppväxt. Gamlebyfolket (innan alla invällare kom i större skala) var otroligt inskränkta och närmast fientligt inställda till intelligenta människor eller människor som var intresserade av något annat än sport. Så fort någon ny kom till byn så blev denne utstirrad och sedd på med misstänksamhet. Nu har de fått främlingar så det räcker och blir över, det har de fått för sina synders skull. Sekten Josua ja, som jag ser det är dessa bland de mest normala människorna i denna lilla håla, och det säger inte lite. De hjälper ju ändå folk som varit i missbruk till ett bättre liv. Den gemene gamlebybon är rädd, inskränkt och egoistisk, går och handlar sitt kaffe på ICA i Centrum för att sedan stänga in sig i sin bostad och lukta svett. Mer asociala människor får man leta efter. Äckligt folk.
Citera
2019-01-07, 13:12
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Stockholm. Världens otrevligaste varelser, speciellt svenskarna där.
Citera
2019-01-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreyspoon13
Smygehuk.. Jag menar, nog för att det är känt men vad katten finns det att göra här???

Seglarskola? Räkfrossa på Smygehus havsbad?
Kanske inte natten mot 7 januari, men då tror jag inte att det finns så mycket att göra någonstans...
Citera
2019-01-07, 16:55
Avstängd
Paris24s avatar
281 Hofors 2,28
282 Hagfors 2,29
283 Tomelilla 2,39
284 Härjedalen 2,46
285 Essunga 2,48
286 Arjeplog 2,48
287 Hällefors 2,53
288 Skinnskatteberg 2,71
289 Svenljunga 3,00
290 Grums 3,11

Kommunerna med flest självmord per invånare. Av någon anledning har jag aldrig varit i en enda trots att jag reser ofta i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in