Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-22, 23:19
Medlem
ETA2824-2s avatar
Haha var tvungen att kolla upp om håret var så illa som folk säger, och hade man inte sett honom innan hade man ju inte reagerat men nu när man vet hur han brukar se ut så ser han bara äldre ut med hår. Han måste ha nån ålderskris eller nåt.
Citera
2023-04-22, 23:49
Medlem
Han är väl 46? Inte är han jätteung längre ju.
Citera
2023-04-23, 01:37
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han är väl 46? Inte är han jätteung längre ju.

Nä, så därför uppstår frågan varför han helt plötsligt måste förneka sin tunnhårighet. Klart att det är en släng av gubbsjuka. Skulle inte förvåna mig om han har ett yngre sidoknull som sagt åt honom att han borde fixa frilla.
Citera
2023-04-25, 20:56
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Nä, så därför uppstår frågan varför han helt plötsligt måste förneka sin tunnhårighet. Klart att det är en släng av gubbsjuka. Skulle inte förvåna mig om han har ett yngre sidoknull som sagt åt honom att han borde fixa frilla.

Älskaren kameramannen?
Citera
2023-04-25, 21:17
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Älskaren kameramannen?

Känns lite för enkelt att han skulle ligga med kamerabögen. Tror mer att Jonte har nåt ungt och dumt våp som han ligger med på sidan. Någon som ser upp till honom och som han kan bete sig illa mot. Narcissisten i honom behöver bli dyrkad.
Citera
2023-04-25, 21:18
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Känns lite för enkelt att han skulle ligga med kamerabögen. Tror mer att Jonte har nåt ungt och dumt våp som han ligger med på sidan. Någon som ser upp till honom och som han kan bete sig illa mot. Narcissisten i honom behöver bli dyrkad.

Det har du rätt i. Kanske någon från Sala!
Citera
2023-04-25, 21:31
Medlem
mangeman5s avatar
Kul att kepsen till slut åkte av efter 12 videor. Nya frissan verkar dock vara ett känsligt ämne för Hårgeek. En person i youtube-kommentarerna som bad honom klippa sig tycks ha trampat på en särskilt öm tå.

https://imgur.com/a/WDVlSkh
Citera
2023-04-25, 22:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Det här med att Hårgeek skulle ha en manlig älskare måste väl vara en av de sämre teorierna i tråden(?) Finns det några som helst belägg?

Citat:
Ursprungligen postat av mangeman5
Nya frissan verkar dock vara ett känsligt ämne för Hårgeek.
Snor den!
Citera
2023-04-25, 22:44
Medlem
fittballenigrusets avatar
Hårgeek verkar ju inte särskilt kunnig på mat. Hans videos går ju mest ut på att han ska skryta om "exotiska" köksprylar som han har köpt på ebay.
Citera
2023-04-25, 22:55
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangeman5
Kul att kepsen till slut åkte av efter 12 videor. Nya frissan verkar dock vara ett känsligt ämne för Hårgeek. En person i youtube-kommentarerna som bad honom klippa sig tycks ha trampat på en särskilt öm tå.

https://imgur.com/a/WDVlSkh
Haha jävlar, den tog skruv. Och så dussintals simps som gillar hans inlägg.
Citera
2023-04-25, 23:54
Medlem
TheFinals avatar
De brukar se loppbitna ut i hårbotten om man gör sån transplantation av hårsäckar, det kan möjligen förklara fjanteriet med kepsen så ingen skulle fråga.

Eller så har de planterat fejkhår, kikar man på senaste filmen kan man se in under luggen rätt långt. Det ser riktigt felande ut.
En comb-over märks ju tydligt, här är det mittimellan comb-over och planterat hår som han inte vet hur han ska hantera.

Har själv glest mellan hårsäckarna men har aldrig brytt mig speciellt, men han tar ju fenomenet till överkränktas palats.

Kikar man på denna och pausar exakt här: https://youtu.be/oPxR0pJo75M?t=378
Så ser man nästan att det är vänstersidans (vår höger) som ser längre ut än allt annat och kammad över till andra sidan.
Därav loftet som uppstår med luft under antar jag.

Lägger man sådan energi på sitt hår då kan jag tänka mig att han går in i defense-mode när någon märker det 😁
Senast redigerad av TheFinal 2023-04-25 kl. 23:59.
Citera
2023-04-26, 01:08
Medlem
Luftiss avatar
Han är ilsknare än någonsin i kommentarsfälten för tillfället. Håret, humöret, bristen på energi osv... Jag tror att han krisar, av en eller annan anledning. Antagligen går verksamheten allt sämre, äktenskapet knakar säkert och medelåldern gör sig ständigt påmind. Det är inte lätt att vara Jonte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in