• 3
  • 4
2016-10-07, 00:01
Medlem
Bra att Erik inte r kvar! Vilken latmask och jobbig mnniska! Tror att Colting tyckte det var sknt fr det kan inte vara roligt att pusha p ngon som hela tiden kommer med undanflykter och beter sig som en trotsig 5 ring! Dalmasen r sknast tycker jag! Tror inte det blir nt problem fr ngon av dom som r kvar! Rtt okej program nd
Citera
2016-10-07, 00:12
Medlem
nd lite sorgligt att han stack tycker jag. Hoppas frugan fortstter driva p drhemma.

Hller med om att Erik vara jobbig med sin taskiga attityd, men jag tyckte det vnde frra gngen och det hade varit roligt att f se transformationen.

Jag gillar ocks programmet, ger mersmak.
Citera
2016-10-07, 20:47
Medlem
I senaste programmet kom det fram att de skulle kra triathlon i algarve. Borde man inte kunna hitta ngon resultatlista fr hur det gick?

Hr kanske man kan hitta ngot? Jag lyckades inte dock.
http://www.algarvetriathlons.com/
Citera
2016-10-09, 04:30
Medlem
Underhllande programupplgg!
Sknt att supertnten/jttebbisen insg att han r ett vrdelst jvla fetto, och gav upp. Manligt.
Ska bli sknt att slippa se den muppen i de tv resterande programmen, otroligt sknt.
Dom andra deltagarna borde fostrat honom med lite gammalt hederligt kompanistryk. Tvi
Fattar inte hur hans fru kan vlja att stanna hos mget, det blir ju som att ha ett extra barn, fult flskigt barn som jag vill misshandla!!
Citera
2016-10-10, 10:08
Medlem
jockelfcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
I senaste programmet kom det fram att de skulle kra triathlon i algarve. Borde man inte kunna hitta ngon resultatlista fr hur det gick?

Hr kanske man kan hitta ngot? Jag lyckades inte dock.
http://www.algarvetriathlons.com/

Spoiler; hr r resultatlistan frn tvlingen: http://www.algarvetriathlons.com/wp-...CALAO-MASC.pdf
Citera
2016-10-10, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Med 1 mnad kvar till att genomfra ett triathlon s r det bara 2 som har chans att lyckas.
Fr visst var det olympisk distans det gllde?
Att simma 1500m, 3-4 klarar det.
Cykla 40km fixar alla trots att det tar tid.
Men 10km lpning kommer inte mer n max 2 av dom att klara, ffa efter att ha gjort allt det andra.
Programmet lider av att mnga har s svrt med motivation och faktiskt inte verkar trna nmnvrt p egen hand.
I det senaste programmet (6/10) fr vi ju veta att tminstone 3 klarar distanserna, kr han med lngt hr brstsim s klarar han nog ocks simningen. Dock r det ju skillnad p bassng och hav samt att vi inte vet hur lng tid det var mellan varje moment.
Citera
2016-10-25, 18:13
Medlem
det var inte mycket karl i erik.. nr han inte vgade hoppa i poolen fr att vattnet r fr kallt d kan det ju inte vara mycket till man. det var ju inte en iscak han skulle bada i direkt.. hade ju minsta barnunge hoppat i direkt
Citera
2017-04-27, 00:01
Medlem
Pappersvargens avatar
Blir det ngon ytterligare ssong tro?
Citera
2021-10-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Blir det ngon ytterligare ssong tro?

4,5 senare tror jag inte det.

Har vi n instagram p dessa herrar och vad gr de idag?
Citera
2025-02-21, 22:05
Medlem
Vad gr de Idag?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem