Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-31, 10:31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Kan du inte nämna några få exempel, man blir ju nyfiken?

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Dåligt med exempel som jag misstänkte! Du har inte följt han på åratal men kallar han för hårgeek. Va inte länge sedan han spara ut håret. Busted! Ska du ljuga så se till att ljuga trovärdigt. Nu blir det bara pinsamt.
Jag tog ju upp ett exempel, ska vi låtsas som om jag inte precis gjorde det? Ni vill ha en lista med minst fem exempel eller? Kika igenom kanske två-tre videor med hårfjanten så har ni en gedigen lista med matcringe, ni får välja videor själva. Han vet ju verkligen ingenting.
Citera
2023-07-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tog ju upp ett exempel, ska vi låtsas som om jag inte precis gjorde det? Ni vill ha en lista med minst fem exempel eller? Kika igenom kanske två-tre videor med hårfjanten så har ni en gedigen lista med matcringe, ni får välja videor själva. Han vet ju verkligen ingenting.

Du kom ju inte med ett enda exempel, driver du eller?

”Titta på 2-3 videoklipp” är inget exempel.

Fyfan vad låg IQ du måste ha asså.
Fram med ETT enda exempel eller håll käft
Tänker inte titta på video, vill ha ett konkret ecempel.
Citera
2023-07-31, 11:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Du kom ju inte med ett enda exempel, driver du eller?

”Titta på 2-3 videoklipp” är inget exempel.

Fyfan vad låg IQ du måste ha asså.
Fram med ETT enda exempel eller håll käft
Tänker inte titta på video, vill ha ett konkret ecempel.
Du citerade mitt exempel i ditt eget inlägg… ”Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog.” Är det här nån ny form av trollning eller? Vill du att jag googlar matgeek jureskog åt dig? Har du helt plötsligt tappat både läskunnighet och kunskap om Youtube?
Citera
2023-07-31, 11:37
Medlem
Citat:
Du citerade mitt exempel i ditt eget inlägg… ”Ta och kolla själv när han står och får berättat för sig om hur man steker kött. Tror det är Jureskog.” Är det här nån ny form av trollning eller? Vill du att jag googlar matgeek jureskog åt dig? Har du helt plötsligt tappat både läskunnighet och kunskap om Youtube?

Det Jureskog berättar hur han gör är ju inget unikt…?

Matgeek dessutom har alltid stekt/grillat på liknande sätt som Jureskog, skillnaden är väl innetemp dör Jureskog föredrar mer åt rare hållet, medans Matgeek mer år Medium hållet. Finns inget rätt eller fel… Så njaa, dåligt exempel. Har du annat?
Citera
2023-07-31, 14:15
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Du tittar inte men påstå att han inte vet något!
Jag tittar regelbundet men fattar inte vad du snackar om. Men handen på hjärtat så vet vi att du är besatt av Matgeek. Precis som du är besatt av flera youtubers som du inte kan låta bli att hata på. Att det går bra för andra samtidigt som du är misslyckand gör ont i dig.
Citera
2023-07-31, 19:28
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Du tittar inte men påstå att han inte vet något!
Jag tittar regelbundet men fattar inte vad du snackar om. Men handen på hjärtat så vet vi att du är besatt av Matgeek. Precis som du är besatt av flera youtubers som du inte kan låta bli att hata på. Att det går bra för andra samtidigt som du är misslyckand gör ont i dig.
Hahaha, du måste blanda ihop mig med någon helt annan användare om du tror att jag är "besatt av Matgeek". Jag har sammanlagt 22 inlägg i hela tråden, här, varsågod: https://www.flashback.org/find_posts...readid=2772043 Hur många av dessa inlägg är ens kritiska mot Matgeek? Det mesta ser ut att handla om helt andra saker. I minst ett inlägg ger jag honom till och med props. Som jag sa till CP-hjälmen, jag vet inte om det här är någon ny form av trollning eller vad fan det är frågan om...?
Citera
2023-07-31, 19:42
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Hahaha, du måste blanda ihop mig med någon helt annan användare om du tror att jag är "besatt av Matgeek". Jag har sammanlagt 22 inlägg i hela tråden, här, varsågod: https://www.flashback.org/find_posts...readid=2772043 Hur många av dessa inlägg är ens kritiska mot Matgeek? Det mesta ser ut att handla om helt andra saker. I minst ett inlägg ger jag honom till och med props. Som jag sa till CP-hjälmen, jag vet inte om det här är någon ny form av trollning eller vad fan det är frågan om...?
Undanflykter och åter Undanflykter. Självklart måste du snacka bort dig och inte komma med något angående det du påstod.
Rasken kan du inte låta bli heller.
Citera
2023-07-31, 20:06
Medlem
Citat:

Men du kommer ju inte ens med konkreta exempel 😂 Profilbilden din passar, lika dåliga på undanflykter. Diggar smeknamnet, cp-hjälmen 😂
Citera
2023-07-31, 20:09
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Men du kommer ju inte ens med konkreta exempel 😂 Profilbilden din passar, lika dåliga på undanflykter. Diggar smeknamnet, cp-hjälmen 😂
Det är lite så nättroll jobbar. Dom hittar på dåliga smeknamn. Är bara å kolla i dom trådarna han trollar i.
Senast redigerad av fjolla666 2023-07-31 kl. 20:26.
Citera
2023-08-01, 01:06
Medlem
Grievers avatar
Vad betalar Matgeek för att ni i fancluben ska komma till undsättning såhär?

Är det inte dags att ni tar denna fajt i PM nu förresten? Börjar bli lite OT eller?
Citera
2023-08-01, 01:08
Medlem
Kiddieoxos avatar
Hur kan man diskutera matgeek på 163 sidor?
Citera
2023-08-01, 02:00
Medlem
PastorLULs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Hur kan man diskutera matgeek på 163 sidor?
Jadu, kan man diskutera Anna Book i över 6000 sidor så man man nog diskutera vem som helst.
Youtubers släpper ju iaf lite ny content då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in