• 1
  • 2
2005-12-12, 15:20
Medlem
TomiXs avatar
Om man bara äter något ordentligt innan tjackruset, och sedan tar Vitamin/Mineral tabs när ruset lägger sig och sedan använder något som gör att man kan sova så får iaf jag inte någon AT. Cannabis eller någon Benzo brukar få mig att sova gött
Citera
2005-12-12, 20:46
Medlem
Okej, tack för svaren!
Men hur är det med pupillerna, tycker det är jättejobbigt att gå runt med tefat. Speciellt hemma, blir helt paranoid. Vid en liten mängd får jag väl inte det? Eller får man alltid det? Har inte tänkt på det när jag kört ett halvt, så de borde inte ha varit så stora? Hm.
Citera
2005-12-13, 22:51
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmyy_
Okej, tack för svaren!
Men hur är det med pupillerna, tycker det är jättejobbigt att gå runt med tefat. Speciellt hemma, blir helt paranoid. Vid en liten mängd får jag väl inte det? Eller får man alltid det? Har inte tänkt på det när jag kört ett halvt, så de borde inte ha varit så stora? Hm.

Personligen har jag nog aldrig fått några riktiga tefat av amfetamin, däremot av hallucinogener och Ecstasy så blir det rejäla tefat... Mina pupiller blir såklart vidgade av amfetaminet men de reagerar fortfarande på ljus så de är lite mer än normalstora vid dagsljus bara
Citera
2005-12-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Personligen har jag nog aldrig fått några riktiga tefat av amfetamin, däremot av hallucinogener och Ecstasy så blir det rejäla tefat... Mina pupiller blir såklart vidgade av amfetaminet men de reagerar fortfarande på ljus så de är lite mer än normalstora vid dagsljus bara

Jepp har själv inte heller råkat ut för de där med tefat på tjack förutom vid landningen. Stog o kollade mig själv i spegeln o ett bra tag o dom var inte speciellt stora då heller men lite större än nomralt.
Citera
2005-12-14, 00:33
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironmaiden_666_
Jepp har själv inte heller råkat ut för de där med tefat på tjack förutom vid landningen. Stog o kollade mig själv i spegeln o ett bra tag o dom var inte speciellt stora då heller men lite större än nomralt.

Mjupp, tänkte mest på det, att på tex MDMA där reagerar mina pupiller lika mycket som en död mans när man tittar in i något ljus, men på tjack så blir de mindre, det är det som polisen oftast tittar efter, dvs om pupillerna reagerar.

Dessutom, tänk på dem som har stora pupiller alltid, känner två stycken personer, en som har tefat alltid, fast denne aldrig rört någon drog vad jag vet, käkar dock massa antidepp osv, och en annan som brukar ha stora pupiller ganska ofta. Så det med pupiller, det är inte så mkt att noja för sålänge man inte har extrema tefat som sagt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in