Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-07-28, 12:49
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Nu istället verkar de inte ha en enda unge i produktionen som kan misstänkas vara "svensk".

Tittar på ett just nu och publiken är verkligen bland det svenskaste jag sett. Det är samma typ av publik man ser på Malena Ernmans instagram-bilder. Går det ev. att tvångsköra dit en flyktingförläggning eller två i mångkulturens tecken?
Citera
2017-07-28, 16:56
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Om du tittar på hans tweets via länken till hans konto så märker du att det är en rätt hög promillehalt bakom.
Undrar ändå om han inte medvetet slagit ihop orden för att reta de fånar som bryr sig om skillnaden.
Citera
2017-07-28, 17:04
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisensbestis
Tvinga invandrare att gå och betala för allsång på skansen. Jag gillar det tänket
Ja det är ju precis det de är frågan om. Ska inte invandrare få göra vad dom vill enligt twitter-vänstern!? 😁
Citera
2017-07-30, 17:47
Medlem
antoneriks avatar
Invandrade muslimer har aldrig hört en låt av evert taube, har ingen aning om vem lasse berghagen är och vet inte vad svensk popmusik är för något. Frågan är i så fall om allsång på skansen ska få finnas alls.
Citera
2017-07-30, 18:14
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Invandrade muslimer har aldrig hört en låt av evert taube, har ingen aning om vem lasse berghagen är och vet inte vad svensk popmusik är för något. Frågan är i så fall om allsång på skansen ska få finnas alls.
Vänta bara, en tidsfråga innan vi ser unga afghanhannar i direktsändning som omringar 14-åriga tjejer i publiken.
Är kritikerna och mångkulturalisterna nöjda då allsången ställs in p.g.a. våldtäkter i publikhavet då måntro?
Vad kommer Zara Larsson säga då? Jag hatar män troligen.
Citera
2017-08-08, 20:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Kan man inte ändra på publiken får man ändra på artisterna, jag har iaf inte oavsiktligt gluttat på ett avsnitt under Nielsen eran utan att en afrikan eller arab bjudits in att antingen bara vara glada & stråla eller hipp hoppa med byxerna nere
Citera
2017-08-08, 21:08
Medlem
Mikojans avatar
Allsång i Bagdad, Allsång i Teheran, Allsång i Damaskus. Exportide för SVT
Citera
2017-08-08, 21:15
Medlem
Pfaltzs avatar
Ärligt talat, mångkultur är överskattat. Och det är en understatement.
Citera
2017-08-08, 22:00
Medlem
Bosse larsson måste vara största rassen som varit på den scenen :P
Citera
2017-08-09, 08:45
Medlem
Ingenting skall få vara helt svenskt. Absolut ingenting.

Man kan fråga sig VARFÖR inte SVT/SR skall få vara helt svenska. Araber tittar ju inte på svensk TV överhuvudtaget. I Malmö har de 400 (fyrahundra) arabiska kanaler. Varför skall det inte få finnas två svenska kanaler som är betalade av svenskarna på planeten jorden. - Blir mänskligheten gladare om de arabiseras de med? Är det fler små folkslag och stammar än svenskarna som skall utrotas? - Finnar? Samer? Apache? Eskimåer? Norrmän?

VEM bestämmer och VARFÖR att SVT/SR ständigt 24/7 skall inehålla representanter för extremt expansiva majoritetskulturer från andra sidan jorden. - Varför är det så viktigt?
Citera
2018-06-12, 16:11
Medlem
Kragoms avatar
Är det bara jag som irriterar mig på att man tar in hiphop-artister överallt nuförtiden? Allsång på Skansen har för mig tidigare varit något folkhems-trevligt, men nu ska dom sabotera det också.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in