Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-10-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Skåne tänker jag är en bra grogrund för en sexsekt. Någon inte så fancy småort.

Blir så långt för mig att åka.
Citera
2016-10-05, 20:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Blir så långt för mig att åka.

För mig med, men är övertygad om att Skåne är platsen att starta en sexsekt.

Men det kan ju finnas en fin redan existerande sekt längre upp i landet. Har inte en aning om hur man hittar dem bara.

Hur många sexsekter kan man anta finns i Sverige vid varje given tidpunkt?
Citera
2016-10-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
För mig med, men är övertygad om att Skåne är platsen att starta en sexsekt.

Men det kan ju finnas en fin redan existerande sekt längre upp i landet. Har inte en aning om hur man hittar dem bara.

Hur många sexsekter kan man anta finns i Sverige vid varje given tidpunkt?

Tror inte det finns någon. Finns ju swingersklubbar, men där är ju bara par och kvinnor välkomna av någon outgrundlig anledning. Och vi ska ju ha en sekt också så!
Citera
2022-05-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pejtrik
Hello.

Finns det någon schysst sexsekt man kan gå med i? Om inte, hur bildar jag en?

Hej. Du har tittat för mycket på Eyes Wide Shut.

/Hälsar Ekvilibrium1 från 2022 till 2016.
Citera
2022-05-08, 14:58
Medlem
TS har inte loggat in sedan 2016. Man kan undra vad som hände....

H*n har även en tråd om när ryssen invaderar Sverige, som blev kastad i papperskorgen.

Snacka om att vara före sin tid. Den moderatorn känner sig nog allt dum nu (även om missiler är mest troligt).
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2022-05-08 kl. 15:07.
Citera
2022-05-11, 01:19
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Efter idogt övervägande funderar jag på att starta en egen sekt. Innan ni dränker mig med pm är det kanske säkrast att jag berättar att inledningsvis har bara undergivna kvinnor och par möjlighet att bli medlemmar.

Hur ska jag göra? Jo, jag börjar med att bygga upp ett harem och sedan inför jag ritualer och regler de måste följa. Detta ska bli kul…

Varifrån kommer ditt begär?
Citera
2022-05-11, 10:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Varifrån kommer ditt begär?

Nu var det iofs inte mig du frågade men jag tror att folk som går i såna tankar känner att de inte får knulla lika mycket som de skulle vilja.

Hade för övrigt en bekant som i princip inte fick knulla alls trots att han hade gjort sig sååå fin med svällande AS-muskler och läckra tatueringar, hans största dröm var att bli porrskådis.
Citera
2022-05-12, 09:18
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu var det iofs inte mig du frågade men jag tror att folk som går i såna tankar känner att de inte får knulla lika mycket som de skulle vilja.

Hade för övrigt en bekant som i princip inte fick knulla alls trots att han hade gjort sig sååå fin med svällande AS-muskler och läckra tatueringar, hans största dröm var att bli porrskådis.

Jag förstår absolut vad du menar. Sex-sekt kanske inte är rätta grejen då, snarare någon slags swingers- eller porrklubb. Tyvärr har moralismen ökat på senare år så porrklubbar är väl inte så vanligt längre.

Vill man knulla kan man ju nätdejta, det är väl ett bra tips?
Citera
2022-05-12, 11:51
Medlem
halaltarzans avatar
Men hur man än lägger upp det för att få göka mer så måste man ju ändå ha något att erbjuda - förutom sin egen lust - som gör att kvinnorna särar upp, går liksom inte bara att säga att "hej, jag har en sexsekt, gå med och ni ska få hur mycket kuk ni vill".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in