Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-06, 16:54
  #469
Medlem
godboys avatar
The Other Way S.2 A.8 Rude Awakening.

Brittany, ja hur korkad kan man vara? Vad sägs om att läsa på om stället man åker till, men lite kul att hon ger getknullaren lite besvär.

Bögparet. Ja, vad säga, amerikanen verkar ju ha noll koll, verkar ju lite typiskt amerikaner att inte förbereda sig eller läsa på något om det land man ska flytta till. Om man nu ska flytta till en spansktalande nation vad sägs om att lära sig spanska då? INNAN man flyttar. Latinamerika är ju inte direkt känt för att begripa engelska. Stör mig för övrigt på Pillowtalkarna som hela tiden tycker bögparet är såååå fina, de säger de bara för att de är bögar.

Jenny o Summit. Ja, vad säga, de lär inte få det lätt i Indien. Deras äktenskap kommer inte accepteras.

Jihoon, ja han beter sig ju som en 18 åring som är dåligt uppfostrad. Han borde ju verkligen fixat i ordning för Deavan.
Citera
2020-09-07, 10:00
  #470
Medlem
Kolwezi-Nisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, jag vet inte varför föräldrar tror att bortskämda barn kommer att bli produktiva. Och att hon fortsätter visar ju bara ju egoistiska curlingföräldrar är för det får henne att må bra även om hans liv blir förstört.

Skulden tror jag var böter när han åkte fast för att ha sålt stulna mobiler.

Sen så sitter hon där och hånar honom, "Koreanska män gråter inte, Jihoon är en mjukis". Och sen så fnittrar hon lite...
Citera
2020-09-07, 10:09
  #471
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
The Other Way S.2 A.8 Rude Awakening.

Brittany, ja hur korkad kan man vara? Vad sägs om att läsa på om stället man åker till, men lite kul att hon ger getknullaren lite besvär.

Bögparet. Ja, vad säga, amerikanen verkar ju ha noll koll, verkar ju lite typiskt amerikaner att inte förbereda sig eller läsa på något om det land man ska flytta till. Om man nu ska flytta till en spansktalande nation vad sägs om att lära sig spanska då? INNAN man flyttar. Latinamerika är ju inte direkt känt för att begripa engelska. Stör mig för övrigt på Pillowtalkarna som hela tiden tycker bögparet är såååå fina, de säger de bara för att de är bögar.

Jenny o Summit. Ja, vad säga, de lär inte få det lätt i Indien. Deras äktenskap kommer inte accepteras.

Jihoon, ja han beter sig ju som en 18 åring som är dåligt uppfostrad. Han borde ju verkligen fixat i ordning för Deavan.
Ja, jag har också reagerat på att amerikanarna vet så lite om kulturen de flyttar till. Och de har inte ens lärt sig enkla artighetsfraser på det nya språket. Värst är ju kvinnorna som dejtar muslimska män och åker till deras länder och går runt och tror att de kan leva på amerikanskt vis där med.

Citat:
Ursprungligen postat av Kolwezi-Nisse
Sen så sitter hon där och hånar honom, "Koreanska män gråter inte, Jihoon är en mjukis". Och sen så fnittrar hon lite...
Ja, det är märkligt men det kan bero på att hon har en kamera i ansikte och kanske är lite förlägen.
Citera
2020-09-07, 22:06
  #472
Avstängd
mazedazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, jag har också reagerat på hur lat och ointresserad Jihoon är. Så det är konstigt att en sådan människa frivilligt går med på att vara med på en reality-show...
Vara med i en reality show är väl perfekt för honom.
Få betalt för att vara slacker, inte göra något alls.
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Såg idag The other way S2A08 hur Johoons mamma försvarade honom. Jag förstår nu hur Jihoon har kunnat bli som han har blivit. Mamman försvarar ju hans beteende i allt. Har svårt att tro att Jihoon kommer att växa till sig och uppträda mer ansvarsfullt.

Undrar hur han kan ha en skuld på 30 000 USD när han inte äger ett smack. Spel kanske :-/
Är det inte hans böter som han inte betalt än för kontokortsbedrägeri och häleri med stulna mobiltelefoni?
Citera
2020-09-08, 09:37
  #473
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Vara med i en reality show är väl perfekt för honom.
Få betalt för att vara slacker, inte göra något alls.
Vet inte hur mycket de får betalt men det är ju fan pinsamt när man är en sån loser. Även hans vänner skrattar åt hur absurt det är att han ljugit för sin fru så hon ska flytta tillbaka. Vad tror han kommer att hända när hon kommer, annat än att hon blir arg och åker hem igen?
Nä, jag förstår inte hur man vill visa upp det här på internationell tv.
Citera
2020-09-08, 09:37
  #474
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Skulden tror jag var böter när han åkte fast för att ha sålt stulna mobiler.

Så var det ja. Endera är det hårda straff i Sydkorea, eller så måste det ha handlat om stora mängder telefoner.

Hm, ser att Dplay släppt Happily Ever After Pillow talk S5A104, men själva huvudprogrammet är inte släppt. Irriterande.
Citera
2020-09-08, 09:40
  #475
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Så var det ja. Endera är det hårda straff i Sydkorea, eller så måste det ha handlat om stora mängder telefoner.

Hm, ser att Dplay släppt Happily Ever After Pillow talk S5A104, men själva huvudprogrammet är inte släppt. Irriterande.
Ja, jag tyckte också att det var rätt saftigt men så är jag svensk som är van med saft och bulle straff lol
Jag kollar inte på dplay utan har tivo där alla avsnitt spelas in och jag tittar varteftersom. Så jag ligger efter i alla diskussioner om det senaste avsnittet.
Citera
2020-09-08, 09:45
  #476
Medlem
PÅ tal om det var skådespelare så såg jag Geoffrey (han med Warya) på ID-kanalen i ett kriminalprogram. Där skådespelade han. Kort snutt bara tyvärr.
Citera
2020-09-08, 09:45
  #477
Medlem
Jihoon har på instagram fått uppmaningar om att ta livet av sig.
Citera
2020-09-08, 11:57
  #478
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jihoon har på instagram fått uppmaningar om att ta livet av sig.
Sånt är bara så jävla onödigt!
Citera
2020-09-08, 16:18
  #479
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jihoon har på instagram fått uppmaningar om att ta livet av sig.

Så onödigt.
https://www.soapoperaspy.com/2020/90...dous-comments/
Citera
2020-09-08, 22:10
  #480
Avstängd
mazedazes avatar
Var Tom påtänd eller full under Couples tell it all avslutningsavsnitten?
Han bete sig verkligen inte som engelsk överklass som han vill framstå som annars.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback