En kille jag hng lite med i festsammanhang nu p senare tid verkar fan helt resistent nstan. Tror han tagit lite drygt 5 gnger nu, och jag har varit med dom flesta ggr inklusive frsta. Nr jag tog frsta gngen minns jag att jag seglade ivg fint p en 0.2. S jag sa t honom att det borde rcka d, men han hvdade bestmt den gngen precis som dom andra gngerna att han inte fr ngot rus alls knappt. Visst stirrig o pigg blir han men fr inga direkt skna knslor. Han har som bst sagt att det liknade efedrin rus. O efter ca 3 timmar brukar han vilja ha mer, tror han fick i sig 2 gubbar ett par gnger. Grejen r att vi har ftt frn samma dos, och jag blir asgo och jag har nd krt ngra r! Blir s trkigt tycker jag om vi kr ihop! Att jag sitter o bara myser o han bara lngtar efter mer. Till saken hr att killen har tryckt/trycker en jvla massa steroider o ter efedrin som godis, enda jag kan tnka att det ev skulle vara. Nn som knner igen detta? Han drar bara i nsan eftersom ngon sagt t honom att det e det enda som gller. Jag sa att prova bomba en gng d s fr vi se, men han vill inte riktigt. Vad gra?
ja , de slr p samma receptorer.
jag gick p effe efter att ja lagt ner tjack o lyckades f snetripp p det ocks till slut. tmmer skallen i lngden , s man br kra uppehll ibland. jag krde affe i 9 mn o efter det effe ett o ett halvt r dagligen
sch.....efter att krt ett brutalt race hela hsten och bara hllt mig sammanlagt en vecka p 3 mnader s tycker jag nd att det biter om man doserar rejlt.... Skall vi gasa ihop???:evil:
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!