Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-11, 23:39
  #13
Medlem
JakePeraltas avatar
250
__________________
Senast redigerad av JakePeralta 2016-08-11 kl. 23:43.
Citera
2016-08-12, 12:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karkon99
Bland annat. Ett kort med securecoden kan säljas för upp till 1000 kr styck då svenska kort inte går att resett som tex amerikanska och många utländska.

Sen får man ju mejlen som kan innehålla saker som skrill, PayPal, bitcoin konton osv.

Annat billigare sätt är att lägga det på usb minnen och lägga ut på stan eller gångbanor. I 9 fall av 10 är folk alldeles för nyfikna för att inte öppna.

Men den stora frågan är hur jag gör så den inte upptäcks av virusskyddet?

Köp en crypter. Normal priset för en crypter är runt $15-$50 månad.
Den bästa crypter just nu är Broad och den har i princip två versioner: En version alla kan köpa för tror det är $250-$300/månad och sen en version som du ska ha en invite till. Jag kommer inte ihåg priset, men runt €$500-$750.

Jag känner en kille som känner coderen av crypteren (TOW aka The Old Warrior), så vi har den gratis.

Men till ditt behov ville jag investera i en normal public crypter.
Citera
2016-08-12, 14:53
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Köp en crypter. Normal priset för en crypter är runt $15-$50 månad.
Den bästa crypter just nu är Broad och den har i princip två versioner: En version alla kan köpa för tror det är $250-$300/månad och sen en version som du ska ha en invite till. Jag kommer inte ihåg priset, men runt €$500-$750.

Jag känner en kille som känner coderen av crypteren (TOW aka The Old Warrior), så vi har den gratis.

Men till ditt behov ville jag investera i en normal public crypter.

Och den gör keyloggern oupptäckbar?
Citera
2016-08-12, 15:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karkon99
Och den gör keyloggern oupptäckbar?

Ja, just precis.
MEN om jag var dig, ville jag inte använda en keylogger, men en Remote Administration Tool (RAT), eftersom du får fler funktioner.

Edit: Kom ihåg att inte köpa för billig en crypter eftersom den vill ha fler användare och AV vill snabbare upptäcka den.
Citera
2016-08-12, 15:16
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Ja, just precis.
MEN om jag var dig, ville jag inte använda en keylogger, men en Remote Administration Tool (RAT), eftersom du får fler funktioner.

Edit: Kom ihåg att inte köpa för billig en crypter eftersom den vill ha fler användare och AV vill snabbare upptäcka den.

Du är min gud fan. Om Broad funkar som du säger och man kan tex gömma rat eller keylogger i Rex en bild så köper jag den. Måste man kunna nåt eller är det i princip bara klicka så krypterar den automatiskt?

Har just fått hem massa usb minnen, rosa. Hehe, så ser ni nåt rosa usb ligga på marken, ta gärna hem det och installera

Sökte efter Broad crypter men hittade inget ställe att köpa :/
__________________
Senast redigerad av Karkon99 2016-08-12 kl. 15:29.
Citera
2016-08-12, 16:09
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karkon99
Du är min gud fan. Om Broad funkar som du säger och man kan tex gömma rat eller keylogger i Rex en bild så köper jag den. Måste man kunna nåt eller är det i princip bara klicka så krypterar den automatiskt?

Har just fått hem massa usb minnen, rosa. Hehe, så ser ni nåt rosa usb ligga på marken, ta gärna hem det och installera

Sökte efter Broad crypter men hittade inget ställe att köpa :/

Beroende på vilken version av Broad du köper, så kan du få din helt egen stub (I princip den fil med kod, som gör din keylogger osynlig), vilket gör att ingen annan har den stub och det betyder, at du vill ha en 100% krypterad fil, som ingen AV vill upptäcka.

Skicka mig en PB, så ska jag sätta dig i kontakt med säljaren (Jag tjänar inget på det).
Du kommer dock installera Jabber, eftersom han är mega paranoid och inte använder Skype etc.. Och när du har säljaren på Skype, men är rädd för han är en scammer kan du hitta TOW på olika communities och fråga vilken Jabber adress hans säljare använder sig av - så du är säker på att få originalen och inte en kopia av Broad.

Han viser dig hur Broad funkar via Teamviewer om du vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback