Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-30, 12:05
Skulle nog säga Junsele, snacka om deprimerande ort, det ligger mitt i ingenstans, långt från kusten och långt från fjällen och ett folk som är ganska typiska WT.
Alla små orter väster om Sollefteå skulle jag säga är tragiska, även Sollefteå kan inkluderas, har man inte bil går det inte komma därifrån :-)
Citera
2021-12-01, 19:54
Medlem
31G350125s avatar
Flen och Köping.

Flen är det en jävla massa negrer ute på gatorna.
Citera
2022-03-11, 17:12
Medlem
Skrattgrabbens avatar
befinner mig just nu på station i Katrineholm, pga genomresa. Fyfan vilken sopa, bara fyllon och pundare, och en drös av negrer. Fattigaste stationen också, inte ens en jävla sketen kiosk. Tappar livslusten av att bara andas in Katrineholms luft. Ni som bor här, hur fan kan ni bo här? Ni är fan dumma i huvudet
Senast redigerad av Skrattgrabben 2022-03-11 kl. 17:17.
Citera
2022-03-12, 16:02
Medlem
Shuriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
befinner mig just nu på station i Katrineholm, pga genomresa. Fyfan vilken sopa, bara fyllon och pundare, och en drös av negrer. Fattigaste stationen också, inte ens en jävla sketen kiosk. Tappar livslusten av att bara andas in Katrineholms luft. Ni som bor här, hur fan kan ni bo här? Ni är fan dumma i huvudet

Finns visst en pressbyrå bredvid stationen, fanns t.o.m. ett espresso house inuti stationen, men det tog de bort.

Katrineholm är tyvärr lite som en Stockholmsförort 15 mil från Stockholm. Kompakt stad, med några äldre hus, finns ett sjabbigt industriområde nästan mitt i centrum. Rätt mycket tåg och långtradare eftersom containerterminal finns i närheten.

Det som är fint är stadshuset med stadsparken, posthuset, det gamla vattentornet och Djulösjön.

Annars är det som sagt rätt beigt.
Citera
2022-03-13, 07:08
Avstängd
PalmeKillers avatar
Hallsberg är verkligen en sunkhåla ifrån helvete.
Citera
2022-03-13, 09:06
Medlem
Snickaremedpungs avatar
Enviken. Mod kan låsa tråden nu
Citera
2022-03-13, 09:11
Medlem
Krocketklubbas avatar
Bollnäs och Borlänge. Fullt med pundare och WT.
Citera
2022-03-16, 06:19
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurik
Finns visst en pressbyrå bredvid stationen, fanns t.o.m. ett espresso house inuti stationen, men det tog de bort.

Katrineholm är tyvärr lite som en Stockholmsförort 15 mil från Stockholm. Kompakt stad, med några äldre hus, finns ett sjabbigt industriområde nästan mitt i centrum. Rätt mycket tåg och långtradare eftersom containerterminal finns i närheten.

Det som är fint är stadshuset med stadsparken, posthuset, det gamla vattentornet och Djulösjön.

Annars är det som sagt rätt beigt.

Missade pressbyrån, men det är ändå inget som väger upp mot skitstaden i övrigt. Tack för övrig info
Citera
2022-03-16, 06:20
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Hallsberg är verkligen en sunkhåla ifrån helvete.

Instämmer helt, var där häromdagen. Riktig WT håla
Citera
2022-03-16, 06:26
Avstängd
PalmeKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Instämmer helt, var där häromdagen. Riktig WT håla

Man är som Stockholmare i hemma blind också. Man är så bortskämd att finns en kiosk vid varje tunnelbannestation som har öppet och att det finns dygnet runt öppen mack inom gång avstånd.

Sedan kommer man ut mindre till hålor, där dom inte har samma kundunderlag, då förvänta man sej att det finns en kiosk öppen även en söndag kväll, för man tänker kanske inte alltid vad en anställd kostar på en Söndag kväll i timme och dom intäkter som kan förväntas.

Eskilstunna är ett riktig rumphål, bara bidrags törstade Östafrikaner och annat slödder som inte hör hemma i Sverige.
Citera
2022-03-16, 06:33
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Man är som Stockholmare i hemma blind också. Man är så bortskämd att finns en kiosk vid varje tunnelbannestation som har öppet och att det finns dygnet runt öppen mack inom gång avstånd.

Sedan kommer man ut mindre till hålor, där dom inte har samma kundunderlag, då förvänta man sej att det finns en kiosk öppen även en söndag kväll, för man tänker kanske inte alltid vad en anställd kostar på en Söndag kväll i timme och dom intäkter som kan förväntas.

Eskilstunna är ett riktig rumphål, bara bidrags törstade Östafrikaner och annat slödder som inte hör hemma i Sverige.

Stockholm är fint! Men intressant tråd, har aldrig varit i Eskilstuna. Vad tycker du om staden i övrigt? Mycket pissfolk? Tycker det är kul att höra
Citera
2022-03-16, 06:38
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Överkalix är en vidrig plats, med riktigt utvecklingsstörd befolkning. Är ganska övertygad om att den genomsnittliga intelligenskvoten där är lägst i landet. Folk kan ingenting, vet ingenting. Den fula lilla skamfläcken till skithåla genomsyras av fullständig talanglöshet på alla plan!

Oj, det var hårda ord Sånt här tycker jag är kul att höra. Beskriv gärna mer av ditt tyckande, lät hysteriskt roligt! På en skala 0-10, hur stor är chansen att du skulle kunna tänka dig bo där? XD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in