2017-03-27, 20:30
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
- Så de nobbade alltså JM:s generösa erbjudande: 600.000 kr..? - Och hyfsat betalt hade de ju också fått för sexet om man betänker att även mat och dryck ingått: 1.000 kr/gång = totalt c:a 7.000 kr + 7 lektioner i kärlek - och en snabbtitt på JM:s exklusiva nakenkonst kanske också ingick?
Stämmer nu den uppgiften att man erbjudits så pass mycket stålar och tackat nej så är
det faktiskt något anmärkningsvärt.
Hade killarna det så ekonomiskt gott ställt att man kunde rata en sån stor summa?
Själv hade jag gladeligen tagit emot pengarna och gett fan i att trilskas vidare.

Här fick man gratis, härligt sex med en icke helt oattraktiv svensk kvinna i sin
bästa ålder även om det nu kommit att framställas som tilltvingat under hot om snar
utvisning ifall man vägrade att ställa upp på lite kuttrasju i sänghalmen hos den
varmblodiga damen uti Eskilstuna vilket man kan ha sina synpunkter på, och sedan
då det uppdagats att ynglingarna ifråga tillåtit sig att föreviga härligheterna på film
så kom då detta mycket generösa erbjudande mot att filmmaterialet överlämnades
och anklagelser togs tillbaka - och så avböjer man erbjudandet häpnadsväckande nog.

Klart JM blir förbannad, hon som närmast svarat för en välgärning när hon lät de
afghanska tonårspojkarna få k*ulla av sig tillsammans med henne.
De var nog inte särskilt nödbedda faktiskt när allt kom omkring.

Nej tack till 600 000 och istället väljer man att utsättas för rejäla omgångar med stryk
så man rentav hamnar på sjukan.
Det var nog ett ganska oklokt val det där alltså.

Man kan btw notera att samtidigt som ensamkommande afghaner, företrädesvis hazarer,
förekommer i mindre smickrande sammanhang både här och där så försöker man i MSM
balansera upp genom att spotta ut ett antal riktigt rejäla snyfthistorier om just denna grupp.
Jag tror att det är expressen som "spottar" men är inte säker.
Citera
2017-03-27, 20:52
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Stämmer nu den uppgiften att man erbjudits så pass mycket stålar och tackat nej så är
Hade killarna det så ekonomiskt gott ställt att man kunde rata en sån stor summa?
Själv hade jag gladeligen tagit emot pengarna och gett fan i att trilskas vidare.

Här fick man gratis, härligt sex med en icke helt oattraktiv svensk kvinna i sin
bästa ålder även om det nu kommit att framställas som tilltvingat under hot om snar
utvisning ifall man vägrade att ställa upp på lite kuttrasju i sänghalmen hos den
varmblodiga damen uti Eskilstuna vilket man kan ha sina synpunkter på, och sedan
då det uppdagats att ynglingarna ifråga tillåtit sig att föreviga härligheterna på film
och anklagelser togs tillbaka - och så avböjer man erbjudandet häpnadsväckande nog.

Klart JM blir förbannad, hon som närmast svarat för en välgärning när hon lät de

Nej tack till 600 000 och istället väljer man att utsättas för rejäla omgångar med stryk

Man kan btw notera att samtidigt som ensamkommande afghaner, företrädesvis hazarer,
förekommer i mindre smickrande sammanhang både här och där så försöker man i MSM
balansera upp genom att spotta ut ett antal riktigt rejäla snyfthistorier om just denna grupp.
Osmakligt inlägg.
Citera
2017-03-27, 21:16
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Osmakligt inlägg.
Nej, så farligt var det väl inte! - Allt behöver skärskådas ur alla möjliga aspekter. - Och nog förtjänar flyktingkillarnas story att granskas ordentligt. - Kan de inte ha varit lite svartis på MR och alla fördelar denne så småningom kom att åtnjuta; fördelar som de trots allt nedlagt arbete på hotellrum och annorstädes inte ansett sig ha fått tillräcklig utdelning på - frånsett det gentila erbjudandet 600.000 på ett bräde?

Vad tror du om att elva maskerade män trängt sig in i lägenheten precis efter att en av killarna gått ut från lägenheten för att uträtta ett "ärende" - och att sedan den som öppnat trott att "ärendet" var uträttat?

Änglar - finns dom?
Senast redigerad av letsdoit 2017-03-27 kl. 21:20.
Citera
2017-03-27, 21:24
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:

Att du skulle uppskatta en kvinna "i sina bästa år" tror jag säkert, men tonåringar är normalt inte sugna på sex med en tant som är gammal nog att vara deras mamma.
Senast redigerad av ArseneLupin 2017-03-27 kl. 21:33.
Citera
2017-03-27, 21:30
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Jag tänkte också på det när jag läste, men tyckte samtidigt att skillnaden mellan att anklaga någon för utpressning och att vara anklagad för utpressning är så stor så att så kan dom väl inte röra ihop det?
Det är ju lite som att blanda ihop mördare och mördad...
Det kanske dom kan?

Det hade varit mer eller mindre en sensation om alla blaskorna missat att foga utpressning till övriga brottsrubriceringar, för att sedan ägna ett par artiklar åt de stackars utpressningsoffren.

