• 6
  • 7
2017-07-08, 17:30
Avstängd
Niggerss avatar
We shall overcome, med Friggebo måste nog anses vara toppen av sinnesslöhet.

https://www.youtube.com/watch?v=mQakZce3GhQ

Men hon gjorde en del poltiska inkorrekta uttalade som invandraminister i Bildt regering.

"uppenbarligen finns någon tradition eller någonting annat som gör att kosovoalbaner är mer benägna att snatta och stjäla cyklar och tvätt"

VPK och annat slödder gick till angrepp direkt.. Men tänk om någon skulle säga något liknade idag?

Dvs byt ut kosovoalbaner emot Romer eller negrer, den ministern skulle bli hängd.
Citera
2017-07-30, 16:18
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Birgit Friggebo i all ära men här hittar vi ett stolpskott utan dess like. Britt Engqvist, politiker i Karlstad för SD. Hoppas för Karlstads skull att den människan inte blev långlivad i den lokala politiken.

https://www.youtube.com/watch?v=ir9KCHPivkE
Citera
2017-07-30, 17:22
Medlem
Den nya generationen politiker tar plats:

(FB) Vem är S-politikern som erkänner valfusk? (Sandra Ackefjord)

Nu har hon som tur är avgått och lämnat sina politiska uppdrag. Hon går dock till historien för en av de mest pinsamma dementierna någonsin, nämligen att hon bara "reflekterat över att gömma undan valsedlar, inte gjort det på riktigt" när hennes första inlägg på Twitter på den punkten var helt glasklart och innehöll ett erkännande som knappast var möjligt att misstolka!
Citera
2017-07-31, 02:34
Avstängd
53280s avatar
Nuvarande SSU Ordförande som åkte taxi för 10000:- ifrån Sälen till Stockholm eftersom "Som partimedlem i S vill jag inte beblanda mig med vanliga pöblen, jag är för fin att åka tåg med vanliga människor"
Citera
2017-08-03, 21:38
Medlem
Sedan fanns det ju en sossekvinna på 70-talet som hyllade Pol Pot och de Röda khmererna och t.o.m. reste omkring i Kampuchea vid upprepade tillfällen och studerade deras samhälle och ändå inte fattade att inte allt stod rätt till i landet förrän efter fera års studiebesök. Vad var det hon hette?

Egentligen fanns det väl flera som hon, men den som jag tänker på fick senare någon riktigt framskjuten position.
Citera
2017-08-03, 22:18
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Sedan fanns det ju en sossekvinna på 70-talet som hyllade Pol Pot och de Röda khmererna och t.o.m. reste omkring i Kampuchea vid upprepade tillfällen och studerade deras samhälle och ändå inte fattade att inte allt stod rätt till i landet förrän efter fera års studiebesök. Vad var det hon hette?

Egentligen fanns det väl flera som hon, men den som jag tänker på fick senare någon riktigt framskjuten position.

Birgitta Dahl? Sprang runt i kamouflagekläder med diverse kommunistskägg i skogarna i sydostasien gjorde hon i alla fall. Klädsamt så det förslår.

Apropå kommunistskägg så har ju vänsterpartisten Daniel Riazat ett antal gånger med eftertryck visat att han inte tillhör begåvningsreserven, dessutom senast i en intervju i Fokus.
Citera
2017-08-03, 22:53
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=T6cSLwD5AvI

Victoria Kawesa slår nog till och med svetsarn i dumhet. Hon är så korkad så jag är glad att hon är partiledare för FI. Det garanterar att endast de 3% allra som mest lågbegåvade procenten av landets befolkning kan tänka sig att lägga en röst på partiet ifråga.
Citera
2017-08-04, 03:06
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect

Victoria Kawesa slår nog till och med svetsarn i dumhet. Hon är så korkad så jag är glad att hon är partiledare för FI. Det garanterar att endast de 3% allra som mest lågbegåvade procenten av landets befolkning kan tänka sig att lägga en röst på partiet ifråga.

F! Ledaren är verkligen en vidrig människa som vill låta kriminella skall få stanna i Sverige, man mår illa med folk som har den värdegrunden. Inser man inte kriminella människor saknar människovärde , kan man så skall man deportera dem så är man trasig i huvudet.

Annars är Palme är en politiker som verkligen förtjänar allt förakt han kan få. Olof Palme var en riktig vidrig människa som gick samma demonstrationståg som terrororganisationen FNL , samtidig som tusentals Amerikanska soldater blev mördare i Vietnam av marxisterna.

Palme som kallade folk för satans mördare och diktaturens kreatur, samtidig som han själv satt rökte ihop med massmördare som Fedro Castro. Så där har vi verkligen en hycklare av rang.

Sedan har vi über pedofilen själv : Lennart Geijer , mannen som knullade små flickor som justitieminister samtidig jobbade lennart geijer för att vi skulle få en daltande fängelsevård ,dvs dom lyxhotell vi har idag som fängelse.
Senast redigerad av 53280 2017-08-04 kl. 03:11.
Citera
2017-08-04, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect

Folk som lever i en drömvärld, ser bara sin utopi och inget kan gå fel. Hur kan inte Sverige ta ledningen som den nya stormakten om vi öppnar alla gränser för alla? Med tanke på att det är en kvinnlig ledning också så lär vi ju ha den mest organiserade regeringen i världen, vilket leder till en otroligt effektiv regering, en som ingen någonsin har sett maken på!

Ekonomin blomstrar, hela världen hyllar oss och vi har aldrig varit så långt ifrån krig så som nu!

Ungefär så ser den ut, har utelämnat några detaljer. Men har verkligen inte överdrivit. Tänk på det, jag har inte överdrivit.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in