Flashback bygger pepparkakshus!
2019-02-16, 17:11
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Tror jag inte. Men inte det jag är ute efter. Han beter sig omoget. Punkt. Hans kommentatorsfält ser likadana ut överallt. Han gillar ryggdunkningar men hoppar på kritik eller blockerar. Karln är ändå över 40. Rätt omoget.

Du har skrivit 9 negativa inlägg om honom i tråden. Varför inte blockera negativa människor från ens instagram?
Misstänker rätt starkt att du inte bryr dig särskilt mycket om någon flyger. Bara ytterligare ett sätt att försöka sänka honom.
Jag är inget fan av matgeek så därför följer inte jag honom någonstans.
Jätteenkelt
Citera
2019-02-16, 17:38
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Du har skrivit 9 negativa inlägg om honom i tråden. Varför inte blockera negativa människor från ens instagram?
Misstänker rätt starkt att du inte bryr dig särskilt mycket om någon flyger. Bara ytterligare ett sätt att försöka sänka honom.
Jag är inget fan av matgeek så därför följer inte jag honom någonstans.
Jätteenkelt

Ja, om man ignorerar allt som är dåligt så försvinner det ju. Vilken fantastisk strategi.
Citera
2019-02-17, 00:41
Medlem
välkommenti bups avatar
Jag gillar i alla fall att de är i Japan. Må vara dåligt innehåll i "japan vloggarna" än så länge, men jag hoppas det kommer något bra senare.
Citera
2019-02-17, 00:44
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ja, om man ignorerar allt som är dåligt så försvinner det ju. Vilken fantastisk strategi.
Men varför aktivt leta upp något som man stör sig så himla mycket på? Framförallt när det gäller något så banalt som en youtuber..
Citera
2019-02-17, 02:18
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Men varför aktivt leta upp något som man stör sig så himla mycket på? Framförallt när det gäller något så banalt som en youtuber..

Appappapp... Johan är minsann även med på TV då och då. Han är väl en influencer som det det heter? Som Bianca Ingrosso.
Citera
2019-02-17, 12:15
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii

OK, så var är legitimt att störa sig på i din värld, då?

I min är det någon som vilseleder konsumenter, enbart för att tjäna pengar. Hedberg pushar medvetet rena skitprodukter på folk och han sysslar ständigt med förtäckt produktplacering och skickar ut rena lögner i sina videos. Samtidigt försöker han framstå som Mr Goodguy och får spel varje gång någon ifrågasätter honom och hans verksamhet. Det är ingen person jag tycker ska stå oemotsagd.
Citera
2019-02-17, 12:36
Medlem
Nu festar Johan och kamera-Andreas med unga japaner.

Sa någon 40-årskris?

Undrar vad frugan gör därhemma?
Citera
2019-02-18, 04:22
Medlem
dovAkins avatar
Har överlag svårt för matgeek men Tokyo videosen e grymma ju
Citera
2019-02-18, 14:07
Medlem
mjukmjukares avatar
Dra mig på en liten släde....
Genomled ett par filmer från geeken i Tokyo. Bara för att jag var nyfiken.
Ge honom en chans. Av Tokyo KAN man ju faktiskt göra något.
Men det jag såg var ramen på ramen på ramen och hans vurm för ...ramen.
Lite ensidigt i en stad som Tokyo. Visst självklart ramen. Men det finns så mycket mer.
Skrev ett inlägg på hans Insta att all in all kändes detta enorma fokus på ramen lite ensidigt när det finns så mycket spännande att mixa upp med.
När jag skriver försvinner mitt inlägg. Jag tror något är fel och skriver kort igen.
Tror jag.

Då är jag blockad!

Starkt Matgeek.
Du, Norkorea och Kina.

Citera
2019-02-18, 14:36
Medlem
HVIT.s avatar
Ramen är ju för fan nudlar. Det är väl inget att skrika om hela tiden!
Citera
2019-02-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Hans Japan-resa. Sjukt dålig tajming för honom. Alla socialamedier är fulla av folk som ifrågasätter influensers som flyger. Då drar han till Japan! En av de längsta flygningarna man kan göra ifrån Sverige. Snacka om noll fingertoppskänsla.

När han blir ifrågasatt på Instagram så går han in i samma "mannfyrtioplus"-mode som alltid och blockerar folk. Moget beteende av en familjefar...

Trodde inte han brydde sig så mycket om det men det gjorde han tydligen iallafall tillräckligt för att gå på blåsningen om klimatkompensering, som han köpte för 2700 kr.
Citera
2019-02-18, 16:29
Medlem
HotPopcorns avatar
Världsvane experten Matgeek står i Tokoyo och berättar att han står på den välkända fiskmarknaden "suckiji" (Tsukiji). U:et skall inte uttalas, namnet låter som "skiji" ungefär. Men att han inte har så stor koll är väl ingen överraskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in