Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-07, 10:50
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, fan vad sjukt det är! Man kan undra varför han skriver som han gör i kommentaren till klippet - för att skryta?

"Vi måste nu börja träna oss i att KÄNNA på alla plan och med alla våra sinnen. Om vi ska kunna gör det vi känner för. Som den begåvade tonåring jag träffade igår redan visste..."

Ett dygn efter att han åkt på spö...
För att överleva, han intalar o intygar för sig själv att omvärlden inte förstår o att han sitter inne med sanningen.
Skulle han "vakna upp" ur illusionen så rasar hela hans själv o världsbild o han klappar ihop.
Tror jag iaf.
2017-08-07, 10:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
För att överleva, han intalar o intygar för sig själv att omvärlden inte förstår o att han sitter inne med sanningen.
Skulle han "vakna upp" ur illusionen så rasar hela hans själv o världsbild o han klappar ihop.
Tror jag iaf.
Jo, men jag menar mer att berätta att man "träffat" en tonårig, det är ju det som retar upp folk. Han vill väl visa att han har någon som bryr sig...
2017-08-07, 10:55
Medlem
Sarkoss avatar
Får ändå säga att när han väl snackar träning och hälsa så glimtar gympalärarkunskaperna fram ibland. I senaste videon är mycket det han säger om burpees vettigt. Sen om det skulle maxa testosteronet mer än annan träning, nja det ställer jag mig mer tveksam till.

Hittade också ännu en kommentar från en P12:a som uppenbarligen vill Lennart illa:
Emil Randelid
Vetenskapligt bevisat enligt Dr. Oetker på Petza Universitet att om du är vaken i en vecka så får du en testosteronboost på 300%. Prova och håll oss uppdaterade vetja, heja!"

Att de aldrig ger upp. Detta kan komma att sluta riktigt illa om han lyssnar på alla dem "råd" som ges. Karln har ju som tidigare sagts inget filter för skitsnack.
2017-08-07, 11:17
Moderator
Ny film: "Lite om hur mitt träningsläger är"

https://www.youtube.com/watch?v=AZZ8AWE-Fp4

Edit: Förvånad över att kondiset är stängt trots en stor lapp att det är "semester v.32", han kom inte ihåg regnumret på bilen (inte så konstigt, bara haft den en vecka) ej heller vilken ort den står i - orienterad till tid, plats och rum?
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-08-07 kl. 11:22.
2017-08-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ny film: "Lite om hur mitt träningsläger är"

https://www.youtube.com/watch?v=AZZ8AWE-Fp4

Hjärnan verkar ju ha kollapsat totalt. Han ska alltså lämna sin bilnyckel på ett konditori, kommer inte ihåg reg-numret eller var bilen står. Kanske demensen som börjar ta ut sin rätt.

Lennart pratade ju för övrigt i en timma med folket som satt i rymdskeppet som han såg på himlen i natt. Så nu är vi alla motbevisade, dags att gå med i den potenta triben och börja bejaka och belysa för fulla muggar.
2017-08-07, 11:23
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Hjärnan verkar ju ha kollapsat totalt. Han ska alltså lämna sin bilnyckel på ett konditori, kommer inte ihåg reg-numret eller var bilen står. Kanske demensen som börjar ta ut sin rätt.
Står ju att det är stängt v.32, men han vet nog inte vilken vecka det är.
2017-08-07, 11:25
Medlem
Citat:

Vilket indikerar att det är något jävla troll som försöker lura Lelle på bilnyckeln, varför annars skulle "Börje" skicka honom till ett stängt konditori? En del av träningslägret, så klart.
2017-08-07, 11:25
Moderator
Citat:
Vilket indikerar att det är något jävla troll som försöker lura Lelle på bilnyckeln, varför annars skulle "Börje" skicka honom till ett stängt konditori? En del av träningslägret, så klart.
Lennart-lösningen på det hela: "sova lite mindre". Herregud
2017-08-07, 11:29
Moderator
Citat:

Lennart pratade ju för övrigt i en timma med folket som satt i rymdskeppet som han såg på himlen i natt. Så nu är vi alla motbevisade, dags att gå med i den potenta triben och börja bejaka och belysa för fulla muggar.
Nej, det var en händelse tidig vår i år, i Klintehamn.
2017-08-07, 11:29
Medlem
Citat:
Att slå en signal till skroten och tala om att fiket är stängt och bestämma en annan plats vore väl i det här läget det mest logiska men nu är det ju Lennart.............
2017-08-07, 11:31
Medlem
Citat:
Nej, det var en händelse tidig vår i år, i Klintehamn.

Jag kanske missuppfattade, det är så jävla mycket svammel så att jag inte riktigt orkar lyssna, men fick för mig att han hade sett ett nytt UFO som han pratade om i dagens burpees-video.

Edit: jo fan, han har haft ny "kontakt" i natt / i går. https://www.youtube.com/watch?v=qwqe-i083Ug
Senast redigerad av Pezten 2017-08-07 kl. 11:34.
2017-08-07, 11:34
Moderator
Citat:
Jag kanske missuppfattade, det är så jävla mycket svammel så att jag inte riktigt orkar lyssna, men fick för mig att han hade sett ett nytt UFO som han pratade om i dagens burpees-video.
Han såg ett starkt sken i natt (och hörde ett överhögt tågljud igår) som han jämförde med händelsen i Klinte. Stor press på hans organism nu: "Nybadad och jättefräsch", efter att ha badat i ett åkerdike...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in