2016-08-19, 10:54
Medlem
bytnamns avatar
Hej!

Jag har lite funderingar kring Radiohuset i kungsbacka str det kvar?

Ngon som har varit och kollat dr den senaste tiden?

Ngon som vet vad det var fr rrelse i vintras? (Kan vara falska rykten)

Jag tnkte utforska lite under september
Citera
2016-08-19, 16:15
Medlem
Narvs avatar
Senast jag kte frbi i vras stod det kvar, men en grvskopa har varigt vid grushgarna utanfr och hllit p, tror de skall anvnda det i byggen etc.

Fr cirka 2 r sedan var jag och beskte alla tre platser, men det frsta har blivigt rivet, och det andra bedrivs militrens eller polisens verksamhet, s det r avsprrat.

Vet inte vad fr typ av rrelse det kunnat vara i vintras, men jag har hrt vissa rykten om att drogmissbrukare har anvnt huset/ "bunkrarna" utanfr. Detta var dock lngesedan.

Om du r intresserad av Geocaching s finns en vldigt rekomenderad lda ngonstans i huset.
Citera
2016-08-23, 09:11
Medlem
bytnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narv
Senast jag kte frbi i vras stod det kvar, men en grvskopa har varigt vid grushgarna utanfr och hllit p, tror de skall anvnda det i byggen etc.

Fr cirka 2 r sedan var jag och beskte alla tre platser, men det frsta har blivigt rivet, och det andra bedrivs militrens eller polisens verksamhet, s det r avsprrat.

Vet inte vad fr typ av rrelse det kunnat vara i vintras, men jag har hrt vissa rykten om att drogmissbrukare har anvnt huset/ "bunkrarna" utanfr. Detta var dock lngesedan.

Om du r intresserad av Geocaching s finns en vldigt rekomenderad lda ngonstans i huset.

Okej det r s pass tack s mycket fr ditt svar, blir nog att ka och kolla nrmare p detta i brjan utav September helt enkelt.. Intressant med en gmd lda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in