2005-12-05, 19:50
Bannlyst
En kille jag hng lite med i festsammanhang nu p senare tid verkar fan helt resistent nstan. Tror han tagit lite drygt 5 gnger nu, och jag har varit med dom flesta ggr inklusive frsta. Nr jag tog frsta gngen minns jag att jag seglade ivg fint p en 0.2. S jag sa t honom att det borde rcka d, men han hvdade bestmt den gngen precis som dom andra gngerna att han inte fr ngot rus alls knappt. Visst stirrig o pigg blir han men fr inga direkt skna knslor. Han har som bst sagt att det liknade efedrin rus. O efter ca 3 timmar brukar han vilja ha mer, tror han fick i sig 2 gubbar ett par gnger. Grejen r att vi har ftt frn samma dos, och jag blir asgo och jag har nd krt ngra r! Blir s trkigt tycker jag om vi kr ihop! Att jag sitter o bara myser o han bara lngtar efter mer. Till saken hr att killen har tryckt/trycker en jvla massa steroider o ter efedrin som godis, enda jag kan tnka att det ev skulle vara. Nn som knner igen detta? Han drar bara i nsan eftersom ngon sagt t honom att det e det enda som gller. Jag sa att prova bomba en gng d s fr vi se, men han vill inte riktigt. Vad gra?
Citera
2005-12-05, 23:24
Medlem
kinkykoreas avatar
GASA MER!!! Du tar fr lite!!!
Citera
2005-12-06, 01:00
Bannlyst
grabben, nu var det inte mig det gllde. jag kan nog gasa ifrn dom flesta seru...
Citera
2005-12-06, 01:12
Medlem
MindBlowns avatar
ja , de slr p samma receptorer.
jag gick p effe efter att ja lagt ner tjack o lyckades f snetripp p det ocks till slut. tmmer skallen i lngden , s man br kra uppehll ibland. jag krde affe i 9 mn o efter det effe ett o ett halvt r dagligen
Citera
2005-12-06, 09:11
Medlem
kinkykoreas avatar
sch.....efter att krt ett brutalt race hela hsten och bara hllt mig sammanlagt en vecka p 3 mnader s tycker jag nd att det biter om man doserar rejlt.... Skall vi gasa ihop???:evil:

Hej hopp
Citera
2005-12-06, 18:32
Bannlyst
visst biter det om man dosar! men denna killen som tagit ca 5 gnger borde ju bli helbng p en gubbe. Jag gr ju igng p det.... Kinky vi kan gasa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in