Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-19, 11:56
Medlem
Avsiktarens avatar
Jag tyckte det var kreativt av honom att låta posthotellet representera Göteborg även jag antog att det var det första han såg när han kom ut från centralstationen men givetvis var det för att han fick betalt av posthotellet.
Citera
2023-06-22, 23:34
Medlem
Fenotyps avatar
Nu har han varit och kollat in Klädesholmen. Vad tycker ni resultatet blev mer än att han såg så sjukt imponerad och gjorde sina klassiska ljud ungefär som på kommando när representanten sa något?
Citera
2023-06-23, 00:17
Medlem
Vad händer med hans såsimperium?
Citera
2023-06-26, 22:02
Medlem
ETA2824-2s avatar
Ny swiffer-video, bra för semesterkassan men dåligt för värdigheten.
Citera
2023-06-27, 01:36
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Nu har han varit och kollat in Klädesholmen. Vad tycker ni resultatet blev mer än att han såg så sjukt imponerad och gjorde sina klassiska ljud ungefär som på kommando när representanten sa något?

Han har ofta mycket sämre kemi med kvinnor än med män. Inte för att dra fler bögreferenser, men kolla avsnitten med Jureskog t ex - Jonte står formligen och vuxendreglar över honom. Sen när han, som senast, har en go skärgårdsmilf bredvid sig, så blir han stel, tillgjord (mer än vanligt) och pratar över motparten.
Citera
2023-06-27, 09:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Ny swiffer-video, bra för semesterkassan men dåligt för värdigheten.

Han är ovanligt trevlig i kommentarerna när han svarar folk som frågar varför han säljer ut sig. Antar att det är en del av kontraktet med Swiffer - att han måste ha en trevlig ton med tittarna.
Citera
2023-06-27, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han har ofta mycket sämre kemi med kvinnor än med män. Inte för att dra fler bögreferenser, men kolla avsnitten med Jureskog t ex - Jonte står formligen och vuxendreglar över honom. Sen när han, som senast, har en go skärgårdsmilf bredvid sig, så blir han stel, tillgjord (mer än vanligt) och pratar över motparten.

Du har svårt att lära dig att MatGeek heter Johan va, och inte Jonte aka Jonatan?
Är det verkligen så svårt?
Citera
2023-06-27, 13:00
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Du har svårt att lära dig att MatGeek heter Johan va, och inte Jonte aka Jonatan?
Är det verkligen så svårt?

Det är nog tionde gången du påpekar det och om du inte är helt jävla dum i huvudet, så borde du ha fattat vid det här laget att jag kommer att fortsätta kalla Jonte för Jonte.

Skriv något vettigt istället. Det är en kul tråd.
Citera
2023-06-27, 14:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
MatGeek skulle vara bög, vilket skulle kunna stämma. Jag tror att du ser hela pusslet eftersom du själv är bög. Enklare för en bög att lista ut en annan är bög, eller har jag fel? Eller så är Johan bisexuell kanske?

Ge ett exempel som skulle kunna tyda på att han är bög eller bi, mer än er intuition.
Citera
2023-06-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ge ett exempel som skulle kunna tyda på att han är bög eller bi, mer än er intuition.

Jag har inte påstått detta, fråga Luftis.
Sen är det ointressant ämne. Både Johan och Andreas är gifta/har flickvän/barn. Finns inget som tyder på att de är bögar. Tror det mest är Luftis som vill det.
Citera
2023-06-27, 14:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag har inte påstått detta, fråga Luftis.
Sen är det ointressant ämne. Både Johan och Andreas är gifta/har flickvän/barn. Finns inget som tyder på att de är bögar. Tror det mest är Luftis som vill det.

Du har inte påstått detta..? Du skrev ordagrant:
"vilket skulle kunna stämma" och "eller så är Johan bisexuell kanske?"
Citera
2023-06-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Du har inte påstått detta..? Du skrev ordagrant:
"vilket skulle kunna stämma" och "eller så är Johan bisexuell kanske?"

Precis, jag har aldrig påstått att Johan är bög. Det du skrev är ju extremt tydligt. Hade kunnat. Så jag påstår ju ingenting. Eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in