Snart är det bara högmålsbrotten kvar - men det kanske bara är en tidsfråga?
Citera
2017-03-27, 21:33
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Det hade jag också - och skickat i väg en försvarlig slant till mina anförvanter i hemlandet.
Citera
2017-03-27, 21:44
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Nej, så farligt var det väl inte! - Allt behöver skärskådas ur alla möjliga aspekter. - Och nog förtjänar flyktingkillarnas story att granskas ordentligt. - Kan de inte ha varit lite svartis på MR och alla fördelar denne så småningom kom att åtnjuta; fördelar som de trots allt nedlagt arbete på hotellrum och annorstädes inte ansett sig ha fått tillräcklig utdelning på - frånsett det gentila erbjudandet 600.000 på ett bräde?

Vad tror du om att elva maskerade män trängt sig in i lägenheten precis efter att en av killarna gått ut från lägenheten för att uträtta ett "ärende" - och att sedan den som öppnat trott att "ärendet" var uträttat?

Änglar - finns dom?
Jag tror inte dom var ett dugg svartis, men det verkar vissa här med mer tvivelaktigt omdöme inte kunna förstå.
Citera
2017-03-27, 21:52
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
/.../ Han kommer gå som en vinnare ur det här. Antagligen fri redan nästa sommar eller i vart fall nästa år. Lägenhet betald av skattebetalarna och parasitsnabeln för evigt instucken i det svenska folket. Han kommer inte få sitt straff ändrat eller utvisas om det visar sig efter rättegången att han ljugit om sin ålder.
Han är ingen vinnare; han är ett slumbarn; en trasig själ; en ung, trasig själ med stora drogproblem.
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
Hon kommer få livstid om hon fälls och troligen sitta minst 20 år i fängelse och ska då vara glad om hon får en permission om femton år och lär inte få något ekonomiskt stöd alls när hon friges.
Hon kommer att försöka skylla allt på MR:
Citat:
Ursprungligen postat av JM
- Men har det funnits någon hotbild mot dina föräldrar tidigare?
- Det tror jag inte. Men jag tror att det finns väldigt mycket kontanter där kanske.
Citera
2017-03-27, 22:07
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag tror inte dom var ett dugg svartis, men det verkar vissa här med mer tvivelaktigt omdöme inte kunna förstå.
Nej, i sak håller jag med dig; jag tror att deras historia i huvudsak är sann. - Observera tror; jag är inte helt säker. - Det kan också finnas andra bevekelsegrunder än de som killarna gått ut med. Dock är jag säker på att de befinner sig i en mycket utsatt position. - Mycket tror jag klarnar när (om) man får läsa förhören med de maskerade män som ska ha trängt in i den lägenhet där de befann sig. Några fler än JJ och MR bör man ha kunnat spåra upp.

Om en medelålders kvinna, JM, utnyttjar så här unga killar till sex; spelar på deras fattigdom, deras osäkerhet och ängslan, och sedan genom sin position i samhället plötsligt hotar dra undan hela deras existens, är hon värd allt förakt.
Citera
2017-03-27, 22:13
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Han är ingen vinnare; han är ett slumbarn; en trasig själ; en ung, trasig själ med stora drogproblem.
Om han är allt detta och inte ett afghanskt medelklassbarn så är han verkligen en vinnare. Att gå från "slumbarn; en trasig själ; en ung, trasig själ med stora drogproblem" till permanent skattebetald vistelse i Sverige efter att ha bott något år på ett LVU-hem som straff för mycket grova våldsbrott medan den som anstiftat sitter på livstid innebär att han verkligen är en vinnare. Du väljer att definiera "vinnare" som en lyckad individ. Det är snurrigt och västerländskt sätt att tänka på när det gäller sådana här människor. För honom kanske tillvaron går ut på att ha västerländsk standard, lägenhet, inte behöva arbeta och knullvilliga brudar. Lycka till med att hitta detta i Afghanistan eller Iran som hazar men i Sverige får han allt detta serverat på silverfat.
Citat:
Hon kommer att försöka skylla allt på MR:
Och det kommer hon inte ha något för. Han har redan erkänt. Det enda hon kan säga är att hon inte haft någon aaaaning om någonting och att MR gjort allt på eget initiativ. Och det kommer domstolen inte att tro på.
Senast redigerad av Fnissturken 2017-03-27 kl. 22:16.
Citera
2017-03-27, 22:15
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flakmopedisten
Jag kan vidimera att det Fnissturken skriver är korrekt. Däremot är det väl inte osannolikt att han återvänder hem frivilligt efter avtjänat straff? Enligt nya lagen så ska inte ensamstående män med utvisningsbeslut få försörjningsstöd eller bostad betalt av skattebetalarna så då kommer han hamna på gatan utan pengar. Det är så att säga en piska för att återvända frivilligt. Det är möjligt att han är berättigad till 25 000-50 000 kr i återvändandebidrag också, en slags morot för att återvända. Hans enda möjlighet att stanna i Sverige är om han lyckas få svartjobb eller leva som kriminell. Vet inte om "soctanter" och frivilligorganisationer vill hjälpa sådana som han?
30000kr som ensamkommande i hemvändarebidrag gäller. Dock hem för MR vet vi inte var det är. Hem är där man har uppehållstillstånd, familj eller vart ens pass visar medborgarskap...
Citera
2017-03-27, 22:17
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
30000kr som ensamkommande i hemvändarebidrag gäller. Dock hem för MR vet vi inte var det är. Hem är där man har uppehållstillstånd, familj eller vart ens pass visar medborgarskap...
Och det är en av anledningarna till att MR inte kommer att utvisas efter straffet, sk verkställighetshinder kommer föreligga när det är dags. Däremot kommer han antagligen få viss straffrabatt pga att han döms till utvisning och den rabatten får han behålla även fast han aldrig kommer bli utvisad.
Senast redigerad av Fnissturken 2017-03-27 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in