Citat:
Ursprungligen postat av
enGOATSE
Tittare:
Lite svårt att se parallellen mellan julköttbullar och en lågkostnads-abonnemang...
Matgeek svarar:
Så här va - två matlådor under 49:- är ju ett upplägg jag snuddat vid tidigare. När jag tar den här serien vidare kommer det vara temat. 49:-/månad är även kostnaden första tre månaderna för hallon.
Kopplingen i övrigt är att båda har samma målgrupp - antingen unga som vill hålla nere kostnaderna eller vuxna som ska köpa abonnemang till sina barn. Där är parallellen..
HAHAHA
Som sagt, hans passiva aggressivitet är framträdande nästan ständigt numera. Han kokar under ytan när hans tittare, som betalat hans skit, kommer med högst berättigade frågor och kommentarer.
Det är som någon skrev tidigare; han ser på sina tittare med förakt. För honom är tittarna inget annat än medel för att kunna fakturera mycket och stort. Han pissar sina tittare i ansiktet när han skriver sina snäsiga och arroganta svar och kommentarer. Han hatar sina tittare. Allt är grundat i en låg självkänsla och ett stort självförakt. Enkel psykologi A. Därtill tror jag han vantrivs å det grövsta i sitt usla förhållande med frun, samt med sin alltmer påtagliga övervikt.