2005-12-09, 20:02
Medlem
Sitter här med två stycken ecstasytabletter av märket Vit Fjäril. Sugen som en tok på att prova, men har ingen att göra det med. Polarna kan inte komma över och nästa chans med dom blir någon gång tidigt nästa år. Hur ska jag göra? Dra en nu eller vänta?
Citera
2005-12-09, 20:18
Medlem
Unbalanceds avatar
Om du aldrig har provat Ecstasy innan så skulle jag rekomendera dig att vänta,
du kommer få ut så mycket mera om du är tillsammans med andra som tar E samtidigt!

Det vore en annan sak om du tagit innan så du vet vad du har att vänta,
så du hade kunnat anpassa dig efter effekterna osv.

Och sen kan det vara väldigt positivt att vara tillsammans med kamrater om
du åker på en otrevlig avtändning, INTE kul att vara ensam i den situationen om AT'n svider rejält.
Citera
2005-12-09, 20:21
Medlem
Ok, om det är som du säger väntar jag. Tänder nog bongen istället då
Citera
2005-12-09, 20:39
Medlem
ja skit i att äta dom idag om det är första gången så skall du ta med dina polare du kommer aldrig att glömma det. Sen är det iofs inte tråkigt att käka E själv det har jag gjort massa gånger du mår hur bra som helst. käkar du med dina polare släng ut dom som inte själv käkar dom drar ner stämmningen.
Citera
2005-12-09, 21:28
Medlem
En sak jag skulle gjort är att dubbelkolla å kanske tillochmed trippelkolla så att de piller du sitter med verkligen är XTC å inget annat skit.

Det finns en hel del piller ute som inte innehåller de de sägs innehålla.

Använd denna länk till att kolla vilket piller du har kan vara användbar:
http://www.ecstasydata.org/search.php
(Om du nu inte litar på din kontakt till 100%)

Men hur som helst är det verkligen XTC, så vänta tills du är med någon du kan dela upplevelsen med, det är guld värt att ha en polare som kan ha samma upplevelse och relatera till det ni känner å hur det påverkar er, hehe Den är så härlig, sååå härlig,

Se till att ni kan njuta av lite skön musik å parta lite lätt, med tillgång till att svalka er lite lätt, man blir lätt ganska varm å svettas lite, beroende på hur du fungerar som person.

Just ja vatten, se till å ha tillgång till vatten
Citera
2005-12-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdma-lover
En sak jag skulle gjort är att dubbelkolla å kanske tillochmed trippelkolla så att de piller du sitter med verkligen är XTC å inget annat skit.

Det finns en hel del piller ute som inte innehåller de de sägs innehålla.

Använd denna länk till att kolla vilket piller du har kan vara användbar:
http://www.ecstasydata.org/search.php
(Om du nu inte litar på din kontakt till 100%)

Men hur som helst är det verkligen XTC, så vänta tills du är med någon du kan dela upplevelsen med, det är guld värt att ha en polare som kan ha samma upplevelse och relatera till det ni känner å hur det påverkar er, hehe Den är så härlig, sååå härlig,

Se till att ni kan njuta av lite skön musik å parta lite lätt, med tillgång till att svalka er lite lätt, man blir lätt ganska varm å svettas lite, beroende på hur du fungerar som person.

Just ja vatten, se till å ha tillgång till vatten

Förstår inte så mycket av det du just skrev, då jag är stukad. Men det är prima vara
Citera
2005-12-09, 22:03
Medlem
När jag åt e första gången var jag visserligen inte ensam men jag var den enda som käkade. Det var hur kul som helst, mådde kung! Fast om det går att snea på det kanske det inte är så klokt att käka ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in