2019-07-05, 23:20
Medlem
Ser fram emot denna
Citera
2019-08-02, 02:48
Medlem
Elementarts avatar
Comic Con trailer som visar lite mer: https://m.youtube.com/watch?v=pzNNa0kPaVc
Citera
2019-08-03, 03:07
Medlem
DragonOnWall8s avatar
B.S p hg niv!
Citera
2019-08-11, 14:58
Medlem
RiceNChickens avatar
Nr slpps resterande avsnitt? r det 1 i veckan?

Frsta ute iaf... okej brjan.
Citera
2019-08-12, 13:53
Medlem
fernebos avatar
Var??
Citera
2019-08-18, 23:56
Medlem
RiceNChickens avatar
N besviken. Det hr fungerar inte alls p mig.

Inledningen, specifikt frsta scenen, i frsta avsnittet gav mig hopp och jag trodde det skulle fortstta p det spret men det r ju knappt nnting alls om henne n. 2-3 scener hittills typ. Inledningen och sen i slutet p frsta med nlen... och sen nu i andra dr hon gjorde... ingenting alls.

Allt runtom? Kunde fan inte bry mig mindre. Vill de leverera nt jvla message om alla "koncentrations"lger jappsen var tvungna att interneras i efter Pearl Harbor och nu med grnsen och Trumps mur eller? Kunde fan inte bry mig mindre om karaktrerna. Sjukt besviken hittills.
Citera
2019-08-27, 22:42
Medlem
Neofytens avatar
Sett de tv frsta avsnitten av ssong 2 nu. Nja jag vet inte, knner inget speciellt fr den, fr se om jag orkar kolla vidare.
Citera
2019-10-16, 08:39
Medlem
Novus4212s avatar
Har sett alla avsnitt och det var sdr.

Hgst ordinrt.
Citera
2019-10-16, 15:57
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Har sett alla avsnitt och det var sdr.

Hgst ordinrt.

Ja trden va helt dd, skippar nog ssong tv. Tack fr varningen.
Citera
2020-04-02, 18:30
Medlem
sfrges avatar
Varfr slpps inte denna serie med svensk text?
Jag fattar inte vad det sitter i.
Citera
2020-05-30, 11:57
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neofyten
Sett de tv frsta avsnitten av ssong 2 nu. Nja jag vet inte, knner inget speciellt fr den, fr se om jag orkar kolla vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Ja trden va helt dd, skippar nog ssong tv. Tack fr varningen.

Frsta ssongen tyckte jag var helt suvern. Klaustrofobisk, spnnande och fngslande frn frsta stund och allt samverkade perfekt, manus, skdespeleri, musik och allt annat. Till det ett vldigt passande slut. P en skala frn noll till tio skulle jag ge den en nia eller kanske till och med en tia.

Efter tre avsnitt av ssong tv kan jag bara sga att den inte alls hller samma klass. Knns mycket som amerikanska remakes av japanska skrckfilmer. Om n mjligtvis ngot bttre. Hr skulle jag nog, n s lnge, som mest ge den en femma eller sexa. Godknt men inte s mycket mer.
Citera
2020-05-30, 15:54
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Frsta ssongen tyckte jag var helt suvern. Klaustrofobisk, spnnande och fngslande frn frsta stund och allt samverkade perfekt, manus, skdespeleri, musik och allt annat. Till det ett vldigt passande slut. P en skala frn noll till tio skulle jag ge den en nia eller kanske till och med en tia.

Efter tre avsnitt av ssong tv kan jag bara sga att den inte alls hller samma klass. Knns mycket som amerikanska remakes av japanska skrckfilmer. Om n mjligtvis ngot bttre. Hr skulle jag nog, n s lnge, som mest ge den en femma eller sexa. Godknt men inte s mycket mer.

Jag sg nog bara tv avsnitt av ssong 2. Ja, det lter inte som att jag kommer se fler heller... Men ifall den mirakulst skulle bli vldigt bra kan du ju ge ett nytt utltande hr i trden. Ssong 1 dremot, ojojoj, dr snackar vi bra grejer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in