• 1
  • 2
2005-12-11, 17:35
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
okey s vad tror ni exempelvis om dom bla trekantinga mitzarna som man blev s vck utav? rent MDMA eller r det ngot mer innblandat?

Har aldrig trippat lika hrt som p de bla mitzarna, dr var det ngot annat i dem ocks tror jag. Skevt som satan.
Citera
2005-12-11, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
okey s vad tror ni exempelvis om dom bla trekantinga mitzarna som man blev s vck utav? rent MDMA eller r det ngot mer innblandat?

EDIT: snackade med en polare frut som hade hrt att det skulle finnas dubbla mitzar i gbg. han hade ven hrt att man skulle bli riktigt bng p dom & f feta hallisar, drav drog han slutsatsen att det skulle vara mkt MDMA.... *suck*

Det r grymt myket MDA i dom, inte MDMA.
I alla fall i dom som fanns fr 1-2 r sen.
S dr blir man inte ens av mycket MDMA.

Tror ngon postade resultatet av en labbrapport hr ocks, vet inte riktigt? Men dom flesta gick med p att det var mycket MDA i dom, pga effekterna. Hur mnga MDMA knappar du n petar i dig, s fr du inte ens i nrheten s mnga och intensiva "hallisar" man fick av bl mitzarna/MDA.

Och det kan vl alla som tagit Bl mitzar hlla med om? Fr jag har heller ALDRIG blivit s skev p E, som jag blev p Bl trekantiga mitzar (hallis vgen).
Citera
2005-12-11, 17:47
Medlem
likeithards avatar
mnga sa att dom bl mitzarna va det skevaste dom ngonsin provat i e-vg.
usch! jag hatar vrkligen att trippa nr jag kkar e..! det finns faktiskt syra & svamp om man vill bli dunderskev lixom..

finns det labraporter p dom bl mitzarna? har kollat p ecstasydata.org & pillreports.com utan att hitta ngt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in